als je nou op engels klikt issie gewoon engelsquote:Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef SuperRogier het volgende:
Aber das cannibal escape game is ganz Deutsch
Ein ubertolle Englsche variant bitte
wattus? maarre welke gaan we nou vandaag doen mensen... of moet ik weer wat uitzoeken...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef B_BOY het volgende:
escape games zisjn kut mên nadenke ensow.
geeft geen problemen als meerdere mensen onder zelfde user inloggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef ryangozer het volgende:
Zullen we SAW doen
live or die, make youre choise,
hijs best eng!
alleen jammer dattie duits is, extra moelijk![]()
naam: iedereendoetmee
wachtwoord: sawgame
zie jij problemen? ik niet, nee dusquote:Op zondag 4 februari 2007 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
geeft geen problemen als meerdere mensen onder zelfde user inloggen?
je moet een combinatie van die rode knoppen klikken dan gaan die lichten aan...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef AffenStrudel het volgende:
waarom is het hele spel zwart?
deze dan vanavondquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef AffenStrudel het volgende:
Even iets anders dan saw please, zon kutspel is dat.
Ik wil blokkerige kamers zien!
vertelquote:
Ja, die had ik ook. En k heb 2 dingen gevonden, maar wat ik nu verder moet doenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef AffenStrudel het volgende:
"temporal" staat op de muur, te zien met de uv lamp achter de fiets.
Das het wachtwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohjah we hebben niks aan "de codes" van andere mensen omdat het bij iedereen verschilt
-ps ik weet wat je met die codes moet doen.. je moet ze overelkaar leggen en dan kan je er een cijfer uit opmaken-I have no rival, no man can be my equal. ♥
k had 1 note, mes kon k niet bij en schroef?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
mja 2 notes, 1 sleutel, een mes, en een schroef
Die tweede ben ik wel eens mee bezig geweest. Ga ik straks weer proberenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.vibration13.com/escapism/ deden ze ook
en
http://www.gamershood.com/flashgames/1028 hier kom ik niet uitSaw bedoening Niet die duitse tho
Ja ik heb m nu ook klaarquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Die tweede ben ik wel eens mee bezig geweest. Ga ik straks weer proberen
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Waaacht eens even, had ik The Bar hier al gepost?
Heuy, ik ben geband van jouw spelquote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef MaddoxX het volgende:
goedemiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef Queen_Bee het volgende:zwarte box :| ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
Dude, t staat niet voor niks in spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, t staat niet voor niks in spoiler
staat geen zwarte boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
kzit op stagequote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hebben jullie echt niks beter te doen?
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay k heb nu lighter, ring, telefoon, glas, speciale fles wijn, koffer, icepicker, shaker, napkin, ijsblok, blender, havana fles
Dat ijsblok vind ik nergens :/quote:
1972quote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef MaddoxX het volgende:
nja zit weer vast volgens een site moet ik een "dagboek" hebben maar dat hebk niet :/
thx. btw weet jij hoe je de code op die gsm moet invoeren? ik heb code van de gsm vevondenquote:
Editquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
thx. btw weet jij hoe je de code op die gsm moet invoeren? ik heb code van de gsm vevonden
1952
Je moet die dingen naar de telefoon slepenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:26 schreef ryangozer het volgende:
ik kan helemaal niks invullen op die mobiel?
welke dingenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je moet die dingen naar de telefoon slepen
neequote:
ik upload ff een screen, w8 ffquote:
die bar uitgespeeld? en die 10 seconden ookalquote:Op maandag 5 februari 2007 13:38 schreef MaddoxX het volgende:
uitgespeeld![]()
ik kwam bij een kapper :/ is daar een vervolg op ofzo
Ja, maar heb k nog geen Engelse versie van gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 13:38 schreef MaddoxX het volgende:
uitgespeeld![]()
ik kwam bij een kapper :/ is daar een vervolg op ofzo
Ja, lijkt erg niet engelsquote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef MaddoxX het volgende:
http://i.gotmail.jp/apps/nigepico.html --> hairsalon alleen int chinees ofzo
Die 10 sec is easyquote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die bar uitgespeeld? en die 10 seconden ookal![]()
eentje die je niet hebt gedaanquote:Op maandag 5 februari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
k had er nog een, zal even zoeken
Doen jullie dat maar, dan wacht k wel op de volgendequote:Op maandag 5 februari 2007 14:17 schreef n8 het volgende:
gaan we deze doen?
http://www.fasco-csc.com/works/white/white_e.php
Laten we die maar doen die white chamber ziet er cool uit!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:17 schreef n8 het volgende:
gaan we deze doen?
http://www.fasco-csc.com/works/white/white_e.php
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef ryangozer het volgende:
en er ligt een manual op de tafel waar we vast iets mee moeten, queen bee, ken je deze al dan?
Snap je het zo snel allemaal alquote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef n8 het volgende:
ahh het begint te dagen.... die afstandsbedieningen enzo
Je hebt nog niks met het kastje gedaanm?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef ryangozer het volgende:
Ik probeer het, maar komt niet verder dan dit:
[afbeelding]
jawel anders was die deur er niet hequote:Op maandag 5 februari 2007 14:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt nog niks met het kastje gedaanm?
ja wat is daarmee, lekker duidelijk ben je toch steeds... als ik erop druk hoor ik alleen een geluidje, idem voor de blauwe deur...quote:
white chamberquote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef MaddoxX het volgende:
welke zitte we nu was effe pauzeren
Posterquote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef ryangozer het volgende:
jamaar, ik mis het 4e rode blokje...
Nogquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef ryangozer het volgende:
ik heb de lamp voorop de motor gemonteerdmis alleen het rode blokje dus
![]()
je moet gewoon de motor aanzetten (sleutel erin) waar moet de spiegel? en waar is een paars blokje? (moeten we volgens het boekje hebben voor de afstandbediening)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef n8 het volgende:
hmm 1 dilemma: hoe krijg ik die lamp aan? ik d8 door op t knpje te drukken, maar die gaat nie
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef ryangozer het volgende:
spiegel ophangen lukt niet... ik kan niks met dat gaatje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik zeg toch,met de haak, van onder de tafelquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef ryangozer het volgende:
spiegel ophangen lukt niet... ik kan niks met dat gaatje...
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef n8 het volgende:
ja, die heb ik ook; maar dies ook van de buddy van de motor,
voor de spiegel moet je dat dingetje grbuiken van onder de tafel
POSTERquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef MaddoxX het volgende:
waar haal ik de rode vandaan?
Eeeeennn...?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef n8 het volgende:
hehe eindelijk, and then there was light
Je hebt de haak van onder de tafel? Waar iets aanhing? In da kleine gaatje drukkenquote:
oooow die haakquote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt de haak van onder de tafel? Waar iets aanhing? In da kleine gaatje drukken
Anders kan ik t ook niet uitleggen
Editquote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben tot met die paarse en in die afstandbediening geduwt.. en kreeg een deur met daarachter een knop... maar gebeurd niks ;|
Ja, hang eerst die spiegel maar op met lamp aan en kijk achter jequote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oooow die haakbedankt, maar nu het paarse blokje vinden die in de afstandsbediening moet...
weer die afstandbediening op de ur gebruiken maar nu paarsquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef MaddoxX het volgende:
vertel dan hoe die moet :/
helpquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef ryangozer het volgende:
al gevonden btw, nu die roze deur nog in, wat is daarvan de code?
dat had ik al die afstandsbediening met die 2 paarsen knoppen erbij maar welke morse codequote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
weer die afstandbediening op de ur gebruiken maar nu paars
En dan morse
Helpquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dat had ik al die afstandsbediening met die 2 paarsen knoppen erbij maar welke morse code
Ja, gay walk throughs zijn overal wel voor te vinden denk ikquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef n8 het volgende:
hihi, hoe kun je cheaten dan? nee daar ben k te newbie voor
Volgens mij zat ik bij die vast eerder vandaagquote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb m ook uit, nu veridian room, die is ook vet
Noh, k had vanmorgen meerdere keren overnieuw gedaan maar hij bleef zeggen dat de code niet klopt, dus ik ga t niet weer proberenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef n8 het volgende:
haha lol... k ben ook wel in voor n andere.... maar de veridian room is wel pittig volgend mij
Ja vind eens een goede danquote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef MaddoxX het volgende:
doe ff eentje die we allemaal niet hebben gedaan :/
Kun je vast wel n walkthrough voor googlenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:01 schreef lienelien het volgende:
Kan iemand mij helpen met de Cannibal Escape?
Ja mijn geheugen is slecht, kan me alleen ng heugen dak de vorkl gebruiktequote:Op maandag 5 februari 2007 16:31 schreef n8 het volgende:
lol ik moet nog 1; heb wel beide items gebruikt!
blauwe kastjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef n8 het volgende:
waar zat je laatste?
net uitgespeeld :")quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef n8 het volgende:owkee... deze nu?
http://www.newgrounds.com/portal/view/327415
??quote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef ryangozer het volgende:
Even van tevoren, wie maakt part 3 straks? wel een mooie op maken hè, misschien doe ik het zelf wel als ik er ben wanneer ie dicht zit...
maarre, dat vorigge topic moet je dus nog ff veranderen, dan issie perfectquote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef MaddoxX het volgende:
Verveelde me :p
meer tekst voor in de opquote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef n8 het volgende:
ik verveel me ook
suggesties voor wat we gaan doen?
De bom ertussen zetten (de aller aller eerstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb m net uitgespeeldI have no rival, no man can be my equal. ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef n8 het volgende:
bijna daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
ik heb nergens geen username nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb een leuke: http://www.insidethefirewall.com/game.htm
enigste wat je moet weten = username= Jack Stanfield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |