je moet gewoon de motor aanzetten (sleutel erin) waar moet de spiegel? en waar is een paars blokje? (moeten we volgens het boekje hebben voor de afstandbediening)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef n8 het volgende:
hmm 1 dilemma: hoe krijg ik die lamp aan? ik d8 door op t knpje te drukken, maar die gaat nie
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef ryangozer het volgende:
spiegel ophangen lukt niet... ik kan niks met dat gaatje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik zeg toch,met de haak, van onder de tafelquote:Op maandag 5 februari 2007 15:28 schreef ryangozer het volgende:
spiegel ophangen lukt niet... ik kan niks met dat gaatje...
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:30 schreef n8 het volgende:
ja, die heb ik ook; maar dies ook van de buddy van de motor,
voor de spiegel moet je dat dingetje grbuiken van onder de tafel
POSTERquote:Op maandag 5 februari 2007 15:31 schreef MaddoxX het volgende:
waar haal ik de rode vandaan?
Eeeeennn...?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef n8 het volgende:
hehe eindelijk, and then there was light
Je hebt de haak van onder de tafel? Waar iets aanhing? In da kleine gaatje drukkenquote:
oooow die haakquote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt de haak van onder de tafel? Waar iets aanhing? In da kleine gaatje drukken
Anders kan ik t ook niet uitleggen
Editquote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben tot met die paarse en in die afstandbediening geduwt.. en kreeg een deur met daarachter een knop... maar gebeurd niks ;|
Ja, hang eerst die spiegel maar op met lamp aan en kijk achter jequote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oooow die haakbedankt, maar nu het paarse blokje vinden die in de afstandsbediening moet...
weer die afstandbediening op de ur gebruiken maar nu paarsquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef MaddoxX het volgende:
vertel dan hoe die moet :/
helpquote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef ryangozer het volgende:
al gevonden btw, nu die roze deur nog in, wat is daarvan de code?
dat had ik al die afstandsbediening met die 2 paarsen knoppen erbij maar welke morse codequote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
weer die afstandbediening op de ur gebruiken maar nu paars
En dan morse
Helpquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dat had ik al die afstandsbediening met die 2 paarsen knoppen erbij maar welke morse code
Ja, gay walk throughs zijn overal wel voor te vinden denk ikquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef n8 het volgende:
hihi, hoe kun je cheaten dan? nee daar ben k te newbie voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |