als je nou op engels klikt issie gewoon engelsquote:Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef SuperRogier het volgende:
Aber das cannibal escape game is ganz Deutsch
Ein ubertolle Englsche variant bitte
wattus? maarre welke gaan we nou vandaag doen mensen... of moet ik weer wat uitzoeken...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef B_BOY het volgende:
escape games zisjn kut mên nadenke ensow.
geeft geen problemen als meerdere mensen onder zelfde user inloggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef ryangozer het volgende:
Zullen we SAW doen
live or die, make youre choise,
hijs best eng!
alleen jammer dattie duits is, extra moelijk![]()
naam: iedereendoetmee
wachtwoord: sawgame
zie jij problemen? ik niet, nee dusquote:Op zondag 4 februari 2007 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
geeft geen problemen als meerdere mensen onder zelfde user inloggen?
je moet een combinatie van die rode knoppen klikken dan gaan die lichten aan...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef AffenStrudel het volgende:
waarom is het hele spel zwart?
deze dan vanavondquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef AffenStrudel het volgende:
Even iets anders dan saw please, zon kutspel is dat.
Ik wil blokkerige kamers zien!
vertelquote:
Ja, die had ik ook. En k heb 2 dingen gevonden, maar wat ik nu verder moet doenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef AffenStrudel het volgende:
"temporal" staat op de muur, te zien met de uv lamp achter de fiets.
Das het wachtwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohjah we hebben niks aan "de codes" van andere mensen omdat het bij iedereen verschilt
-ps ik weet wat je met die codes moet doen.. je moet ze overelkaar leggen en dan kan je er een cijfer uit opmaken-I have no rival, no man can be my equal. ♥
k had 1 note, mes kon k niet bij en schroef?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
mja 2 notes, 1 sleutel, een mes, en een schroef
Die tweede ben ik wel eens mee bezig geweest. Ga ik straks weer proberenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.vibration13.com/escapism/ deden ze ook
en
http://www.gamershood.com/flashgames/1028 hier kom ik niet uitSaw bedoening Niet die duitse tho
Ja ik heb m nu ook klaarquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Die tweede ben ik wel eens mee bezig geweest. Ga ik straks weer proberen
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Waaacht eens even, had ik The Bar hier al gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |