Die afbeeldingen staan op fokschaap.nlquote:Op zondag 4 februari 2007 11:29 schreef gateway het volgende:
ok, de afbeeldingen doen heb niet meer...... maar dat gaat goedkomen!
GAME ON!
heb ze nu van de wiki geplukt, daar werkten ze nogquote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef valing het volgende:
[..]
Die afbeeldingen staan op fokschaap.nl
en die is nog steeds down![]()
ziek?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef Fjolle het volgende:
Mmmm ook maar weer eens binnenvallen hier.
* Fjolle is ziek vandaag en komt maar heel af en toe langs.
beterschap mamaschaap!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef Fjolle het volgende:
Beterschap.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef Fjolle het volgende:
hmmzz, vroeger was het zo als ie te lang op 1,04% stond die je hem dan beter afkon breken......quote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Die wat gisteren klaar was, stond er vanmorgen nog steeds in als. "klaar om te rapporteren"
Is nu pas weg. De volgende is nu al meer dan een uur bezig en staat nogsteeds op 1,04%
Ja, het was ook heel verrassend dat rosetta gisteren even snel ging.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz, vroeger was het zo als ie te lang op 1,04% stond die je hem dan beter afkon breken......
mjah, op jouw computer gaat alles langzaam....... (wat rosetta / boinc betreft dan he)
Smeer het maar weer in.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:08 schreef vdvorst het volgende:
Gaat inderdaad niet hard bengeltje, ik ben weer 2 plaatsen gestegen,
dat kan je veranderen in je preferences op de site, "Connect to network about every 0,1 days"quote:Op maandag 5 februari 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het was ook heel verrassend dat rosetta gisteren even snel ging.![]()
Maar als ik die afbreek, krijg ik waarschijnlijk weer "error geen werk aanwezig"
er staat er nu ook namelijk maar 1 in.
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:19 schreef gateway het volgende:
[..]
dat kan je veranderen in je preferences op de site, "Connect to network about every 0,1 days"
als je die 0,1 verandert in bv 0,5 dan krijg je iets voorraad ws....
of hadden we dat gisteren al verandert???
keejquote:Op maandag 5 februari 2007 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
staat er dus al, ik ga het veranderen in1, kijken wat die dan doet.
Kun je kijken hoeveel geheugen rosetta gebruikt op je machine? Zo te zien heeft je PC iets van een halve GB aan geheugen en dat kan misschien aan de krappe kant zijn als je er verder ook op bezig bent. Wat heb je bij "Target CPU run time" staan ( Rosetta@home preferences), misschien kun je eens kijken hoe het draait als je die op 1 uur zet.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
gooi ik IRC wel weer aan, misschien komen er nog wat tips.
mjah mijn laptop heeft ook maar 512 mb???quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je kijken hoeveel geheugen rosetta gebruikt op je machine? Zo te zien heeft je PC iets van een halve GB aan geheugen en dat kan misschien aan de krappe kant zijn als je er verder ook op bezig bent. Wat heb je bij "Target CPU run time" staan ( Rosetta@home preferences), misschien kun je eens kijken hoe het draait als je die op 1 uur zet.
ik weet wie het is!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:30 schreef DPC-Kristof het volgende:
Op het Rosetta-forum zet David Baker enkele mensen in de bloemetjes.
Deze keer is er een DPC'er bij, en meer nog het is een lid van Fokschaap!
Benieuwd?
Zie:
http://gathering.tweakers(...)ge/27451024#27451024
![]()
![]()
![]()
hoe gaat het nu dan met je jobs??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:32 schreef Bengeltje het volgende:Het werkt nu idd.
Ik heb net weer puntjes erbij, nou ja het moet nog rapporteren.Dankje devzero.
En natuurlijk alle anderen die meegeholpen/gedacht hebben, hoe mijn probleempje op te lossen.
keejquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
devzero![]()
Mijn jobs gateway? Nog altijd maar 1 per keer en die staat nu dus alweer een poosje op 1%
Met een tijdsduur van 14uur.![]()
Maar goed, die van vanmorgen had dat ook en die is wel al klaar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef gateway het volgende:
[..]
ik weet wie het is!!!
* gateway feliciteert 33464
bam werkt hier zowieso raar.... majh echt veel toegevoegde waarde heeft het voor mij niet, kan zo bij de pc dus.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeuj!
Sta ook weer in de stats.
Alleen Folding, dat werkt toch niet via BAM/BOINC, dus die draai ik niet.
Maggie!! hoe is het met jouw dan??? lang niet gesproken je reageert meestal niet op msnquote:
euhm geen id? wel apart zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:58 schreef Bengeltje het volgende:
Krizip welkom.![]()
Ik heb nu zo'n stom puntje erop staan. weet ook niet waarom. krijg het alleen weg met afsluiten en weer opstarten. De tijd loopt wel, ik laat het maar zo.
Zie net dat die klaar moet zijn voor 1901zal het daaraan liggen?
Dank je! Heb het programma alleen nog maar op mijn werk draaien nu en die pc is niet supersnel, maargoed... alle kleine beetjes helpen enzo...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Fjolle het volgende:
Let op allen we hebben een nieuw schaapje in de wei: Krizip
Welkom met een speciale welkoms-van mij.
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:06 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Dank je! Heb het programma alleen nog maar op mijn werk draaien nu en die pc is niet supersnel, maargoed... alle kleine beetjes helpen enzo...
dat heb ik even aangepast in het scriptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Fjolle het volgende:
Hoe post jij de stats van gisteren valing?
We hebben daar laatst naar gekeken op de irc, maar het lukte niet zoals we wilden.
welkom!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef nlboy het volgende:Hoi allemaal, heel tijd geleden dat ik BOINC heb gedraaid. Maar sinds vandaag heb ik heb weer BOINC geinstaleerd.
dat is zeker, maar het is voor jezelf minder leuk omdat je je niet hard zit stijgen in de stats!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
Het blijft bij mij langzaam gaan he.![]()
Mja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.
Vanaf 1mrt zit ik 3,5 week in DenHaag, dus dan ga ik al helemaal niet vooruit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:08 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is zeker, maar het is voor jezelf minder leuk omdat je je niet hard zit stijgen in de stats!
gewoon je pc aanlatenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanaf 1mrt zit ik 3,5 week in DenHaag, dus dan ga ik al helemaal niet vooruit.![]()
mijn laptop aanlaten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef gateway het volgende:
[..]
gewoon je pc aanlaten
Wat ga je in den haag doen dan?
whehe das een beste cursus!! me pa had vaak cursussen voor het werk van 2 of 3 dagen, en de rest zoek je zelf maar uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mijn laptop aanlaten?Dacht het niet he, die neem ik wel mee, maar weet niet of
ik daar internet heb.
Cursus voor mijn nieuwe baan, vraag me af waarom zoiets 3,5 week duurt.
O kan dat? Moet ik eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:45 schreef gateway het volgende:
[..]
whehe das een beste cursus!! me pa had vaak cursussen voor het werk van 2 of 3 dagen, en de rest zoek je zelf maar uit
maar ook zonder internet an boinc door....... zet je gewoon "connect to network every XX days op 10 ofzo, dan haalt ie veel werk binnen, je zit alleen dan met de deadline van die jobs...... dus af en toe een X internet is niet verkeerd.
Maar neem aan dat je in de weekenden gewoon naar huis gaat toch?
ja dat kan, dan haalt ie gewoon veel werk op, omdat jij aangeeft dat ie maar 1x in de 10 dagen connectie mag maken met internet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O kan dat? Moet ik eens gaan zoeken.Ik ben idd in het weekend wel thuis.
Moet nog even kijken of ik op maandag morgen erheen ga of op zondag avond al en vrijdag avond weer naar huis.
jepz, dat doe ik ook, gaat niet hard, maar alle beetjes helpenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:34 schreef vdvorst het volgende:
126 punten, geen plekkie omhoog,
dan nog maar even verder gaan he
Jammer Bengeltjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik geef BOINC op.![]()
Mijn laptop is blijkbaar te oud of wat dan ook, maar sinds ik BOINC laat meedraaien valt die zo vaak uit
dat het niet leuk meer is.
Dus helaas, ik ga BOINC van mijn laptop deïnstalleren, sorry schaapje minder.
Veel succes verder voor de anderen.![]()
dit lijkt er meer opquote:
ik maar 20quote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef gateway het volgende:
yeah! ik ben 53 plaatsen gestegen!!
hahaquote:
Kheb op Folding gestemd!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef valing het volgende:
Leesvoer voor alle schapen:
Stampede episode 6 - will the famous cows do it again?
ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kheb op Folding gestemd!
Dus we hebben in ieder geval al 1 lid voor team Fokschaap!
ik schnapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef gateway het volgende:
[..]
haha
maarjah, dat stijgen komt omdat de stats een zooitje waren de laatste dagen.... dat is niet echt gestegen, want hoe kan fjolle die 2 of 3 stond ineens 72 plaatsen stijgen??
snappie?
Doe je ook mee met de stampede?? Zie linkje paar berichten terugquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik schnap
maar, jammer dat het maar 20 plaatsen waren, doe het nu nog eens, en het worden 21 of 22 plaatsen
Dank jequote:
boinc is al een tijd niet meer aangeweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dank je![]()
ik vraag me alleen af of de cijfertjes kloppen.
Dacht namelijk dat Gateway juist bezig was om mij in te halen en niet andersom.![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:11 schreef gateway het volgende:
whehe bruce gaat veel harder dan ik!!
mjah, die zal zun p wel dag en nacht aanhebben ofzo........ En ik niet
dan zijn jouw pc's gewoon sneller dan de mijnequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn laptop staat in principe alleen tijdens kantooruren aan en mijn pc als ik thuis ben, maar laat hem nooit 's-nachts aanstaan. Heb ik tijdens de FaD periode wel gedaan, maar nu niet meer.
Is dat al bekend dan???quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef mcintosh het volgende:
ff weg geweest...
Ik weet niet eens meer wie ons op de FP hielp vorig jaar. Maar wel mooi dat het F@H is geworden, nuttig project
zou gaaf zijn als je meedoet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef devzero het volgende:
F@H? InteressantIk weet niet of ik tijd heb, maar misschien toch eens kijken. Tenslotte moet ik toch eigenlijk zakjappanertje "terug pakken" nu hij sneaky #1 is geworden
volgens mij stonden die in de wikiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:28 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes!
M'n vlucht gaat 2 april, dit schaapje kan het groene gras al ruiken.![]()
Ben momenteel in Melbourne, probeer m'n auto te verkopen en dan moet ik nog naar Sydney komen...
@Gateway wat grappig dat je die plaatjes in de OP nog hebt...![]()
He Eron. Wat goed dat je weer eens hier in ons schapenlandje komt kijken. Maareh jullie hebben wat gemist.... St. Patricksday in de welbekende kroeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:28 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes!
M'n vlucht gaat 2 april, dit schaapje kan het groene gras al ruiken.![]()
Ben momenteel in Melbourne, probeer m'n auto te verkopen en dan moet ik nog naar Sydney komen...
@Gateway wat grappig dat je die plaatjes in de OP nog hebt...![]()
wat bedoel je met sober?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:14 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He Eron. Wat goed dat je weer eens hier in ons schapenlandje komt kijken. Maareh jullie hebben wat gemist.... St. Patricksday in de welbekende kroeg.![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet meer geheel sober ben, maar nog steeds in voor een "fokschaap welcomes back Eronymus actie" in bovengenoemde kroeg. Of misschien eens kijken wat er verder naar het zuiden te vinden is?![]()
Nuchter.quote:
of een modje vragen dit topic te renamen? (of is een los stampede topic duidelijker?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:00 schreef mcintosh het volgende:
Onder welke team naam gaand e Fokkers dit jaar crunchen??
"Fokschaap Reunited" ofzo
Als we een teamnaam hebben kunnen we wellicht een ander stampede topic aanmaken
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef valing het volgende:
"The Folding Fokkers" ?
Mischien wel handig om het nieuwe topic in GC te openen.
En ook duidelijk aangeven dat het om een stampede gaat zou ook handig zijn.
ook een goede!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"
dat is inderdaad nog beterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"
Even alleen voor een maandje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:02 schreef vdvorst het volgende:
Dus, wat is de bedoeling, de andere (rosetta etc) gaan weg, en dan hier verder of?
de bedoeling is een maand zoveel mogelijk rekenkracht op 1 project te zetten en zo DPC naar #1 te krijgen binnen korte tijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:02 schreef vdvorst het volgende:
Dus, wat is de bedoeling, de andere (rosetta etc) gaan weg, en dan hier verder of?
nu moe tik er alleen aan denken alles op FAH te zettequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:44 schreef valing het volgende:
[..]
de bedoeling is een maand zoveel mogelijk rekenkracht op 1 project te zetten en zo DPC naar #1 te krijgen binnen korte tijd.
Welkom terug in NL & bij het teamquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Eronymus het volgende:
Hi ppl ben weer in NL....
Kan m'n pc nog niet gebruiken, lieftallig broertje heeft m'n monitor in gebruik (heeft er 2 nodig).
Heb wel 1 job van R@H op laptop afgemaakt.....
ja FAH is traaaaaaag, heb het op de laptop wel draaien maar is echt niet leuk.... zelfs op de desktop van me pa duurt het 5 dagen voordat er een job af is.........quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef Eronymus het volgende:
Hi Gateway! alles ok?
Denk niet dat ik FAH nog ga doen.... en zeker neit op de laptop. Momenteel dus alleen wat RAH op laptop. Maar het ziet er naar uit dat ie elke jobs helemaal opnieuw begint als ik de laptop eens heb uitgezet. Geen idee of daar wat aan te doen is. Ben er een beetje uit he.![]()
Ow ik heb weer en monitor maar krijg mijn computer momenteel niet aan. Vreemd probleem hij wil niet opstarten.... enkel een piep geluid. Denk dat de aansluiting van grafische kaart op moederbord niet lekker zit... (normaal had ik dit ook wel als ik aan stekker van monitor had gezeten, daarna wil ie niet meer zo makkelijk aan).
Hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef gateway het volgende:
[..]
ja FAH is traaaaaaag, heb het op de laptop wel draaien maar is echt niet leuk.... zelfs op de desktop van me pa duurt het 5 dagen voordat er een job af is.........
geen id, ik doe alleen mee omdat ik gezegd had aan de stampede mee te doen........ En verder staat RAH ook bijna nooit meer aan.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...![]()
Ow zijn de punten per job ook nog zo raar??? (vaste waarde per job?).
hehe istie dood?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Eronymus het volgende:
aha
denk dat ik eerst een nieuw mobo moet kopen
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.quote:
ik heb het niet geprobeert....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.
Heeft iemand Drug Design Optimization Lab (D2OL) geprobeerd???Zag 't namelijk in de OP staan.
je komt maarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef Eronymus het volgende:
okiedokie.... ga het voorlopig niet proberen, misschien later eens....
Ach laptopie heeft een megascore van 33,32 punten gedaan gisteren![]()
pas maar op Gateway ik ga je inhalen.![]()
dat is omdat devzero daar #1 staatquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.
Heeft iemand Drug Design Optimization Lab (D2OL) geprobeerd???Zag 't namelijk in de OP staan.
Beide inmiddels, omdat door optimized clients sommige voor dezelfde job veel meer punten kregen als niet optimized.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef Eronymus het volgende:
Hey valing ik dacht dat het andersom was; FAH heeft vaste credits per job en niet RAH.
leukquote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef Fjolle het volgende:
He Eron. Weer terug uit de verre landen?![]()
Dames en heren schaap, we zijn vandaag als flusher van de dag beloond bij folding.![]()
Doen we toch nog iets goed, ondanks dat het trahahahahaag gaat.
als het bij jouw net zo gaat asl bij mij heb je met 5 weken werkquote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef Eronymus het volgende:
Whehe dat zal voorlopig niet gaan..... kan de stats niet posten omdat ik 's ochtens geen internet heb.![]()
Misschien later eens Fjolle...
Ben momenteel aan het prutsen aan m'n CV en een solicitatiebrief, gaat lekker.... uhm![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef gateway het volgende:
[..]
als het bij jouw net zo gaat asl bij mij heb je met 5 weken werk
Sollicitatie geschreven, gepost, 3 weken later reactie voor gesprek (23 maart) 2,5 week later reactie voor 2de gesprek (18 april), en 1 mei beginnen
irc ben ik altijd als ik mIRC aan heb...... maar meer dan ik en ijsschots zijn er meetal niet.......... Fokschaap is niet meer zo'n hecht groepje als dat het wasquote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mama is trots op je.(Je vergeet alleen die 2 (of meer) weken tussen schrijven en posten
)
Morgenavond nog eens irc allen? Welterusten.
Maareh dat wordt dus estafette-posten voor 1 mei he.![]()
whehe ik draai nu FAH....... dus..... en verder draait boinc alleen als de pc aan is, niet meer zoals eerder extra de pc aanlatenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef Eronymus het volgende:
Yeah gaat lekker![]()
zow vandaag weer 15 puntjes.... pas maar op Gateway ik kom eraan!
nieuw en groter geheugen kopen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef Eronymus het volgende:
Ik draai momenteel RAH maar het staat niet altijd aan (en door nieuw Moederbord heb ik nu maar 2 ipv 4 slots voor geheugen) en 's avonds gaat ie uit...
uhhh, je moet natuurlijk wel mikken hequote:pijltjes overal
Dual core's presteren wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:53 schreef Detroit het volgende:
Zo, sinds kort een nieuw systeempje met een core 2 duo E6300 erin... Schiet R@H weer wat sneller op..
tsjah......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Detroit het volgende:
Het ene moment zijn AMD processoren nog de shit als het op crunchen aankomt, en nu kicked Intel AMD's ass wat dat betreft... How time flies....
welkom!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:04 schreef caspervc het volgende:
Ik ben nieuw met Fokschaap, en ga eens kijken of ik wat met rosetta kan. FF uitzoeken.
Computer specs, T7200, 1 Gb RAM (binnenkort 2)
dat ligt waarschijnlijk aan je instellingenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef LightLuke het volgende:
Dank u,
Ik zat wel gelijk met een vraagje, als ik Rosetta@home ook start op mijn laptop (onder het zelfde account ) dan geeft hij de melding: "Paused: Other work Running".
Edit: opgelostin de screensaver mode werkt hij wel
Wat is Crunchen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Fjolle het volgende:
@ LightLuke: Crunch
Ja maar zoals ik meegekregen heb sta jij onder je eigen naam en niet als:quote:
die ben je al ff voorbij hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Bruce117 het volgende:
ik zie dat ik zomaar de 100.000 gepasseerd ben
Fantastisch.quote:
kun je die dan niet weer opvragenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb vorig jaar (of is het al weer 2 jaar geleden?) ook al eens meegedaan aan FAD. Ik wist alleen mijn gegevens niet meer dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
en wat kost dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef devzero het volgende:
Het fokschaap.nl domein verloopt in augustus. Ik doe er niets mee en wil het eigenlijk opzeggen. Indien er iemand interresse bij heeft: laat even weten zodat ik het op iemands naam kan (laten) zetten.
dat is niet duur....... mjah, zonder webruimte heb ik er nog weinig aan..... straks eens ff zoeken in DIG...... (en nog eens kijken wat voor kennis ik er allemaal voor nodig heb......)quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:46 schreef devzero het volgende:
¤ 8.93 (incl btw, zonder is het 7.50) per jaar bij transip (staat die nu geregistreerd, geen idee wat anderen vragen).
Ja, dat is alleen de naam + gebruik van de transip name servers. Er is/was geloof ik een topic in DIG over gratis/betaalde hosters.
mjah op zich wil ikhet domein wel, maar wil er dn eigenlijk ook webruimte voor mezelf bij (anders moet ik alles thuis gaan hosten, want chello kom ik A niet meer in (like vele meer) en B is dat te klein (20 mb)quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Fjolle het volgende:
Ik wil anders de kosten ook wel dragen hoor.
whehe sorry maar ik doe geen F@H, ben zelfs anti F@Hquote:
nee nog geen besluit, hoezo? Bij jullie een server die ruimte over heeft??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef Fjolle het volgende:
Vandaag enige bijzondere aandacht voor ons schaap op het tweakers-forum
Pas wel op want het gevaar bestaat dat als je daar binnenwandeld, je de rest van de dag met een zeer irritant liedje in je hoofd zit. Ongeveer net zo irritant als een lama.![]()
Maar die top-plaats komt vast door onze nieuwe schaapjes in de wei.![]()
![]()
![]()
![]()
@Gateway: is er al een besluit genomen?
Inmiddels al ruimte gevonden? Anders wil ik evt wel wat weg gevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef gateway het volgende:
[..]
mjah op zich wil ikhet domein wel, maar wil er dn eigenlijk ook webruimte voor mezelf bij (anders moet ik alles thuis gaan hosten, want chello kom ik A niet meer in (like vele meer) en B is dat te klein (20 mb)
nee nog niet..... Waar heb jij ruimte dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Inmiddels al ruimte gevonden? Anders wil ik evt wel wat weg geven![]()
Wie aan de schaap komt, trekke hem aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Fjolle het volgende:
Volgens mij gaat het trouwens over Schapie niet over fokschaap, maar toch he... wie aan een schaap komt komt aan mij.
Bij een proffesioneel hosting bedrijfquote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef gateway het volgende:
[..]
nee nog niet..... Waar heb jij ruimte dan?
klinkt interresant, in elk geval al voor de fokschaap sitequote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Bij een proffesioneel hosting bedrijf(gesponsord gekregen voor een wat lager tarief, en een heleboel opties)
Mijn weblog + fotoalbum gebruikt toch niet alle ruimte, dus nog ruimte zat 1,25GB.
En van de 50GB datalimiet gebruik ik ook maar 1GB in de maand dus daar mag ook wel wat van gegraasd worden.![]()
toevallig hierlangs gekomen??? ben je ook een schaapje??quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Bij een proffesioneel hosting bedrijf(gesponsord gekregen voor een wat lager tarief, en een heleboel opties)
Mijn weblog + fotoalbum gebruikt toch niet alle ruimte, dus nog ruimte zat 1,25GB.
En van de 50GB datalimiet gebruik ik ook maar 1GB in de maand dus daar mag ook wel wat van gegraasd worden.![]()
Als je even pm't wat je evt nodig hebt dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef gateway het volgende:
klinkt interresant, in elk geval al voor de fokschaap site
Ik graas al een tijdje meequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Eronymus het volgende:
toevallig hierlangs gekomen??? ben je ook een schaapje??![]()
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je even pm't wat je evt nodig hebt dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen
[..]
Ik graas al een tijdje meealleen het is mij niet helemaal duidelijk of ik nu wel of niet in het Subteam [DPC]FOKSchaap zit.
Ah ik sta er dus wel inquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Eronymus het volgende:
wel progie draai je dan? (en evt nick daar) zal eens kijken of ik je kan vinden in de stats.
http://rah.lospetitos.net/history.php?t=st&id=184587
plaats 9 daily en 65overall...
Misschien dat je het evt aan hem zou kunnen vragen wat er voor die site nodig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
Ik hoor het wel als je eruit bent.quote:Mij lijkt een eigendomein al een hele tijd leuk, wist alleen nooit een domeinnaam...... mjah, anderzijds, wat moet ik met een domein??
Kort: Ik twijfel dus...
Fokschaap.nl niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
[..]
geen id wat er voor de fokschaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
php + mysql + de software van valing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
Zie PM. laat maar even weten of je belangstelling hebt, voor ik het door de shredder gooiquote:Kort: Ik twijfel dus...
alsof je het over de duivel hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef valing het volgende:
Anders kun je de site zo goed als opnieuw bouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
php (met GD library voor live plaatjes,icons ) + mysql + de software van valing.
[..]
Ik zag dit topic opeens bovenaan in de AT verschijnen.quote:Zie PM. laat maar even weten of je belangstelling hebt, voor ik het door de shredder gooi
edit:
[..]
alsof je het over de duivel hebt
gefelicteerd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:13 schreef Rampestamper het volgende:
Ik ben gisteren plaats vijftig voorbij gestreefd bij R@H.
whehe ja hier gaat het ook niet zo hard meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Eronymus het volgende:
nope denk 't niet... heb pas 33.441puntjes
ben wel een plaatsje opgeschoven naar plek 21, ben gateway aan het inhalen uhm![]()
ben ik geen arme student meer![]()
Sanne!!! lang niet gezien!!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz en ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn prestaties.
Zijn er nog leuke projecten hier?
Hoi hoi!quote:
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz <knip>
jongens als ons laten kwijlen, zo van kijk eens wat ik heb en ik ben een meisjequote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Het gaat goed!!! Wel erg druk met werk en studie, maar de tijd vliegt!!!quote:
Spelen!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Hoi Fjolle!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
Hoi Sanne. Welcome back
Het project waar het merendeel van onze kudde nu op vertoeft is Rosetta@home zie OP.
op de eerste vraag: Ja. en volgens mij idd al een hele tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoi Fjolle!
Nog steeds Rosetta? Volgens mij gingen jullie daarop over toen ik gestopt ben.
Leeft Fokschaap nog een beetje?
dan wens ik je een fijne vakantie!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Rampestamper het volgende:
Dit is overigens de laatste dag voor mijn vakantie dat ik nog mee doe. Jullie zien me over tien dagen weer 14.gif
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef devzero het volgende:
fokschaap.nl is niet meer
hij wil nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel wil de server van RAH niet, dus nog even geduld
Heb hier 3 jobs klaarstaan....
Er zijn geen subteams bij de DPC d2ol stats. De enige manier om een subteam te vormen onder dpc is om al je nodes onder 1 account te draaien.quote:Hoe join ik het Fok! Team?
dpc statsquote:Op donderdag 6 september 2007 19:57 schreef Mindcracker het volgende:
Ik heb D2OL gedownload maar van de statics begrijp ik nog niks, kunnen jullie me daarmee helpen? Waar kan ik deze terugvinden op die website?
dat hoeft niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 10:20 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle ook![]()
En verder ga ik me in een hoekie zitten schamen Gateway.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |