whehe ja hier gaat het ook niet zo hard meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Eronymus het volgende:
nope denk 't niet... heb pas 33.441puntjes
ben wel een plaatsje opgeschoven naar plek 21, ben gateway aan het inhalen uhm![]()
ben ik geen arme student meer![]()
Sanne!!! lang niet gezien!!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz en ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn prestaties.
Zijn er nog leuke projecten hier?
Hoi hoi!quote:
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz <knip>
jongens als ons laten kwijlen, zo van kijk eens wat ik heb en ik ben een meisjequote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Het gaat goed!!! Wel erg druk met werk en studie, maar de tijd vliegt!!!quote:
Spelen!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Hoi Fjolle!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
Hoi Sanne. Welcome back
Het project waar het merendeel van onze kudde nu op vertoeft is Rosetta@home zie OP.
op de eerste vraag: Ja. en volgens mij idd al een hele tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoi Fjolle!
Nog steeds Rosetta? Volgens mij gingen jullie daarop over toen ik gestopt ben.
Leeft Fokschaap nog een beetje?
dan wens ik je een fijne vakantie!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Rampestamper het volgende:
Dit is overigens de laatste dag voor mijn vakantie dat ik nog mee doe. Jullie zien me over tien dagen weer 14.gif
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef devzero het volgende:
fokschaap.nl is niet meer
hij wil nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel wil de server van RAH niet, dus nog even geduld
Heb hier 3 jobs klaarstaan....
Er zijn geen subteams bij de DPC d2ol stats. De enige manier om een subteam te vormen onder dpc is om al je nodes onder 1 account te draaien.quote:Hoe join ik het Fok! Team?
dpc statsquote:Op donderdag 6 september 2007 19:57 schreef Mindcracker het volgende:
Ik heb D2OL gedownload maar van de statics begrijp ik nog niks, kunnen jullie me daarmee helpen? Waar kan ik deze terugvinden op die website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |