Wat is Crunchen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Fjolle het volgende:
@ LightLuke: Crunch
Ja maar zoals ik meegekregen heb sta jij onder je eigen naam en niet als:quote:
die ben je al ff voorbij hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Bruce117 het volgende:
ik zie dat ik zomaar de 100.000 gepasseerd ben
Fantastisch.quote:
kun je die dan niet weer opvragenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb vorig jaar (of is het al weer 2 jaar geleden?) ook al eens meegedaan aan FAD. Ik wist alleen mijn gegevens niet meer dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
en wat kost dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:56 schreef devzero het volgende:
Het fokschaap.nl domein verloopt in augustus. Ik doe er niets mee en wil het eigenlijk opzeggen. Indien er iemand interresse bij heeft: laat even weten zodat ik het op iemands naam kan (laten) zetten.
dat is niet duur....... mjah, zonder webruimte heb ik er nog weinig aan..... straks eens ff zoeken in DIG...... (en nog eens kijken wat voor kennis ik er allemaal voor nodig heb......)quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:46 schreef devzero het volgende:
¤ 8.93 (incl btw, zonder is het 7.50) per jaar bij transip (staat die nu geregistreerd, geen idee wat anderen vragen).
Ja, dat is alleen de naam + gebruik van de transip name servers. Er is/was geloof ik een topic in DIG over gratis/betaalde hosters.
mjah op zich wil ikhet domein wel, maar wil er dn eigenlijk ook webruimte voor mezelf bij (anders moet ik alles thuis gaan hosten, want chello kom ik A niet meer in (like vele meer) en B is dat te klein (20 mb)quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Fjolle het volgende:
Ik wil anders de kosten ook wel dragen hoor.
whehe sorry maar ik doe geen F@H, ben zelfs anti F@Hquote:
nee nog geen besluit, hoezo? Bij jullie een server die ruimte over heeft??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef Fjolle het volgende:
Vandaag enige bijzondere aandacht voor ons schaap op het tweakers-forum
Pas wel op want het gevaar bestaat dat als je daar binnenwandeld, je de rest van de dag met een zeer irritant liedje in je hoofd zit. Ongeveer net zo irritant als een lama.![]()
Maar die top-plaats komt vast door onze nieuwe schaapjes in de wei.![]()
![]()
![]()
![]()
@Gateway: is er al een besluit genomen?
Inmiddels al ruimte gevonden? Anders wil ik evt wel wat weg gevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef gateway het volgende:
[..]
mjah op zich wil ikhet domein wel, maar wil er dn eigenlijk ook webruimte voor mezelf bij (anders moet ik alles thuis gaan hosten, want chello kom ik A niet meer in (like vele meer) en B is dat te klein (20 mb)
nee nog niet..... Waar heb jij ruimte dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:48 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Inmiddels al ruimte gevonden? Anders wil ik evt wel wat weg geven![]()
Wie aan de schaap komt, trekke hem aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef Fjolle het volgende:
Volgens mij gaat het trouwens over Schapie niet over fokschaap, maar toch he... wie aan een schaap komt komt aan mij.
Bij een proffesioneel hosting bedrijfquote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef gateway het volgende:
[..]
nee nog niet..... Waar heb jij ruimte dan?
klinkt interresant, in elk geval al voor de fokschaap sitequote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Bij een proffesioneel hosting bedrijf(gesponsord gekregen voor een wat lager tarief, en een heleboel opties)
Mijn weblog + fotoalbum gebruikt toch niet alle ruimte, dus nog ruimte zat 1,25GB.
En van de 50GB datalimiet gebruik ik ook maar 1GB in de maand dus daar mag ook wel wat van gegraasd worden.![]()
toevallig hierlangs gekomen??? ben je ook een schaapje??quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Bij een proffesioneel hosting bedrijf(gesponsord gekregen voor een wat lager tarief, en een heleboel opties)
Mijn weblog + fotoalbum gebruikt toch niet alle ruimte, dus nog ruimte zat 1,25GB.
En van de 50GB datalimiet gebruik ik ook maar 1GB in de maand dus daar mag ook wel wat van gegraasd worden.![]()
Als je even pm't wat je evt nodig hebt dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef gateway het volgende:
klinkt interresant, in elk geval al voor de fokschaap site
Ik graas al een tijdje meequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Eronymus het volgende:
toevallig hierlangs gekomen??? ben je ook een schaapje??![]()
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als je even pm't wat je evt nodig hebt dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen
[..]
Ik graas al een tijdje meealleen het is mij niet helemaal duidelijk of ik nu wel of niet in het Subteam [DPC]FOKSchaap zit.
Ah ik sta er dus wel inquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Eronymus het volgende:
wel progie draai je dan? (en evt nick daar) zal eens kijken of ik je kan vinden in de stats.
http://rah.lospetitos.net/history.php?t=st&id=184587
plaats 9 daily en 65overall...
Misschien dat je het evt aan hem zou kunnen vragen wat er voor die site nodig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
Ik hoor het wel als je eruit bent.quote:Mij lijkt een eigendomein al een hele tijd leuk, wist alleen nooit een domeinnaam...... mjah, anderzijds, wat moet ik met een domein??
Kort: Ik twijfel dus...
Fokschaap.nl niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
[..]
geen id wat er voor de fokschaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
php + mysql + de software van valing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef gateway het volgende:
geen id wat er voor de fokcshaap site nodig is, devzero draaide hem het laatst...... (ofja nu draait ie op een uniserver van een van de schaapjes)
Zie PM. laat maar even weten of je belangstelling hebt, voor ik het door de shredder gooiquote:Kort: Ik twijfel dus...
alsof je het over de duivel hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef valing het volgende:
Anders kun je de site zo goed als opnieuw bouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
php (met GD library voor live plaatjes,icons ) + mysql + de software van valing.
[..]
Ik zag dit topic opeens bovenaan in de AT verschijnen.quote:Zie PM. laat maar even weten of je belangstelling hebt, voor ik het door de shredder gooi
edit:
[..]
alsof je het over de duivel hebt
gefelicteerd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:13 schreef Rampestamper het volgende:
Ik ben gisteren plaats vijftig voorbij gestreefd bij R@H.
whehe ja hier gaat het ook niet zo hard meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Eronymus het volgende:
nope denk 't niet... heb pas 33.441puntjes
ben wel een plaatsje opgeschoven naar plek 21, ben gateway aan het inhalen uhm![]()
ben ik geen arme student meer![]()
Sanne!!! lang niet gezien!!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz en ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn prestaties.
Zijn er nog leuke projecten hier?
Hoi hoi!quote:
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz <knip>
jongens als ons laten kwijlen, zo van kijk eens wat ik heb en ik ben een meisjequote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Het gaat goed!!! Wel erg druk met werk en studie, maar de tijd vliegt!!!quote:
Spelen!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat moet een meisje als jij met zo'n asociaal scheurijzer?.
Hoi Fjolle!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
Hoi Sanne. Welcome back
Het project waar het merendeel van onze kudde nu op vertoeft is Rosetta@home zie OP.
op de eerste vraag: Ja. en volgens mij idd al een hele tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoi Fjolle!
Nog steeds Rosetta? Volgens mij gingen jullie daarop over toen ik gestopt ben.
Leeft Fokschaap nog een beetje?
dan wens ik je een fijne vakantie!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Rampestamper het volgende:
Dit is overigens de laatste dag voor mijn vakantie dat ik nog mee doe. Jullie zien me over tien dagen weer 14.gif
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef devzero het volgende:
fokschaap.nl is niet meer
hij wil nog nietquote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel wil de server van RAH niet, dus nog even geduld
Heb hier 3 jobs klaarstaan....
Er zijn geen subteams bij de DPC d2ol stats. De enige manier om een subteam te vormen onder dpc is om al je nodes onder 1 account te draaien.quote:Hoe join ik het Fok! Team?
dpc statsquote:Op donderdag 6 september 2007 19:57 schreef Mindcracker het volgende:
Ik heb D2OL gedownload maar van de statics begrijp ik nog niks, kunnen jullie me daarmee helpen? Waar kan ik deze terugvinden op die website?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |