Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:11 schreef gateway het volgende:
whehe bruce gaat veel harder dan ik!!
mjah, die zal zun p wel dag en nacht aanhebben ofzo........ En ik niet
dan zijn jouw pc's gewoon sneller dan de mijnequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn laptop staat in principe alleen tijdens kantooruren aan en mijn pc als ik thuis ben, maar laat hem nooit 's-nachts aanstaan. Heb ik tijdens de FaD periode wel gedaan, maar nu niet meer.
Is dat al bekend dan???quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:50 schreef mcintosh het volgende:
ff weg geweest...
Ik weet niet eens meer wie ons op de FP hielp vorig jaar. Maar wel mooi dat het F@H is geworden, nuttig project
zou gaaf zijn als je meedoet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef devzero het volgende:
F@H? InteressantIk weet niet of ik tijd heb, maar misschien toch eens kijken. Tenslotte moet ik toch eigenlijk zakjappanertje "terug pakken" nu hij sneaky #1 is geworden
volgens mij stonden die in de wikiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:28 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes!
M'n vlucht gaat 2 april, dit schaapje kan het groene gras al ruiken.![]()
Ben momenteel in Melbourne, probeer m'n auto te verkopen en dan moet ik nog naar Sydney komen...
@Gateway wat grappig dat je die plaatjes in de OP nog hebt...![]()
He Eron. Wat goed dat je weer eens hier in ons schapenlandje komt kijken. Maareh jullie hebben wat gemist.... St. Patricksday in de welbekende kroeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:28 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes!
M'n vlucht gaat 2 april, dit schaapje kan het groene gras al ruiken.![]()
Ben momenteel in Melbourne, probeer m'n auto te verkopen en dan moet ik nog naar Sydney komen...
@Gateway wat grappig dat je die plaatjes in de OP nog hebt...![]()
wat bedoel je met sober?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:14 schreef Fjolle het volgende:
[..]
He Eron. Wat goed dat je weer eens hier in ons schapenlandje komt kijken. Maareh jullie hebben wat gemist.... St. Patricksday in de welbekende kroeg.![]()
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet meer geheel sober ben, maar nog steeds in voor een "fokschaap welcomes back Eronymus actie" in bovengenoemde kroeg. Of misschien eens kijken wat er verder naar het zuiden te vinden is?![]()
Nuchter.quote:
of een modje vragen dit topic te renamen? (of is een los stampede topic duidelijker?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:00 schreef mcintosh het volgende:
Onder welke team naam gaand e Fokkers dit jaar crunchen??
"Fokschaap Reunited" ofzo
Als we een teamnaam hebben kunnen we wellicht een ander stampede topic aanmaken
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef valing het volgende:
"The Folding Fokkers" ?
Mischien wel handig om het nieuwe topic in GC te openen.
En ook duidelijk aangeven dat het om een stampede gaat zou ook handig zijn.
ook een goede!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"
dat is inderdaad nog beterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan wellicht "Meet The Folding Fokkers"
Even alleen voor een maandje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:02 schreef vdvorst het volgende:
Dus, wat is de bedoeling, de andere (rosetta etc) gaan weg, en dan hier verder of?
de bedoeling is een maand zoveel mogelijk rekenkracht op 1 project te zetten en zo DPC naar #1 te krijgen binnen korte tijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:02 schreef vdvorst het volgende:
Dus, wat is de bedoeling, de andere (rosetta etc) gaan weg, en dan hier verder of?
nu moe tik er alleen aan denken alles op FAH te zettequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:44 schreef valing het volgende:
[..]
de bedoeling is een maand zoveel mogelijk rekenkracht op 1 project te zetten en zo DPC naar #1 te krijgen binnen korte tijd.
Welkom terug in NL & bij het teamquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Eronymus het volgende:
Hi ppl ben weer in NL....
Kan m'n pc nog niet gebruiken, lieftallig broertje heeft m'n monitor in gebruik (heeft er 2 nodig).
Heb wel 1 job van R@H op laptop afgemaakt.....
ja FAH is traaaaaaag, heb het op de laptop wel draaien maar is echt niet leuk.... zelfs op de desktop van me pa duurt het 5 dagen voordat er een job af is.........quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef Eronymus het volgende:
Hi Gateway! alles ok?
Denk niet dat ik FAH nog ga doen.... en zeker neit op de laptop. Momenteel dus alleen wat RAH op laptop. Maar het ziet er naar uit dat ie elke jobs helemaal opnieuw begint als ik de laptop eens heb uitgezet. Geen idee of daar wat aan te doen is. Ben er een beetje uit he.![]()
Ow ik heb weer en monitor maar krijg mijn computer momenteel niet aan. Vreemd probleem hij wil niet opstarten.... enkel een piep geluid. Denk dat de aansluiting van grafische kaart op moederbord niet lekker zit... (normaal had ik dit ook wel als ik aan stekker van monitor had gezeten, daarna wil ie niet meer zo makkelijk aan).
Hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef gateway het volgende:
[..]
ja FAH is traaaaaaag, heb het op de laptop wel draaien maar is echt niet leuk.... zelfs op de desktop van me pa duurt het 5 dagen voordat er een job af is.........
geen id, ik doe alleen mee omdat ik gezegd had aan de stampede mee te doen........ En verder staat RAH ook bijna nooit meer aan.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...![]()
Ow zijn de punten per job ook nog zo raar??? (vaste waarde per job?).
hehe istie dood?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Eronymus het volgende:
aha
denk dat ik eerst een nieuw mobo moet kopen
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.quote:
ik heb het niet geprobeert....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.
Heeft iemand Drug Design Optimization Lab (D2OL) geprobeerd???Zag 't namelijk in de OP staan.
je komt maarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef Eronymus het volgende:
okiedokie.... ga het voorlopig niet proberen, misschien later eens....
Ach laptopie heeft een megascore van 33,32 punten gedaan gisteren![]()
pas maar op Gateway ik ga je inhalen.![]()
dat is omdat devzero daar #1 staatquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Volgens broertje wel.... ik krijg een mobo herkent de grafische kaart niet geluid... grafische kaart werkt wel en met andere grafische kaart wil ie ook niet opstarten, geeft zelfde soort geluid.
Heeft iemand Drug Design Optimization Lab (D2OL) geprobeerd???Zag 't namelijk in de OP staan.
Beide inmiddels, omdat door optimized clients sommige voor dezelfde job veel meer punten kregen als niet optimized.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef Eronymus het volgende:
Hey valing ik dacht dat het andersom was; FAH heeft vaste credits per job en niet RAH.
leukquote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef Fjolle het volgende:
He Eron. Weer terug uit de verre landen?![]()
Dames en heren schaap, we zijn vandaag als flusher van de dag beloond bij folding.![]()
Doen we toch nog iets goed, ondanks dat het trahahahahaag gaat.
als het bij jouw net zo gaat asl bij mij heb je met 5 weken werkquote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef Eronymus het volgende:
Whehe dat zal voorlopig niet gaan..... kan de stats niet posten omdat ik 's ochtens geen internet heb.![]()
Misschien later eens Fjolle...
Ben momenteel aan het prutsen aan m'n CV en een solicitatiebrief, gaat lekker.... uhm![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef gateway het volgende:
[..]
als het bij jouw net zo gaat asl bij mij heb je met 5 weken werk
Sollicitatie geschreven, gepost, 3 weken later reactie voor gesprek (23 maart) 2,5 week later reactie voor 2de gesprek (18 april), en 1 mei beginnen
irc ben ik altijd als ik mIRC aan heb...... maar meer dan ik en ijsschots zijn er meetal niet.......... Fokschaap is niet meer zo'n hecht groepje als dat het wasquote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mama is trots op je.(Je vergeet alleen die 2 (of meer) weken tussen schrijven en posten
)
Morgenavond nog eens irc allen? Welterusten.
Maareh dat wordt dus estafette-posten voor 1 mei he.![]()
whehe ik draai nu FAH....... dus..... en verder draait boinc alleen als de pc aan is, niet meer zoals eerder extra de pc aanlatenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef Eronymus het volgende:
Yeah gaat lekker![]()
zow vandaag weer 15 puntjes.... pas maar op Gateway ik kom eraan!
nieuw en groter geheugen kopen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef Eronymus het volgende:
Ik draai momenteel RAH maar het staat niet altijd aan (en door nieuw Moederbord heb ik nu maar 2 ipv 4 slots voor geheugen) en 's avonds gaat ie uit...
uhhh, je moet natuurlijk wel mikken hequote:pijltjes overal
Dual core's presteren wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:53 schreef Detroit het volgende:
Zo, sinds kort een nieuw systeempje met een core 2 duo E6300 erin... Schiet R@H weer wat sneller op..
tsjah......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Detroit het volgende:
Het ene moment zijn AMD processoren nog de shit als het op crunchen aankomt, en nu kicked Intel AMD's ass wat dat betreft... How time flies....
welkom!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:04 schreef caspervc het volgende:
Ik ben nieuw met Fokschaap, en ga eens kijken of ik wat met rosetta kan. FF uitzoeken.
Computer specs, T7200, 1 Gb RAM (binnenkort 2)
dat ligt waarschijnlijk aan je instellingenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef LightLuke het volgende:
Dank u,
Ik zat wel gelijk met een vraagje, als ik Rosetta@home ook start op mijn laptop (onder het zelfde account ) dan geeft hij de melding: "Paused: Other work Running".
Edit: opgelostin de screensaver mode werkt hij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |