In die van Staphorst wel, daar wonen voor het grootste gedeelte beeldenstormers, meen ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zou dat woord nou in het gekuiste woordenboek staan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Filmtip ned 3 20.20 Goodbye Lenin.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij zit daar niet in, omdat je een eigen wil en mening hebt.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
'avond.
ProblematiQue, als ik je niet meer spreek, alvast alle plezier & succes gewenst!
Ik zal af en toe je weblog bekijken.
Dank, ik heb er enorm veel zin in. Had liever vandaag dan morgen weggegaanquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef problematiQue het volgende:
[..]
[..]
Dank, ik heb er enorm veel zin in. Had liever vandaag dan morgen weggegaan
Ik laat nog wel van me horen!
'72quote:
Dank. Te laat helaas, had ik je tip eerder gezien had ik 'm laten opnemen.quote:Filmtip ned 3 20.20 Goodbye Lenin.
Gelukkig is deze film wel in de betere videotheken te vinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
'72
[..]
Dank. Te laat helaas, had ik je tip eerder gezien had ik 'm laten opnemen.
Sinds de PIN-videotheek hier weg is hoor ik niet meer bij een videotheek. Eigenlijk hoor ik lid te zijn van Sleaze. Bestaat die nog?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig is deze film wel in de betere videotheken te vinden.
VIDEOTHEEK SLEAZE TEL: 050-3120294 ADRES: Gedempte Kattendiep 11 9711 PL GRONINGENquote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinds de PIN-videotheek hier weg is hoor ik niet meer bij een videotheek. Eigenlijk hoor ik lid te zijn van Sleaze. Bestaat die nog?
Hij heeft iig een eigen mening en wil.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Monidique het volgende:
Oei, Akkersloot is weer losgelaten.
Nee die CNN schreeuwert is lid van de kliek.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Dus ik ben lid van de kliek?
Of wil je zeggen dat je een kloon bent?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee die CNN schreeuwert is lid van de kliek.
In tegenstelling tot jou.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij heeft iig een eigen mening en wil.
Ben ik het hier nu mee eens of oneens?quote:
Ik zal het even aan Sidekick vragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben ik het hier nu mee eens of oneens?
De CNN-schreeuwert is vruchtbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Of wil je zeggen dat je een kloon bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |