Ze kunnen er een thema week van maken. De week van het fysieke geweld.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk
Dit zien de kijkers pas op donderdag want eerst wordt de excit van Nena uitgemolken waar ze al 5 dagen te laat mee zijn.
En het rare is dat Natasia dan de lachende derde isquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze kunnen er een thema week van maken. De week van het fysieke geweld.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoezo doei NL??
Huub is degene die zal moeten vertrekken!!
Gelukkig beslist de redactie en niet de kijkers......
Tja dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:00 schreef -Splash- het volgende:
Allebei.... als Huub op het laatst niet had geschopt alleen NL
Verbaasd niet, het zat eraan te komen. Al verbaasde die trap van Nena me wel, maar dit niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:57 schreef Danny het volgende:
is er trouwens echt iemand verbaasd over dat men elkaar letterlijk in de haren vliegt? Dit was toch allemaal heel duidelijk te voorzien?
Overigens zie ik .NL schoppen. Huub lokt alleen maar (heerlijk) uit.
Daarnaast zie ik .NL Huub nog even bij de nek grijpen en naar buiten worstelen.
Dat halfbakken schopje van Huub aan het eind stelt geen reet voor.
Ik vond het schopje van Huub niet ernstiger dan een duw bv. Nu zou dat z'n 2e waarschuwing zijn iig, maar het zou toch eigenlijk wel raar zijn dat Huub voor zoiets eruit zou moeten nadat NL hem flink schopt en duwt en aan z'n nek naar buiten worstelt. Dat zou niet helemaal fair zijn qua overtreding.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verbaasd niet, het zat eraan te komen. Al verbaasde die trap van Nena me wel, maar dit niet.
Die trap van Nena zag er op de streams ook uit als een lullig schopje, maar op de tv leek het toch wel meer dan een lullig schopje.
Het schopje van Huub stelt misschien weinig voor, maar als dat niet telt, waar ligt dan de grens?
Huub had natuurlijk de optie om weg te lopen ipv zich te verdedigen. Ik begrijp het wel hoor, dat verdedigingsmechanisme, maar er zijn natuurlijk ook andere opties. Wat is dan fair? Weglopen en in het huis mogen blijven of iets terugdoen en dan mogen blijven óf weg moeten?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het schopje van Huub niet ernstiger dan een duw bv. Nu zou dat z'n 2e waarschuwing zijn iig, maar het zou toch eigenlijk wel raar zijn dat Huub voor zoiets eruit zou moeten nadat NL hem flink schopt en duwt en aan z'n nek naar buiten worstelt. Dat zou niet helemaal fair zijn qua overtreding.
Wat overigens beter zou zijn: zet een boksring in dat huis en laat een scheidsrechter opdraven op het moment dat 2 personen iets uit willen vechten. Dan gebeurt dat iig op een eerlijke en gecontroleerde wijze.
Meneer de Mol; ik ben gewoon telefonisch bereikbaar en hoor graag een goed bod voor mijn briljante plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef Marrije het volgende:
Wat dat betreft is je suggestie om een boksring neer te zetten met een scheidsrechter niet zo gek
Het is meer een zielige alcoholistquote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef Black_king het volgende:
Hulde voor Huub ! Wat een cultheld is die aan het worden, zeg !!!!!
![]()
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholistquote:
ja het is goed Dannyquote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholist
Maar je hebt een nare jeugd gehad als gevolg van alcohol begrijp ik of heb je om andere redenen enorm moeite met alcoholgebruik?
Volgens mij hebben we hier een AAquote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholist
Maar je hebt een nare jeugd gehad als gevolg van alcohol begrijp ik of heb je om andere redenen enorm moeite met alcoholgebruik?
Inderdaad. hoe harder hoe beterquote:Op zondag 4 februari 2007 09:49 schreef Youssef het volgende:
alleen gebaseerd op dit filmpje is het duidelijk dat die ene Nathanogwat door deruit geschopt moet worden. Huub doet niets serieus terug, alleen flink provocerend.
ex van huubquote:Op zondag 4 februari 2007 09:54 schreef Youssef het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
NL noemde haar een hoer omdat Huub diens moeder een maandje geleden ook een hoer noemde.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:54 schreef Youssef het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
Dan is het dus de kunst om je boiling point onder controle te houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:56 schreef schatje het volgende:
Ik zou ook van me afbijten als er zo'n gladiool met een dreigende vuist voor me staat.
Neuh, Bart maakte van de week een opmerking die suggereerde dat Hedda een hoer zou zijn en Huub was zichtbaar aangeslagen en liep ook weg. Nathanaël had meteen door dat Huub daarmee op de kast te krijgen was en gebruikt dat nu dus regelmatig om Huub uit de tent te lokken.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
[..]
NL noemde haar een hoer omdat Huub diens moeder een maandje geleden ook een hoer noemde.
Tenminste, geloof ik.
Kwam die schop niet tegen de bank ipv het been?/quote:Op zondag 4 februari 2007 08:00 schreef -Splash- het volgende:
Allebei.... als Huub op het laatst niet had geschopt alleen NL
Ow ja, hier was ik het ook nog mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Loserkid het volgende:
En wat is die Amanda een tering wijf zeg...
Goedkoop kind is het, schreeuwt en is dom. Echt een waardevolle toevoeging voor het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Loserkid het volgende:
En wat is die Amanda een tering wijf zeg...
Volgens de regels wel.. Maar Huubje misschien ook..quote:Op zondag 4 februari 2007 10:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
watwatwat moet NL weg?
gezien de posts op FOK, rond 3:19quote:Op zondag 4 februari 2007 11:10 schreef KonnieKipke het volgende:
hoe laat speelde dit tafereeltje zich af?
Volgens mij raakt Huub hem niet eens. Hij trapt tegen de stoel aan. Dat Nathanael doet alsof hij een blauwe plek door de trap heeft is een wanhoopsdaad om Huub er ook uit te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het schopje van Huub niet ernstiger dan een duw bv.
ja, ik denk dat dit zeker meegenomen zal worden in de overwegingenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik denk dat de goudenkooi ook beseft dat als huub dr uit moet, ze heeeeel veel kijkers kwijt zijn!
Ook niet waar. Huub duwt tegen Nathanael's linkerschouder aan. Hoe komen jullie er toch bij dat hij hem bij de keel grijpt??quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub daagde NL uit te herhalen wat hij gezegd had, met een hand bij z'n keel en een vuist in de aanslag, waarop NL opsprong en huub een doodschop gaf (okee, beetje partijdige weergave ik geef toe)
Veel mensen raken verward omdat satan dat zelf zegt.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet waar. Huub duwt tegen zijn Nathanael's linkerschouder aan. Hoe komen jullie er toch bij dat hij hem bij de keel grijpt??
Yep, en wel hier is dat duidelijk te zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:21 schreef fladdie het volgende:
Huub pakte Nat echt niet bij zijn keel, is toch duidelijk te zien mensen
Denk je dat dat nog niet zeker is danquote:Op zondag 4 februari 2007 11:08 schreef ruby het volgende:
Als Natasia maar niet weer gaat hyperventileren als NL eventueel weg zou moeten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Yep, en wel hier is dat duidelijk te zien.
Als je goed kijkt legt Huub gewoon zijn hand op NL z'n schouder. Maar volgens mij trekt hij daarna aan het shirt van NL en daarom staat NL op en zegt "dat moet je niet doen jongen"...quote:Op zondag 4 februari 2007 11:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Yep, en wel hier is dat duidelijk te zien.
Dat in de keuken was veel grover dan die trap in de gameroom. In de keuken greep hij hem echt in de wurggreep en trok hem zo mee naar buiten. Reken er maar op dat dat geen pretje is. Alleen al daarvoor had Nathanael onmiddellijk de kooi uit gemoeten, maar om de een of andere vreemde reden zit hij er nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:20 schreef fladdie het volgende:
Kijk het valt niet goed te praten wat Huub deed maar, hij legde zijn hand op zijn schouder dat is toch
duidelijk te zien. Daarna gaf Nat, Huub een trap en wacht dachten jullie van wat er in de keuken is gebeurd toch ook fysiek geweld van Nat.
Ik acht de kans groot dat NL er uit zal moeten. Het zal zeker niet ongestraft blijven. Maar ja, je weet het maar nooit he, gewijzigde spelregels enzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat dat nog niet zeker is danTrappen en wurgen is toegestaan?? Dat Huub hem uitlokt kon je ook van Brian tegen Nena zeggen, dus dat is niet aan de orde.
Dat is een absolute MUST inderdaad, want anders geloven ze het niet. Bart had naderhand ook een 'getuigenverslag' dat van geen kant klopt. Was regelrechte onzin. Dus alleen Bart heeft al een filmpje nodig, anders gelooft hij het nooit.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:36 schreef fladdie het volgende:
weet je de DGK moet de andere bewoners gewoon het filmpje laten zien,kunnen ze alles duidelijk
zien ,wie er is begonnen met fysiek geweld.
Vind ik niet nodig. DGK redactie beslist. Niet mee eens, dan stap je op. De bewoners doen verder toch ook al wat ze gezegd wordt, "Jongens, we moeten op de bank zitten", "Doe die kleren aan", doe dit, doe datquote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een absolute MUST inderdaad, want anders geloven ze het niet. Bart had naderhand ook een 'getuigenverslag' dat van geen kant klopt. Was regelrechte onzin. Dus alleen Bart heeft al een filmpje nodig, anders gelooft hij het nooit.
Snap ik niet, bart is dan daarna de volgende ben ik bang. Hij kan beter goede vrienden worden met Huub, lijkt me ook wel leuk trouwensquote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef fladdie het volgende:
ja klopt Bart is voor die sanatan,en wil zo Huub er uit hebben.
Heel eerlijk gezegd kan ik nie tbegrijpen dat er mensen zijn die huub een naar karakter toedichten. Dat hij onder invloed van drank zich ietwat groter voelt dan dat hij is kan ik eigenlijk ook wel begrijpen. Hij wordt vanaf de eerste dag dat hij in dat huis kwam al getreiterd en geetterd, Nathanael voorop. Dat Natte Nel zo ogenschijnlijk rustig blijft is knap maar eigenlijk veel gevaarlijker. Hij is de champagnefles die keer op keer, door zijn eigen toedoen wordt geschud en believe me... die gaat heviger los dan Huub ooit zal doen of kunnen. Huub heeft vaak de moeite genomen zich duidelijk te maken, heeft nooit een eerlijke kans gehad ( welke die hoer van een amanda gelijk wel kreeg, zelfs van Huubske) en heeft zich heel erg kranig gedragen gedurende dit alles. Ik zou schijt hebben aan die tienduizend euro en die natte nel en plein publice laten janken om zijn moeder. ( wat volgens mij ook een soort van duivelsvrouw moet zijn, wat een zeverstem had dat wijf zeg!)quote:Op zondag 4 februari 2007 11:11 schreef j0rrit het volgende:
Ontwikkelingen!En Bart dacht dat er de komende maand niks plaats zou vinden na de mislukte stemming.
Van mij mogen Huub en Natanael er allebei uit. Huub vanwege zijn basisschool gedrag en uitlokken onder invloed van alcohol. Hij is immers begonnen met het fysieke aspect van deze ruzie. Wat een naar karakter heeft die jongen zeg!En Natanael heeft zich verweerd, alleen had hij dat op een subtiele manier moeten doen. Zo stelt hij zichzelf wel kwetsbaar op.
We gaan het zien.
Ook zonder drank is huub oke hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 11:47 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd kan ik nie tbegrijpen dat er mensen zijn die huub een naar karakter toedichten. Dat hij onder invloed van drank zich ietwat groter voelt dan dat hij is kan ik eigenlijk ook wel begrijpen. Hij wordt vanaf de eerste dag dat hij in dat huis kwam al getreiterd en geetterd, Nathanael voorop. Dat Natte Nel zo ogenschijnlijk rustig blijft is knap maar eigenlijk veel gevaarlijker. Hij is de champagnefles die keer op keer, door zijn eigen toedoen wordt geschud en believe me... die gaat heviger los dan Huub ooit zal doen of kunnen. Huub heeft vaak de moeite genomen zich duidelijk te maken, heeft nooit een eerlijke kans gehad ( welke die hoer van een amanda gelijk wel kreeg, zelfs van Huubske) en heeft zich heel erg kranig gedragen gedurende dit alles. Ik zou schijt hebben aan die tienduizend euro en die natte nel en plein publice laten janken om zijn moeder. ( wat volgens mij ook een soort van duivelsvrouw moet zijn, wat een zeverstem had dat wijf zeg!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |