Huub had natuurlijk de optie om weg te lopen ipv zich te verdedigen. Ik begrijp het wel hoor, dat verdedigingsmechanisme, maar er zijn natuurlijk ook andere opties. Wat is dan fair? Weglopen en in het huis mogen blijven of iets terugdoen en dan mogen blijven óf weg moeten?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het schopje van Huub niet ernstiger dan een duw bv. Nu zou dat z'n 2e waarschuwing zijn iig, maar het zou toch eigenlijk wel raar zijn dat Huub voor zoiets eruit zou moeten nadat NL hem flink schopt en duwt en aan z'n nek naar buiten worstelt. Dat zou niet helemaal fair zijn qua overtreding.
Wat overigens beter zou zijn: zet een boksring in dat huis en laat een scheidsrechter opdraven op het moment dat 2 personen iets uit willen vechten. Dan gebeurt dat iig op een eerlijke en gecontroleerde wijze.
Meneer de Mol; ik ben gewoon telefonisch bereikbaar en hoor graag een goed bod voor mijn briljante plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef Marrije het volgende:
Wat dat betreft is je suggestie om een boksring neer te zetten met een scheidsrechter niet zo gek
Het is meer een zielige alcoholistquote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef Black_king het volgende:
Hulde voor Huub ! Wat een cultheld is die aan het worden, zeg !!!!!
![]()
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholistquote:
ja het is goed Dannyquote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholist
Maar je hebt een nare jeugd gehad als gevolg van alcohol begrijp ik of heb je om andere redenen enorm moeite met alcoholgebruik?
Volgens mij hebben we hier een AAquote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zou kloppen he, dan zijn alle studenten alcoholist
Maar je hebt een nare jeugd gehad als gevolg van alcohol begrijp ik of heb je om andere redenen enorm moeite met alcoholgebruik?
Inderdaad. hoe harder hoe beterquote:Op zondag 4 februari 2007 09:49 schreef Youssef het volgende:
alleen gebaseerd op dit filmpje is het duidelijk dat die ene Nathanogwat door deruit geschopt moet worden. Huub doet niets serieus terug, alleen flink provocerend.
ex van huubquote:Op zondag 4 februari 2007 09:54 schreef Youssef het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
NL noemde haar een hoer omdat Huub diens moeder een maandje geleden ook een hoer noemde.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:54 schreef Youssef het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
Dan is het dus de kunst om je boiling point onder controle te houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:56 schreef schatje het volgende:
Ik zou ook van me afbijten als er zo'n gladiool met een dreigende vuist voor me staat.
Neuh, Bart maakte van de week een opmerking die suggereerde dat Hedda een hoer zou zijn en Huub was zichtbaar aangeslagen en liep ook weg. Nathanaël had meteen door dat Huub daarmee op de kast te krijgen was en gebruikt dat nu dus regelmatig om Huub uit de tent te lokken.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
[..]
NL noemde haar een hoer omdat Huub diens moeder een maandje geleden ook een hoer noemde.
Tenminste, geloof ik.
Kwam die schop niet tegen de bank ipv het been?/quote:Op zondag 4 februari 2007 08:00 schreef -Splash- het volgende:
Allebei.... als Huub op het laatst niet had geschopt alleen NL
Ow ja, hier was ik het ook nog mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Loserkid het volgende:
En wat is die Amanda een tering wijf zeg...
Goedkoop kind is het, schreeuwt en is dom. Echt een waardevolle toevoeging voor het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Loserkid het volgende:
En wat is die Amanda een tering wijf zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |