1. Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
So we noticed... Maar twee vraagjes...
1. Zijn er mensen die op dit uur inspiratie hebben?
2. Heb jij uberhaupt ooit inspiratie naast je quiz?
Je had een leuk optreden kunnen zien vanavondquote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Eilanden het volgende:
Wel trouwens voor het eerst het Gelredome van binnen gezien
Tongquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
Sander Boschker is gehecht aan z'n wenkbrauw. Waar je maar gehecht aan kunt zijn. Ik ben gehecht aan m'n eerste sigaretje bij de eerste bak koffie 's ochtends
Ik ben aan jou gehechtquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
Sander Boschker is gehecht aan z'n wenkbrauw. Waar je maar gehecht aan kunt zijn. Ik ben gehecht aan m'n eerste sigaretje bij de eerste bak koffie 's ochtends
Maar dan had jij misschien op het laatste moment afgezegdquote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had een leuk optreden kunnen zien vanavond![]()
Spleenheupenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:00 schreef SCH het volgende:
Haar heupen liegen niet, de rest wel.
5 punten na morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:04 schreef SCH het volgende:
Leuke pot voetbal maar 6 punten verschil is nog steeds wel veel
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef tong80 het volgende:
Omdat het nacht is en ik ook net m'n ijskast heb schoongemaakt. Ik spoor niet.
tong, ga slapen johquote:Op zondag 4 februari 2007 04:42 schreef tong80 het volgende:
Waarom krijg ik altijd rare mensen op MSN ?
Wat moet ik nou met deze anonieme MSN ?
Ik ben blij dat ik dat al gehad heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 07:14 schreef cultheld het volgende:
Net terug van de Index, nu ff slapen en dan diverse tentamens leren. Altijd leuk als je er 5 voor de boeg hebt in de komende 4 dagen.
5:30 hierquote:
nou ik zal het vat van ajax wel ff bekijken wij hebben het toch niet nodigquote:Op zondag 4 februari 2007 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Pfff is er nog azijn over?? is lekker als ontbijt
quote:Op zondag 4 februari 2007 08:53 schreef borisz het volgende:
[..]
nou ik zal het vat van ajax wel ff bekijken wij hebben het toch niet nodig![]()
Ik ben voor de ''kakkies'' (quote:Op zondag 4 februari 2007 10:08 schreef Jasza het volgende:
Ajaaaaaaaaaaaaaaaax Amsterdaaaaaaaam.
Ik weet niet of ik na gisteren nog zo in de muziekmood benquote:Op zondag 4 februari 2007 10:51 schreef borisz het volgende:
voor mensen zie zin hebben in jaren 90 muziek, morgen begint op veronica de top590 over de jaren 90![]()
*boris gooit een muntje in de jukebox en vraagt Whenever wherever aanquote:Op zondag 4 februari 2007 11:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik na gisteren nog zo in de muziekmood ben![]()
Kan niet.. ze is ziekquote:Op zondag 4 februari 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
*boris gooit een muntje in de jukebox en vraagt Whenever wherever aan![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
*boris gooit een muntje in de jukebox en vraagt Whenever wherever aan![]()
Nee hoor, die heb ik gister gehadquote:
17 maartquote:Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef dndiek het volgende:
Wanneer mag je nou naar Shakira toe, Eilanden?
oow ja, zo meteen planet aanslingerenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Schrok ik effe zeg, internet eruit, terwijl ik al betaald heb voor Ajax - Feyenoord.
Je bedoelt de 2e plaats?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:10 schreef lookinforyou het volgende:
Hopen dat Feijenoord Ajax even terugzet op hun plaats![]()
en kut van Mojo om het pas zo laat naar buiten te brengenquote:
Valt wel mee, natuurlijk heerst er teleurstelling, maar een kater nee. Ik kan me er wel snel over heen zetten.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef pascalheister het volgende:
mogge
eilanden was het leuk gister?
Ik lees net je verhaaltje in de vorige hools.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Eilanden het volgende:
en kut van Mojo om het pas zo laat naar buiten te brengen
Maar voor de rest nog wel een gezellige avond gehad hoor ... bij Italiaanse vrienden errrrrrg lekker gegeten![]()
Yup .... en Italianen die Italiaans voedsel bereiden is een goede combinatiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees net je verhaaltje in de vorige hools.
Idd, onbegrijpelijk die organisatie![]()
Italiaans gegeten?
Mijn italiaanse kazen kennis gaat niet verder dan Mozarella en Gorgonzola.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .... en Italianen die Italiaans voedsel bereiden is een goede combinatieOok diverse Italiaanse kazen geproefd en dat was ook erg
![]()
Gorgonzola inderdaad geproefd, maar ook 'Parmezaans-alike' kazen ... ben de namen alweer vergetenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn italiaanse kazen kennis gaat niet verder dan Mozarella en Gorgonzola.
Parmezaanse kaas ken je nietquote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn italiaanse kazen kennis gaat niet verder dan Mozarella en Gorgonzola.
mis je toch bijna die goals van feyenoordquote:Op zondag 4 februari 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Schrok ik effe zeg, internet eruit, terwijl ik al betaald heb voor Ajax - Feyenoord.
heb geen idee wij horen bovenaanquote:Op zondag 4 februari 2007 12:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
sinds wanneer horen ze daar dan?
Op papier zeker?quote:
tja dan moeten ze wat vaker gaan winnen.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mis je toch bijna die goals van feyenoord
van de frontpage.quote:Veel arrestaties bij voetbalrel Spakenburg
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Gooi- en Eemlander
Gepubliceerd: zondag 4 februari 2007 @ 11:39
PolitieGisterenavond is rond zeven uur in Spakenburg een grote vechtpartij uitgebroken na de voetbalwedstrijd IJsselmeervogels-Quick Boys. Het ging overigens pas mis bij een feest dat na de wedstrijd voor de supporters gehouden werd in de sporthal van IJsselmeervogels.
In de hal gingen supporters massaal met elkaar op de vuist en de boel werd kort en klein geslagen. Rond 19.30 uur greep de politie keihard in en arresteerde zo'n 60 supporters.
Volgens de burgemeester komen de opgepakte vechtersbazen uit Katwijk, waar Quick Boys vandaan komt. Ze zullen zo snel mogelijk worden voorgeleid aan een hulpofficier van justitie.
Bij de knokpartij vielen veel gewonden, de meesten konden echter na behandeling in het ziekenhuis naar huis. De wedstrijd in de Hoofdklasse B van het zaterdagamateurvoetbal, eindigde 's middag overigens nog in een gebroederlijk 1-1.
M'n ouders waren aan het fietsen en kwamen toevallig langs...quote:
Ik ben niet zo'n huishoudelijk tiep, dus af en toe doe ik heul veul tegelijkquote:
Hmmm gefeliciteerd dan maar .... en de rest van de ajax mensen....quote:
dank dank, nog 5 punten te gaanquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm gefeliciteerd dan maar .... en de rest van de ajax mensen....
Naar weekend qua voetbal.
zoveel had je ook niet te modden, ik geloof als feijenoord had gewonnen dat er meer te modden vielquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
Nou, heb me er aardig doorheen geslagen als enige mod.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Pas maar op dat de piranha er niet in zwemt dan SCH!
[afbeelding]
Mijn copyrightquote:Op zondag 4 februari 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Pas maar op dat de piranha er niet in zwemt dan SCH!
[afbeelding]
Jij noemt het Pitbull, dus dat valt wel mee.quote:
Goedenavondquote:
Welke heb je deze keer bezichtigd ?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
hallo
mooi middagje gevuld met films
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond, het avondeten zit er weer in. Nu maar hopen dat het aan de goede kant naar buiten komt.
Je hebt toch geen rare dingen in bad gedaan he?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:24 schreef SCH het volgende:
Ik ging even in bad, bij mijn schoonouders - nu staat de hele gang en hal onder water
Wat raar is voor ons, is voor SCH doodnormaalquote:Op zondag 4 februari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt toch geen rare dingen in bad gedaan he?![]()
Jij gaat met kleren aan in bad?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat raar is voor ons, is voor SCH doodnormaal
We hebben hier geen bad, dus ik ga nooit in bad.quote:
Had ik nog maar een badquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben hier geen bad, dus ik ga nooit in bad.
Eén van de mooiste films ooit met een briljante George C. Scott.quote:
ja, alleen jammer dat ie niet in de film meespeeltquote:Op zondag 4 februari 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de mooiste films ooit met een briljante George C. Scott.
Wil je zo graag van ze af dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Gezellig mijn ouders en schoonouders op bezoek...
Ik heb voor ze gekookt
Zal wel een gebroken neus zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef golfer het volgende:
Tering, die knal tegen het hoofd van Van der Sar zag er niet lekker uit.
Faas Wilkes denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef appelsientje het volgende:
ff een vraag.... Tien heeft nu de voetbal rechten... dat was voor 2 jaar toch? Daarna gingen ze toch weer kijken wie de rechten zou krijgen?
Ben je al verhuisd danquote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Gezellig mijn ouders en schoonouders op bezoek...
Ik heb voor ze gekookt
Haal ik weer dingen door elkaar ? Henry Fonda wel toch ?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat ie niet in de film meespeelt
azijn nodig?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:08 schreef rubbereend het volgende:
oja, leuk weekend alleen klote qua voetbal
jaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal ik weer dingen door elkaar ? Henry Fonda wel toch ?
euh nee nog lang niet..quote:
Er is niks meer over.. vanochtend heb ik alles op gedronkenquote:
Nee zat gewoon verkeerd.Maar met Patton won ie terecht zijn Oscarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja
je bedoelde Patton zeker?
Je bedoelt zijn gouden kalf?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zat gewoon verkeerd.Maar met Patton won ie terecht zijn Oscar
jup, in Dr. Strangelove is ie ook goedquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zat gewoon verkeerd.Maar met Patton won ie terecht zijn Oscar
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef tong80 het volgende:
In TV feedback[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTR
veel bierquote:
neuhquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hier Guinness, hou je daar van?
neuh.quote:
Zou kunnen dat je dat al gepost hebt, maar ik heb niet altijd zin om alle verhalen hier terug te lezen. Daardoor is het me waarschijnlijk ontgaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh nee nog lang niet..
maar ik had toch verteld dat ik tijdelijk samen woon met mijn vriendin??
Een collega van mijn vriendin is voor 7 weken naar Australie.. en wij zijn samen op 't huisje aan het passen
diesel is ook al niet te zuipen, goede vergelijkingquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
diesel is ook al niet te zuipen, goede vergelijking
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
Oei Appelsientje..
Je woont nog niet samen maar gaat wel trouwen
Succes
Straks ga je tijdelijk trouwen en dan mag je tijdelijk officiëel neuken.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]we wonen nu tijdelijk samen, ach we zijn nog ouderwets
ik had geen full house verwacht. maar hij bette al en toen ging ik all in. beetje dom van mij achteraf.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dan, loop je bij die toernooien zeker snel tegenaan.
Oja.. dat is waar ook.. op welk net komt ie?quote:
Nee, hij heeft geen geld.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Sientje zoals ik net al zei, lees ik amper terug. Maar heb je je PSV-Clubcard al binnen ?
Tja, welke kaarten had die persoon in zijn bezit dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
ik had geen full house verwacht. maar hij bette al en toen ging ik all in. beetje dom van mij achteraf.
*********** # 1 **************quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tja, welke kaarten had die persoon in zijn bezit dan?
ja idd... wat hij zegtquote:
zeker om heel Amsterdam te hebben en dan hotels erop te zettenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... wat hij zegt
Hard aan het sparen..
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
zeker om heel Amsterdam te hebben en dan hotels erop te zetten![]()
Okee, dus over een jaar of 5 kun je weer naar een wedstrijd.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... wat hij zegt
Hard aan het sparen..
Nou ... anderhalf jaar sparen (ik moet ook nog iets van een bruiloft betalenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dus over een jaar of 5 kun je weer naar een wedstrijd.
Okee, maar je moet je niet vergissen in de kosten van een eigen huis he.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ... anderhalf jaar sparen (ik moet ook nog iets van een bruiloft betalen)
ach het was maar een freeroll als het nu om echte $ ging kon het nog boeiend zijnquote:
Is de Dijk uit elkaar?quote:
Bij tong80 krijg je iets van een bodybuildersforumquote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
BLUEZZ FEST НОВИНИ
Блусът завладя и Свищов
18.9.06, 14:43
На 16 септември Община Свищов, сдружение BLUEZZ FEST и местни бизнесмени зарадваха почитателите на блуса, джаза и рока с добилия популярност в Русе и Бургас Bluezz fest. Музикалното събитие „Bluezz fest SVISHTOV 2006” се проведе в летния амфитеатър на Парк ”Калето”, който е единственият в България, построен в наши дни.
Krijg je als je op Bluezz googled
Je hebt een groot risico genomen vind ik, een FH lag wel erg voor de hand met de kaarten op tafel.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
ach het was maar een freeroll als het nu om echte $ ging kon het nog boeiend zijn![]()
Nee zeker nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar je moet je niet vergissen in de kosten van een eigen huis he.![]()
ja ik weet het, maar ik lette niet echt goed op, toen hij zijn hand omdraaide dacht ik dat hij trips hadquote:Op zondag 4 februari 2007 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt een groot risico genomen vind ik, een FH lag wel erg voor de hand met de kaarten op tafel.
Stombo.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ik lette niet echt goed op, toen hij zijn hand omdraaide dacht ik dat hij trips had![]()
Ik ga voor de Alfa Romeo, veel meer stijl en karakter.quote:
En dan niet de tune kennen, nepfan!quote:
Ik val er meestal iets na het begin pas in.quote:
Sinds wanneer droeg men in de tijd van Hamlet horlogesquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Google ik op Shakespeare krijg ik deze vertolking van een Hooler die Hamlet speelt.
Idd. Die bril en dat shirt Allah, maar een horloge...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer droeg men in de tijd van Hamlet horloges![]()
Dit is de scene waarin ik Louis van Gaal speelquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Google ik op Shakespeare krijg ik deze vertolking van een Hooler die Hamlet speelt.
Hee, het is ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
SCH?quote:
Modern theaterquote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd. Die bril en dat shirt Allah, maar een horloge...
Ik ben benieuwd of er moeilijkere opgaves komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Nieuwe quiz van tong80: raad je mede hoolers...
Precies je zult er maar iedere morgen tegen aan moeten kijken in de spiegelquote:
Trusten pleonasmequote:
Het wordt nog gezellig kort voor het weggaanquote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee boys!
Ja, jij gaat weg, dus iedereen komt binnen. Omgekeerde principe van dat iedereen weggaat als iemand binnenkomt op een verjaardag, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt nog gezellig kort voor het weggaan
Ik had mijn afscheid nog niet aangekondigd, dus niemand kon weten dat ik zou weggaanquote:Op zondag 4 februari 2007 23:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, jij gaat weg, dus iedereen komt binnen. Omgekeerde principe van dat iedereen weggaat als iemand binnenkomt op een verjaardag, bijvoorbeeld.
Die was té makkelijk.
Alles goed, beetje brakquote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Diekie
Alles goed.
* Bos81 schuift een Bavaria voor dndieks neus
Considering dat jij buiten het weekend om zelden tot later dan 0:00 blijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had mijn afscheid nog niet aangekondigd, dus niemand kon weten dat ik zou weggaan![]()
Zo was mijn komst ook niet bedoeld Bosquote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had mijn afscheid nog niet aangekondigd, dus niemand kon weten dat ik zou weggaan![]()
Even quoten.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Concidering dat jij buiten het weekend om zelden tot later dan 0:00 blijft.
Bos: Eric Forrest + Sasja #2: Met een album!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt nog gezellig kort voor het weggaan
Snel he? Een Engelse tikfout van Lego.quote:
Nice job idd.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Snel he? Een Engelse tikfout van Lego.
In de rust was er een penaltywedstrijd tussen beide juniorclubs. Ik heb geen optreden gezien. Hquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bos: Eric Forrest + Sasja #2: Met een album!
In de rust heeft als het goed is een duo van XFA gezongen (vroegtijdig afgevallen), weet jij daar wat meer van Bos? Was het nog het aanhoren waard? (zal wel niet)
Ik blijf alleen later dan pakweg 23.30 als pa niet thuis is.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Considering dat jij buiten het weekend om zelden tot later dan 0:00 blijft.
De oplossing voor de supportersrellen binnen in het stadionquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, vreemd. Misschien zongen ze dan in een leeg stadion. Preventief.
Ook scherp opgemerkt by the by. En in de woorden van Billy Joel:quote:Op zondag 4 februari 2007 23:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Snel he? Een Engelse tikfout van Lego.
quote:And they were sharp. As sharp as knives! (knives, knives, knives).
Ik heb Guinness! en dieselquote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
ik heb bier nodig!
Ik heb NASN.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Jasza het volgende:
Gaan jullie ook de superbowl kijken op de mof?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou toch op met je Guinness sjimmie.
Ik krijg altijd op mijn klote van mijn chef dat ik altijd maar net mijn quotum haalquote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
Sjimmie wil in het Guinness boek of records met het record bonnen uitdelen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Jasza het volgende:
Gaan jullie ook de superbowl kijken op de mof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |