1. Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
So we noticed... Maar twee vraagjes...
1. Zijn er mensen die op dit uur inspiratie hebben?
2. Heb jij uberhaupt ooit inspiratie naast je quiz?
Je had een leuk optreden kunnen zien vanavondquote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Eilanden het volgende:
Wel trouwens voor het eerst het Gelredome van binnen gezien
Tongquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
Sander Boschker is gehecht aan z'n wenkbrauw. Waar je maar gehecht aan kunt zijn. Ik ben gehecht aan m'n eerste sigaretje bij de eerste bak koffie 's ochtends
Ik ben aan jou gehechtquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
Sander Boschker is gehecht aan z'n wenkbrauw. Waar je maar gehecht aan kunt zijn. Ik ben gehecht aan m'n eerste sigaretje bij de eerste bak koffie 's ochtends
Maar dan had jij misschien op het laatste moment afgezegdquote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had een leuk optreden kunnen zien vanavond![]()
Spleenheupenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:00 schreef SCH het volgende:
Haar heupen liegen niet, de rest wel.
5 punten na morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:04 schreef SCH het volgende:
Leuke pot voetbal maar 6 punten verschil is nog steeds wel veel
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef tong80 het volgende:
Omdat het nacht is en ik ook net m'n ijskast heb schoongemaakt. Ik spoor niet.
tong, ga slapen johquote:Op zondag 4 februari 2007 04:42 schreef tong80 het volgende:
Waarom krijg ik altijd rare mensen op MSN ?
Wat moet ik nou met deze anonieme MSN ?
Ik ben blij dat ik dat al gehad heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 07:14 schreef cultheld het volgende:
Net terug van de Index, nu ff slapen en dan diverse tentamens leren. Altijd leuk als je er 5 voor de boeg hebt in de komende 4 dagen.
5:30 hierquote:
nou ik zal het vat van ajax wel ff bekijken wij hebben het toch niet nodigquote:Op zondag 4 februari 2007 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Pfff is er nog azijn over?? is lekker als ontbijt
quote:Op zondag 4 februari 2007 08:53 schreef borisz het volgende:
[..]
nou ik zal het vat van ajax wel ff bekijken wij hebben het toch niet nodig![]()
Ik ben voor de ''kakkies'' (quote:Op zondag 4 februari 2007 10:08 schreef Jasza het volgende:
Ajaaaaaaaaaaaaaaaax Amsterdaaaaaaaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |