Mmmm, beetje vreemd vind ik hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef DarkElf het volgende:
drink nu rivella light, weet eigenlijk nooit wat ik ervan moet denken
Recept:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef golfer het volgende:
Geinspireerd door de uitzending van Masterchef van gisteren ga ik straks ouderwetse Joodse viskoekjes maken.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, beetje vreemd vind ik het
Viskoekjes met worteltjes hier... as we speak worden ze bereid
Nog nooit viskoekjes gegeten
Als ik over 10-20 jaar een goede port wil hebben...welke moet ik nu dan kopen om in de kast te leggen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Zie de foto's, heerlijk echt
Oh Port, mmmm
Port rijpt in de vaten en niet verder eenmaal gebotteld in de fles, dus moet je over 10-20 jaar een10-20 jaar oude gerijpte port kopen, die dan gebotteld is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik over 10-20 jaar een goede port wil hebben...welke moet ik nu dan kopen om in de kast te leggen?
Duidelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Port rijpt in de vaten en niet verder eenmaal gebotteld in de fles, dus moet je over 10-20 jaar een10-20 jaar oude gerijpte port kopen, die dan gebotteld is.
De enige uitzondering op die regel is een Vintage Port, die meestal 3 jaar gerijpt is en nog wel narijpt in de fles, maar ook oxideert en veel bezinksel gaat krijgen.
ik heb het ook nooit ergens zien liggen, waar koop je dat zoal?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er goed uit
Ik heb nog nooit van Bimi gehoord
http://www.bimi.eu.com/ned-background.htm
Bij de Albert Heijn, ze liggen bij de voorverpakte haricots verts en de peultjes en aspergetips (die laatste zijn trouwens ook erg lekker)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef ellos het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit ergens zien liggen, waar koop je dat zoal?
Wat leuk, dat artikeltje over bimi dat je hebt opgezocht, ik dacht wel dat het gezond zou zijn, maar zó gezond...Ik vind dit een leuk topic, ik ga binnenkort ook die viskoekjes eens proberen, die lijken me ook lekker, zo kom je nog eens op ideeën!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ja die tips eten we regelmatig.
komende dagen op bimi-jacht dus
Tandpasta met tandsteen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef Weird- het volgende:
[[url=http://www.puccinibomboni.com/images/bonbons/vanille.gif]afbeelding]
[/url]
Net het lekkerste chocolaatje ever op
Helemaal niet zo moeilijk te maken eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef golfer het volgende:
Recept:
1 kg gekookte kabeljouw of schelvis. 2 grote gekookte aardappels. 2 eieren. 2 eetl. paneermeel. 1 eetl. mosterd. 1 ui. 50 gr. boter.2 eetl. gehakte peterselie. zout. peper 1 eetl.suiker is in de joodse keuken gewoon, maar als je er niet van houdt, laat je het achterwegen. Bewaar het visvocht, waarin je de vis gekookt heeft.
paturainquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:58 schreef Innocence het volgende:
Italiaanse bol met Paturein.
Vanavond Thaise salade met tonijnsteak en wat pandanrijst.
getsiequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Nu krentenbol met roomboter en Old Amsterdam.
Zo...ruig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Kopje warm water.
Ja, voel me niet zo lekker. Maagpijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo...ruig!
Ik ben nu een eitje aan het bakken met spekjes
Thee en beschuitquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, voel me niet zo lekker. Maagpijn.![]()
Onzin. Je moet ongeveer 2 liter vocht per dag binnen krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een restje jachtschotel van gisteren (tussen de middag eet ik liever alles dan brood) en een liter thee.
Even mijn voornemen dat ik minstens 2 liter water moet drinken waarmaken.
Teveel (zwarte, sterke) koffie op een lege maag??? Heb ik ook wel eens, kan je zelfs behoorlijk misselijk en trillerig van worden..quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, voel me niet zo lekker. Maagpijn.![]()
heb een maaltijdsalade gehaald van de appie: met geitenkaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef DarkElf het volgende:
nu flesje water, vanavond?
nog geen idee, Rt is niet thuis dus moet nog even zelf iets bedenken/ c.q. naar de winkel
Grrrrrrrrquote:
is dat lekker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |