Lmao, t is nu wel opgehouden jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dan zal het kloppen wel snel stoppen.. sjees wat ben ik rijmerig vandaag..
Its a dealquote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen. Hier hebben we heroïnehoertjes die je voor 5 euro AIDS geven![]()
Nou?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen. Hier hebben we heroïnehoertjes die je voor 5 euro AIDS geven![]()
Nou?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou?
ga je niet zeggen hoe oud je bent?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
BP ik ben waarschijnlijk wat ouder dan de meeste meisjes hier en wat jij beschrijft daar gaat het ook om, je bent geen watje. Je bent juist wat een vrouw wil, maar je komt de juiste nog wel tegen! En seks is echt wel belangrijk, maar een goede basis is alles... daar begint het mee hoor! xxx
Yeah!!quote:
Nou toevallig... Ik wil een man die me beschermt. Een man die mij een veilig gevoel geeft. En dat is geen macho, maar hij moet alleen stiekem kei lief zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
BP ik ben waarschijnlijk wat ouder dan de meeste meisjes hier en wat jij beschrijft daar gaat het ook om, je bent geen watje. Je bent juist wat een vrouw wil, maar je komt de juiste nog wel tegen! En seks is echt wel belangrijk, maar een goede basis is alles... daar begint het mee hoor! xxx
Ja, seks is ook belangrijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
we've got a match!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou toevallig... Ik wil een man die me beschermt. Een man die mij een veilig gevoel geeft. En dat is geen macho, maar hij moet alleen stiekem kei lief zijnEn verder wel n beetje tough guy
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yeah!!
Ben ik waarschijnlijk met 23 Juni 2009 in dat stukje land van je![]()
Zo praten vrouwen ook hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, seks is ook belangrijk.![]()
Maar er word tegenwoordig gepraat op een manier van "Hoevaak ben jij er deze week overheen geweest?"![]()
Verdomme! Doe normaal man, het is een vrouw!![]()
Nee, hij is alleen maar lief en aardig en ziet vrouwen als equalsquote:
Eronderlangs?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat duurt wel lang, maar een turk zal er niet overheen gaan hoor
Ik kan ook het OV nemen maar dan durt het nog langer...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat duurt wel lang, maar een turk zal er niet overheen gaan hoor
Ja, maar ik heb nu over die viguren die lopen alsof ze zijn uitgewoond dooe een neger.quote:
ik vond het heerlijk zoals mijn ex jankte toen ik wegging hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar lief en aardig en ziet vrouwen als equals
Wie ooit heeft uitgevonden dat mannen moeten janken..
valt nog mee ;o))quote:Op zondag 4 februari 2007 00:29 schreef Tirulaiter het volgende:
oeps ik ben 36 beetje oud, maar wel in mn tweede jeugd
Ja dán moeten ze jankenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik vond het heerlijk zoals mijn ex jankte toen ik wegging haha
hahaha ik lig hier helemaal dubbelquote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dán moeten ze janken
JANKEN KRENG, JANKEN![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier helemaal dubbel![]()
Mn kanker kwam ook best snelquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan ook het OV nemen maar dan durt het nog langer...
AIDS komt je niet zopmaar toe waaien meid![]()
Mja, bij de laatste relatie was ik degene die janktequote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier helemaal dubbel![]()
Hmm, ja ik weet denk ik wel het soort wat je bedoeld. Maarrrr alcohol is ook heiligquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu over die viguren die lopen alsof ze zijn uitgewoond dooe een neger.
Een lach met kaugum in hun bek hebben alsof ze een koe zijn...![]()
Zo erg afgetraind dat ze aan de bh moeten, en alcohol heilig vinden.
we komen er allemaal als het goed isquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Tirulaiter het volgende:
als ik het type klinkt het heeeeeel oud sjeeeees
dan zou je de rollen om moeten draaienquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, bij de laatste relatie was ik degene die jankte![]()
![]()
Ja zo blijf je alleen natuurlijk hequote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga weer alleen in bed liggen!
Doei pubers en volwassen pubers!![]()
Hoe oud ben jij eik danquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
we komen er allemaal als het goed is![]()
Ja, vraag maarquote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, ja ik weet denk ik wel het soort wat je bedoeld. Maarrrr alcohol is ook heilig![]()
Maar serieus, een meid zegt net zoals een kerel tegen haar vriendinnen hoe goed ze wel niet is gebeft.
Vraag maar aan Queen_Bee![]()
Soms kun je dan dus ook de vriendin van iemand gebruiken als opstapje naar de volgende...
Ja die in de kont geneukte negers hebben soms zelfs een vagina![]()
Totaal niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dan zou je de rollen om moeten draaien
ik word 8 augustus 32 geloof ik.. dementie begint al toe te slaan.. maar het gaat.. het gaat..quote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef Tirulaiter het volgende:
ja verder ben ik best een lekker wijf hahah ik ga maar iets anders doen, veel plezier hier jullie nog alles komt goed, neem het aan van een oud wijf....
*Kuch*quote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, vraag maar![]()
De seks was vannacht was bar slecht
32, 36 das nog niks manquote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik word 8 augustus 32 geloof ik.. dementie begint al toe te slaan.. maar het gaat.. het gaat..
NOOOOOOOOOOOOOO Dont even go there boyquote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
*Kuch*
Ik las vannacht iets over vaders ofzo.
*Kuch*
Whehequote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO Dont even go there boy
hahahaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Tirulaiter het volgende:
aaahhh een generatie genoot, hoi oranjekoek!
oow?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
*Kuch*
Ik las vannacht iets over vaders ofzo.
*Kuch*
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
Hoi Skippy, je moet gewoon zeggen dat ze oud en rimpelig zijn en dat ze dood moeten gaan. Doei, Tirulaiter.
ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
is Oranjekoek vader?? getsie
Het probleem is dat ik daar veels te sociaal voor ben en za na verschillende drankjes best geil vindquote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
Hoi Skippy, je moet gewoon zeggen dat ze oud en rimpelig zijn en dat ze dood moeten gaan. Doei, Tirulaiter.
het leven begint pas bij 30quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi! Ik ben sinds maandag 19
Ik ben een vrouw
Ik takel nu snel af
Kus
dat moet je ook maar durven!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
19? Neuken?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi! Ik ben sinds maandag 19
Ik ben een vrouw
Ik takel nu snel af
Kus
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmantquote:
Ik ga niet wegquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Tirulaiter het volgende:
neee Queeen Bee jij moet niet weg!
daarom heb ik nu zoveel drank in huisquote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik daar veels te sociaal voor ben en za na verschillende drankjes best geil vind![]()
Dus ja...
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
daarom heb ik nu zoveel drank in huis![]()
mannen kunnen ook flink aftakelen hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmant
Is het niet jullie taak om ze in te werken zodat wij, hun leeftijdgenoten, goede seks hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef Tirulaiter het volgende:
ja das waar, ik ben best geil, maar je kunt beter met je eigen leeftijdsgenootjes neuken, misschien minder leerzaam maar wel beter voor je.
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:48 schreef Tirulaiter het volgende:
ik richt mij liever op oranjekoek, mannen moeten ook wat meer ervaren zijn, sorry...
been ther done thatquote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het niet jullie taak om ze in te werken zodat wij, hun leeftijdgenoten, goede seks hebben?
Het is waar ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmant
hou je je beurs wel in je binnenzzak? achter de rits?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is waar ja.
Vroeger werd ik voor nerd uitgemaakt en nu gaan vrouwenhanden ineens veels te laag zonder dat ze iets zeggen![]()
...
Dat gebeurd op je 22e nog nietquote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is waar ja.
Vroeger werd ik voor nerd uitgemaakt en nu gaan vrouwenhanden ineens veels te laag zonder dat ze iets zeggen![]()
...
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hou je je beurs wel in je binnenzzak? achter de rits?
Nee. Ik sla gewoon nog vrouwen als ze lopen te kuttenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hou je je beurs wel in je binnenzzak? achter de rits?
ja natuurlijk ik wil een man met ervaring! euh ik heb een man...dan wil ik er nog een met ervaring!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef Tirulaiter het volgende:
ok, ervaren is misschien niet het goede woord, meer een bepaalde instelling dan... en dat voel je al snel
Je kan nog postenquote:
Vreemd gaan is okquote:Op zondag 4 februari 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja natuurlijk ik wil een man met ervaring! euh ik heb een man...dan wil ik er nog een met ervaring!![]()
haha ik denk niet dat mijn vriend het daarmee eens is..quote:
Als mijn vriend vreemd zou gaan ging die zonder pardon dr uitquote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat mijn vriend het daarmee eens is..
Das niks.quote:
Ik zal wel te bl-o-i-nd zijn om dat te begrijpen.. ik kan gewoon je foto's zien..quote:
Neuksequote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
Anyway!! Ik ga nog even de kroeg in![]()
Doei lieve mensjes![]()
![]()
hee beebquote:
ja! Na veel smeken heb ik dat ook gedaan!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als mijn vriend vreemd zou gaan ging die zonder pardon dr uitTrap onder zn kont kan ie krijgen
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zal wel te bl-o-i-nd zijn om dat te begrijpen.. ik kan gewoon je foto's zien..
quote:Fotoboek down
Tenminste voor de gebruiker Queen_Bee, voor details kan er gemailed worden.
FOK!core at fotoboek.fok.nl
doegieequote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
Anyway!! Ik ga nog even de kroeg in![]()
Doei lieve mensjes![]()
![]()
viepje!quote:
Wat smeken?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja! Na veel smeken heb ik dat ook gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |