Lmao, t is nu wel opgehouden jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dan zal het kloppen wel snel stoppen.. sjees wat ben ik rijmerig vandaag..
Its a dealquote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen. Hier hebben we heroďnehoertjes die je voor 5 euro AIDS geven![]()
Nou?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan wel wat regelen. Hier hebben we heroďnehoertjes die je voor 5 euro AIDS geven![]()
Nou?
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou?
ga je niet zeggen hoe oud je bent?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
BP ik ben waarschijnlijk wat ouder dan de meeste meisjes hier en wat jij beschrijft daar gaat het ook om, je bent geen watje. Je bent juist wat een vrouw wil, maar je komt de juiste nog wel tegen! En seks is echt wel belangrijk, maar een goede basis is alles... daar begint het mee hoor! xxx
Yeah!!quote:
Nou toevallig... Ik wil een man die me beschermt. Een man die mij een veilig gevoel geeft. En dat is geen macho, maar hij moet alleen stiekem kei lief zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
BP ik ben waarschijnlijk wat ouder dan de meeste meisjes hier en wat jij beschrijft daar gaat het ook om, je bent geen watje. Je bent juist wat een vrouw wil, maar je komt de juiste nog wel tegen! En seks is echt wel belangrijk, maar een goede basis is alles... daar begint het mee hoor! xxx
Ja, seks is ook belangrijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Tirulaiter het volgende:
we've got a match!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou toevallig... Ik wil een man die me beschermt. Een man die mij een veilig gevoel geeft. En dat is geen macho, maar hij moet alleen stiekem kei lief zijnEn verder wel n beetje tough guy
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yeah!!
Ben ik waarschijnlijk met 23 Juni 2009 in dat stukje land van je![]()
Zo praten vrouwen ook hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, seks is ook belangrijk.![]()
Maar er word tegenwoordig gepraat op een manier van "Hoevaak ben jij er deze week overheen geweest?"![]()
Verdomme! Doe normaal man, het is een vrouw!![]()
Nee, hij is alleen maar lief en aardig en ziet vrouwen als equalsquote:
Eronderlangs?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat duurt wel lang, maar een turk zal er niet overheen gaan hoor
Ik kan ook het OV nemen maar dan durt het nog langer...quote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat duurt wel lang, maar een turk zal er niet overheen gaan hoor
Ja, maar ik heb nu over die viguren die lopen alsof ze zijn uitgewoond dooe een neger.quote:
ik vond het heerlijk zoals mijn ex jankte toen ik wegging hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar lief en aardig en ziet vrouwen als equals
Wie ooit heeft uitgevonden dat mannen moeten janken..
valt nog mee ;o))quote:Op zondag 4 februari 2007 00:29 schreef Tirulaiter het volgende:
oeps ik ben 36 beetje oud, maar wel in mn tweede jeugd
Ja dán moeten ze jankenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik vond het heerlijk zoals mijn ex jankte toen ik wegging haha
hahaha ik lig hier helemaal dubbelquote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dán moeten ze janken
JANKEN KRENG, JANKEN![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |