quote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier helemaal dubbel![]()
Mn kanker kwam ook best snelquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan ook het OV nemen maar dan durt het nog langer...
AIDS komt je niet zopmaar toe waaien meid![]()
Mja, bij de laatste relatie was ik degene die janktequote:Op zondag 4 februari 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha ik lig hier helemaal dubbel![]()
Hmm, ja ik weet denk ik wel het soort wat je bedoeld. Maarrrr alcohol is ook heiligquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu over die viguren die lopen alsof ze zijn uitgewoond dooe een neger.
Een lach met kaugum in hun bek hebben alsof ze een koe zijn...![]()
Zo erg afgetraind dat ze aan de bh moeten, en alcohol heilig vinden.
we komen er allemaal als het goed isquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Tirulaiter het volgende:
als ik het type klinkt het heeeeeel oud sjeeeees
dan zou je de rollen om moeten draaienquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, bij de laatste relatie was ik degene die jankte![]()
![]()
Ja zo blijf je alleen natuurlijk hequote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga weer alleen in bed liggen!
Doei pubers en volwassen pubers!![]()
Hoe oud ben jij eik danquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
we komen er allemaal als het goed is![]()
Ja, vraag maarquote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, ja ik weet denk ik wel het soort wat je bedoeld. Maarrrr alcohol is ook heilig![]()
Maar serieus, een meid zegt net zoals een kerel tegen haar vriendinnen hoe goed ze wel niet is gebeft.
Vraag maar aan Queen_Bee![]()
Soms kun je dan dus ook de vriendin van iemand gebruiken als opstapje naar de volgende...
Ja die in de kont geneukte negers hebben soms zelfs een vagina![]()
Totaal niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dan zou je de rollen om moeten draaien
ik word 8 augustus 32 geloof ik.. dementie begint al toe te slaan.. maar het gaat.. het gaat..quote:Op zondag 4 februari 2007 00:36 schreef Tirulaiter het volgende:
ja verder ben ik best een lekker wijf hahah ik ga maar iets anders doen, veel plezier hier jullie nog alles komt goed, neem het aan van een oud wijf....
*Kuch*quote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, vraag maar![]()
De seks was vannacht was bar slecht
32, 36 das nog niks manquote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik word 8 augustus 32 geloof ik.. dementie begint al toe te slaan.. maar het gaat.. het gaat..
NOOOOOOOOOOOOOO Dont even go there boyquote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
*Kuch*
Ik las vannacht iets over vaders ofzo.
*Kuch*
Whehequote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO Dont even go there boy
hahahaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Tirulaiter het volgende:
aaahhh een generatie genoot, hoi oranjekoek!
oow?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
*Kuch*
Ik las vannacht iets over vaders ofzo.
*Kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |