quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
Hoi Skippy, je moet gewoon zeggen dat ze oud en rimpelig zijn en dat ze dood moeten gaan. Doei, Tirulaiter.
ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
is Oranjekoek vader?? getsie
Het probleem is dat ik daar veels te sociaal voor ben en za na verschillende drankjes best geil vindquote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
Hoi Skippy, je moet gewoon zeggen dat ze oud en rimpelig zijn en dat ze dood moeten gaan. Doei, Tirulaiter.
het leven begint pas bij 30quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi! Ik ben sinds maandag 19
Ik ben een vrouw
Ik takel nu snel af
Kus
dat moet je ook maar durven!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Tirulaiter het volgende:
19? Neuken?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi! Ik ben sinds maandag 19
Ik ben een vrouw
Ik takel nu snel af
Kus
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmantquote:
Ik ga niet wegquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Tirulaiter het volgende:
neee Queeen Bee jij moet niet weg!
daarom heb ik nu zoveel drank in huisquote:Op zondag 4 februari 2007 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik daar veels te sociaal voor ben en za na verschillende drankjes best geil vind![]()
Dus ja...
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
daarom heb ik nu zoveel drank in huis![]()
mannen kunnen ook flink aftakelen hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmant
Is het niet jullie taak om ze in te werken zodat wij, hun leeftijdgenoten, goede seks hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:47 schreef Tirulaiter het volgende:
ja das waar, ik ben best geil, maar je kunt beter met je eigen leeftijdsgenootjes neuken, misschien minder leerzaam maar wel beter voor je.
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:48 schreef Tirulaiter het volgende:
ik richt mij liever op oranjekoek, mannen moeten ook wat meer ervaren zijn, sorry...
been ther done thatquote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het niet jullie taak om ze in te werken zodat wij, hun leeftijdgenoten, goede seks hebben?
Het is waar ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
JNee, vrouwen takelen af, mannen worden charmant
hou je je beurs wel in je binnenzzak? achter de rits?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is waar ja.
Vroeger werd ik voor nerd uitgemaakt en nu gaan vrouwenhanden ineens veels te laag zonder dat ze iets zeggen![]()
...
Dat gebeurd op je 22e nog nietquote:Op zondag 4 februari 2007 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is waar ja.
Vroeger werd ik voor nerd uitgemaakt en nu gaan vrouwenhanden ineens veels te laag zonder dat ze iets zeggen![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |