Ik heb de startpost aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
is die call of duty Deluxe ook inclusief cod2?
Deze samen voor ¤ 20?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:36 schreef IkWilbert het volgende:
- DTM Race Driver 3 (¤ 7,50)
- Call of Duty Deluxe (Call of Duty + United Offensive expension pack) (¤ 7,50)
- CRC 2005 (¤ 3)
- Need for Speed Underground (¤ 4)
- Lock On Air Combat Simulation (¤ 2,50)
- Indycar Series (¤ 2,50)
Ik wil ff wachten op iemand anders, die heeft ook intresse in dtm 3 en was wat eerder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Deze samen voor ¤ 20?
Afhalen geen probleem.
qball apeding wanadoo.nlquote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Via PM, want je mailadres staat niet in je profiel
V.
mail me maar even qball apeding wanadoo.nlquote:Op zondag 4 februari 2007 14:15 schreef eviLmotion het volgende:
Ik heb wel intresse in CoD voor ¤10,- inc verzenden. Bod: ¤10,-
primaquote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef ForrestX het volgende:
Ik mail je vanavond ff voor DTM 3
you've got mailquote:
nu heb jij mail en geld!quote:
check je mail (pm)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
aangezien je mail adres niet werkt en je niet op je pm reageerd laatste poging:
heb je GTA vice city nog in de verkoop ? 5 euro inc verzending geboden bij deze
hoop dat ik nu wel een reactie krijg...
ja dank jequote:
heel grappig maar als het goed is ligt ie bij mij in de bus vanmiddagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
GTA Vice: 6 euro incl
daar ga ik van uit iddquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heel grappig maar als het goed is ligt ie bij mij in de bus vanmiddag
Kan me niet herinneren dat er een key bij zat, als er een key op zit moet ie in de doos zitten. Maar volgens mij kun je hem gewoon installeren.... 1 cd voor de install en de 2e om te spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb hem binnen en misscien een domme vraag.. zit er geen key bij of kan je hem zo installeren
groeten en bedankt voor het opsturen
Voor het geval je het over het hoofd hebt gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef MaxMark het volgende:
GTA III ¤5 incl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |