quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Troel het volgende:
Ja, ik heb dat ook eens gedaan, alleen kwam mijn uitkomst niet in het rijtje voor
Ik had het bot te pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je moet dan ook zorgen dat je het bot te pakken krijgt hè.
Ik heb geen dikke polsen en geen dikke knieën. M'n botten zijn daar duidelijk zichtbaar, maar toch meten mijn polsen zo'n 6 cm in de breedte en dat zou veel zijn. Ik meen dat ik op 264 mm uit kwam
.
Linkje:
http://www.afslanken.com/afslankenonline/pag7-skelet.htm
volgens dit schema zou ik zelfs tussen 72 en 76 in moeten zitten. Vind ik wel erg veel...
nou ja je botten zitten er nou eenmaal...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat klinkt sarcastisch. Ik ben bang dat het toch echt zo is.
Onlangs heb ik een site gevonden waar je je skeletgewicht kon berekenen door tweemaal je polsbreedte en tweemaal je kniebreedte op te tellen... ik weet niet meer wat de precieze uitkomst was, maar hij was vrij hoog en ik zou 'breed gebouwd' zijn. Mijn ideale gewicht (ik ben 1,72) zou dan tussen de 69 en 72 kg liggen.
Oke, ik heb gekeken. Mijn skelet weegt dus (volgens die berekening) tussen de 8.2 en de 8.9 kilo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je moet dan ook zorgen dat je het bot te pakken krijgt hè.
Ik heb geen dikke polsen en geen dikke knieën. M'n botten zijn daar duidelijk zichtbaar, maar toch meten mijn polsen zo'n 6 cm in de breedte en dat zou veel zijn. Ik meen dat ik op 264 mm uit kwam
.
Linkje:
http://www.afslanken.com/afslankenonline/pag7-skelet.htm
volgens dit schema zou ik zelfs tussen 72 en 76 in moeten zitten. Vind ik wel erg veel...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van het stuk over hoge bloeddruk! Want als ik veel water drink, dan gaat mijn bloeddruk omlaag? Weet je wat, ik test het. Ik neem zo een extra flesje water en dan ga ik vanmiddag kijken of mijn bloeddruk bij het plasma doneren onder de 166-113 komt die ik de vorige keer had!
Is het nouo ook zo dat als je drie flesjes drinkt dat het nog minder wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]![]()
Het werkt!!!
![]()
![]()
Eerst werd mijn bloeddruk met zo'n automatische bloeddrukmeter gemeten en had ik 155/117, maar daarna werd er handmatig gemeten en had ik ineens een bloeddruk van 140/90!![]()
En ik had net in de auto naar de bloedbank bijna een heel flesje water op!
Dus het werkt! Wil je van je hoge bloeddruk af, drink dan een flesje water!
Dat weet ik niet mijn blaas kan geen 3 flesjes water achter elkaar aan. En mijn maag ook niet trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het nouo ook zo dat als je drie flesjes drinkt dat het nog minder wordt
Ik vind het briljant! We moeten gewoon Jomanda regelen, die kan het dan instralen en dan kun je nog meer geld vragen voor een flesje bloeddrukverlagend ingestraald kraanwater!quote:Misschien wat voor mijn vader, kan ie van zijn bloeddrukpillen af!![]()
Super! Zou er al patent aangevraagd zijn op deze uitvinding? Kunnen we speciaal water gaan verkopen voor deze toepassing?
he, sonja bakker ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Troel het volgende:
Ja en dan worden we net zo bekend als Sonja Bakker met net zo'n triest product.
O nee, ons product is niet triest en ongezond
Nou, oke. 5 kilootjes eraf is dan keurig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Dan ben je dus smal gebouwd. Gefeliciteerd
.
Hier kun je zien hoeveel je zou mogen wegen:
http://www.afslanken.com/afslankenonline/pag7-streef.htm
alleen staat jouw lengte er niet bij (je bent 1,64 m toch?), maar die kun je makkelijk uitrekenen, tussen 58 en 64 kg dus
rustig, denk om je bloeddruk (quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef CarDani het volgende:
Waar slaan die reacties over dat "Jomandawater"nou weer op.
Het gaat erom dat je, als je water drinkt, je bloeddruk kunt verlagen.
Nou bewijs is geleverd ! Hartstikke mooi toch ?![]()
Als het bij 1 persoon zo is, dan is het bewijs nog niet geleverd. Daarnaast zou ik wat beter naar de smileys en posticoontjes kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:04 schreef CarDani het volgende:
Waar slaan die reacties over dat "Jomandawater"nou weer op.
Het gaat erom dat je, als je water drinkt, je bloeddruk kunt verlagen.
Nou bewijs is geleverd ! Hartstikke mooi toch ?![]()
Nou ja, in het artikel kon je lezen dat dit door wetenschappers ontdekt is. Maar affijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het bij 1 persoon zo is, dan is het bewijs nog niet geleverd. Daarnaast zou ik wat beter naar de smileys en posticoontjes kijken![]()
Inderdaad, dat geeft je weer moed om door te gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:48 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
-5,5 kg bereikt!!!
![]()
![]()
![]()
ooo ik ben zo gelukkig nu! en ik heb ook weer vertrouwen gekregen na dat gedoe van laatst dat ik weer zo veel was bij gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:48 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
-5,5 kg bereikt!!!
![]()
![]()
![]()
ooo ik ben zo gelukkig nu! en ik heb ook weer vertrouwen gekregen na dat gedoe van laatst dat ik weer zo veel was bij gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, veel drinken is goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..], feli
.
Ik was dus ook 1,2 kg aangekomen afgelopen week en ik was zó bang dat zich door zou zetten, want ik wist niet wat ik ertegen moest doen, maar nu ben ik weer 0,3 kg lichter dan gisteren. Als het er nou maar niet wéér aan komt
.
Ik ga vandaag eens beginnen met 3 liter water per dag te drinken. Ik hoop dat dat het vocht afdrijft. Als je kijkt naar hoeveel ik drink en hoeveel er weer uit komt, dan is dat heel weinig.
ja dat heb ik ook. Ik zie het wel aan m'n lijf dat ik ben afgevallen (m'n vrouwelijke vormen komen weer terugquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef Purky het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik nu nog nérgens in merk of ik afval of niet. Me broeken zitten even strak enzo.. Maar we zien het wel!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:21 schreef Pinball het volgende:
Ik ben vorige week 3 kilo afgevallen.
Dat is veel te veel, dat is helemaal niet gezond!
Dus heb ik net een half emmertje B&J fossil fuel op ter compensatie.
Dat is dus goed voor me, en gezond.
dan wil ik ook ziek zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:27 schreef Pinball het volgende:
Ik was ziek, dus kijk uit wat je zegt.
Vet eraf, spieren erbij, klaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef CarDani het volgende:
Mij mij is het weer eens andersom
Mijn broeken zitten losser, maar mijn gewicht is niet gedaald![]()
zou het?quote:
ja, moeilijk hequote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef Koningin het volgende:
Zoooo, na 7 weken carnaval vieren, wordt het weer hoog tijd
Ben vandaag weer begonnen met goede moed!
HA..zou je wel willen he ??? hihiquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef emss het volgende:
staan de menu's van Sonja ook ergens op internet toevallig?
Vast wel. Voor die mensen die honderden euro's uit hebben gegeven om dik te worden, en er vervolgens geen ¤ 13,- voor over hebben om slank te worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef emss het volgende:
staan de menu's van Sonja ook ergens op internet toevallig?
Creatief worden !!! Vriezer aanschaffen. ETC.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef emss het volgende:
ja man
En als je in je eentje woont zoals ik, komt dat dan goed uit met de boodschappen? of koop je dan veel te veel? bv. sommige dingen kun je niet per stuk kopen. Ik wil het wel eens proberen. hoe duur is dat boekje?
Heej ik heb 17,95 betaaldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vast wel. Voor die mensen die honderden euro's uit hebben gegeven om dik te worden, en er vervolgens geen ¤ 13,- voor over hebben om slank te worden.
Plus dat het gewoon diefstal is, dat ook.
Nou ja, dat dan, whatever.quote:
Ja hequote:Op maandag 26 februari 2007 10:53 schreef Troel het volgende:
Het is nu in de aanbieding bij de Kruidvat voor 8 euro
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef CarDani het volgende:
[..]
Waar ligt jullie boek? Bij mij op het aanrecht. Hij plakt dan ook helemaal aan elkaar van de olijfolie enzo. Ik knoei nogal eens![]()
Er is één weekmenu dat ik niet meer kan lezen.
GOED joh.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Hoi,
ik ben hier nieuw.. Ik heb de afgelopen paar dagen uitgebreid de eerste 9 topics doorgelezen (i know, ik heb erg veel vrije tijd)
Vandaag begon voor mij week 9 en ik zit nu op -9,6Ik moet er nog wel een stuk of 20, dus ik sonja nog vrolijk verder!
Overigens doe ik aan sonja-met een twist.. ik gebruik het boek meer als een recepten en ideeen boek...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |