abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46249739
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Marloes het volgende:
Iemand nog tips voor het praktijk examen??
-probeer niet "extra netjes" te rijden maar rij gewoon zoals je geleerd is.
-raak niet in paniek als je een foutje maakt. een foutje maken is niet erg, belangrijker is hoe je het oplost.
-vergeet de fouten die je evt. maakt, kun je toch niet meer veranderen. wat er nog komen gaat kun je wél iets aan doen.
-heb vertrouwen in jezelf. jij en je instructeur weten dat je kunt rijden, maar die examinator gelooft jullie niet op jullie blauwe ogen, dus moet je het even laten zien aan die ongelovige.

Succes!
  maandag 12 februari 2007 @ 20:34:06 #202
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46250010
Kan ik theorie gewoon van zo'n dvd leren? Deze bijvoorbeeld: vhttp://www.theorieshop.nl/auto-cdrom-FE.php
A.F.C. Ajax
pi_46250409
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef SoupNazi het volgende:
Kan ik theorie gewoon van zo'n dvd leren? Deze bijvoorbeeld: vhttp://www.theorieshop.nl/auto-cdrom-FE.php
Die heb ik ook die kreeg ik bij mijn pakket. Ik heb van zowel boek als cd-rom geleerd. Een vriend van me had alleen van die cd-rom geleerd en had evenveel fout als ik. Dus blijkbaar is die cd-rom genoeg. Maar een theorieboek in m'n bezit vind ik toch wel prettig.
  Nerd met benen maandag 12 februari 2007 @ 22:23:55 #204
18073 miss_bleu
pi_46250745
mijn praktijk word aangevraagd
pi_46255866
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Marloes het volgende:
Iemand nog tips voor het praktijk examen??
Rustig rijden en overdreven goed kijken.
En ik kan `t weten, want ik heb hem een uur geleden gehaald
pi_46256117
mensen, mensen. wat een ongelooflijke teringzooi zeg!

vanochtend mijn 2e examen gehad. voor het examen een perfecte rit gehad, was deze keer niet super nerveus alleen een beetje gezonde spanning.

mijn examenrit ging dan ook top. echter, had ik iemand achterin zitten die de examinator ging beoordelen. ik kom terug bij het CBR, in de volle overtuiging dat ik geslaagd ben. ben ik fucking gezakt echt wtf! het rijden ging super relaxt, krijg ik als commentaar dat ik niet goed kijk! terwijl kijken aldus mijn instructeur mijn ongelooflijk goed punt is, ik kijk altijd perfect.

tijdens de rit goed meegereden met het overige verkeer, goed geanticipeerd en de bijzondere verrichtingen gingen ook nog eens goed (moest fileparkeren EN keren op de weg). daarnaast controleer ik ALTIJD de fietspaden naast de weg en sla ik niet af zonder dat ik zeker weet dat ik niet iemand in de dode hoek heb zitten.

volgens mijn instructeur probeerde de examinator tijdens de beoordeling dan ook allemaal dingen op te zoeken, om te zorgen dat zijn eigen beoordeling niet in gevaar kwam.

hier breekt toch je klomp van, wat willen die mensen bij het CBR nou ik kook van woede en mijn dag was om 10.00 al verpest

naast dat ik nu weer moet wachten met examen doen, gaat het me ook weer geld kosten (heb dan de mazzel dat m'n ouders nu lappen, maar toch)

gadverdamme zeg ik heb geen goed woord meer over voor het CBR
you and I ain't done Zeke!
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 13:12:43 #207
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46256197
Ik had net hoofdpijn tijdens de hopelijk weer laatste rijles Vrijdag opnieuw proberen te slagen!

En balen Johnns .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_46256247
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Johnns het volgende:
mensen, mensen. wat een ongelooflijke teringzooi zeg!

vanochtend mijn 2e examen gehad. voor het examen een perfecte rit gehad, was deze keer niet super nerveus alleen een beetje gezonde spanning.

mijn examenrit ging dan ook top. echter, had ik iemand achterin zitten die de examinator ging beoordelen. ik kom terug bij het CBR, in de volle overtuiging dat ik geslaagd ben. ben ik fucking gezakt echt wtf! het rijden ging super relaxt, krijg ik als commentaar dat ik niet goed kijk! terwijl kijken aldus mijn instructeur mijn ongelooflijk goed punt is, ik kijk altijd perfect.

tijdens de rit goed meegereden met het overige verkeer, goed geanticipeerd en de bijzondere verrichtingen gingen ook nog eens goed (moest fileparkeren EN keren op de weg). daarnaast controleer ik ALTIJD de fietspaden naast de weg en sla ik niet af zonder dat ik zeker weet dat ik niet iemand in de dode hoek heb zitten.

volgens mijn instructeur probeerde de examinator tijdens de beoordeling dan ook allemaal dingen op te zoeken, om te zorgen dat zijn eigen beoordeling niet in gevaar kwam.

hier breekt toch je klomp van, wat willen die mensen bij het CBR nou ik kook van woede en mijn dag was om 10.00 al verpest

naast dat ik nu weer moet wachten met examen doen, gaat het me ook weer geld kosten (heb dan de mazzel dat m'n ouders nu lappen, maar toch)

gadverdamme zeg ik heb geen goed woord meer over voor het CBR
aai dat is flink verkloot man! al helemaal als je geen grote fouten opgemaakt waar je ze op laten zakken. Kvind het ook maar 1 pot nat, de examinator hoeft maar ze dag niet te hebben en ze laten je gewoon zakken
pi_46258898
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

voor rotterdam is dat een gemiddeld slagingspercentage. want rotterdam noord geeft een overall percentage van 36 tot 40 % en rotterdam ijsselmonde ook

ik kan die persoon zelf de lier (www.delierverkeersopleidingen.nl) aanraden, ook een grotere in rotterdam (dus inkoop vantevoren) maar wel vaste rij instructeur en persoonlijk contact met de rij instructeur. en ook niet een van de duurdere. les er nu zelf en ben er tevreden over. maar dat kan ook komen door de instructeur zelf. want de slagingspercentages zijn niet de hoogste van de groep, maar het is bij het cbr meestal ook moeilijk te vergelijken. want ja mijn rijschool heeft een laag percentage maar doet meer dan 200 examens per keer. en een ander heeft een hoog percentage en die doet maar 15 examens per keer.
Om hier nog maar even op terug te komen, 3 vrienden van mij rijden op dit moment ook bij De Lier en zijn er gewoon tevreden over. Relaxte instructeurs en geen gezeik met te laat komen e.d. Zelf rij ik bij De Hoog uit Vlaardingen (http://www.de-hoog.nl/) en die is ook gewoon prima, ik voel me er goed op m'n gemak iig en heb het gevoel dat het erg lekker gaat.
pi_46259052
Ik ga zo bellen voor een proefles
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_46259057
balen zeg Johnns, dan voel je je idd genaaid als je er zelf zo'n goed gevoel over had
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 15:40:08 #212
43556 miss_dynastie
pi_46260406
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Johnns het volgende:
echter, had ik iemand achterin zitten die de examinator ging beoordelen. ik kom terug bij het CBR, in de volle overtuiging dat ik geslaagd ben. ben ik fucking gezakt echt wtf! het rijden ging super relaxt, krijg ik als commentaar dat ik niet goed kijk! terwijl kijken aldus mijn instructeur mijn ongelooflijk goed punt is, ik kijk altijd perfect.
Kon je niet weigeren?
En komt je instructeur niet voor je op als hij weet dat dat je goede punt is?
Mooi k#t wel
pi_46260998
wat een prijzen allemaal

ik hoef maar 25 euro te betalen in Amsterdam
prijzen gaan hier soms in deze topic tot 50 euro per uur
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46261327
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kon je niet weigeren?
En komt je instructeur niet voor je op als hij weet dat dat je goede punt is?
Mooi k#t wel
hij heeft ook tegen ze gezed dat ik altijd goed kijk, maarja alsof het iets uitmaakt.

m'n instructeur vond het nergens op slaan, en vertelde me dat hij eigenlijk van te voren al kon vertellen dat met zo'n extra persoon erbij je echt perfect-perfect moet rijden.
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:18:52 #215
57434 Marloes
Digital Love
pi_46261697
Ik heb het gehaald!!
Vanavond typ ik wel even m'n verhaaltje
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Nerd met benen dinsdag 13 februari 2007 @ 16:31:09 #216
18073 miss_bleu
pi_46262176
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef Meki het volgende:
wat een prijzen allemaal

ik hoef maar 25 euro te betalen in Amsterdam
prijzen gaan hier soms in deze topic tot 50 euro per uur
mja 42 euro per uur en lessen zijn 2 uur dus 84 per les
pi_46262546
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het gehaald!!
Feliciteerd!
pi_46262666
Over 21 uur afrijden heb er echt zin in!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_46262862
Gesloten en Marloes beide van harte gefeliciteerd!

En wat stom Johnns, dat hij alleen zo beoordeelt om zijn eigen beoordeling niet in gevaar te laten komen, echt stom
pi_46262953
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het gehaald!!
gefeliciteerd
pi_46262957
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:54 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Om hier nog maar even op terug te komen, 3 vrienden van mij rijden op dit moment ook bij De Lier en zijn er gewoon tevreden over. Relaxte instructeurs en geen gezeik met te laat komen e.d. Zelf rij ik bij De Hoog uit Vlaardingen (http://www.de-hoog.nl/) en die is ook gewoon prima, ik voel me er goed op m'n gemak iig en heb het gevoel dat het erg lekker gaat.
allereerst de geslaagden gefeliciteerd.

en dan nu: welke instructeurs hebben ze? straks heb ik dezelfde instructeur als hun
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:56:24 #222
57434 Marloes
Digital Love
pi_46263137
Nou goed.

Ik moest dus vanochtend om 5 voor 9 afrijden. Om kwart voor 8 werd ik opgehaald zodat ik van te voren nog een uurtje rijles had. Dat ging niet zo goed, ik stopte te laat voor rechts, m'n bochtje achteruit ging niet goed etc.
Toen op naar het CBR, nog even in en buiten de auto gekeken naar wat ik moest weten.. En daarna naar binnen!!
Ik had tafel 4 en de meneer die daar achter zat leek me heel aardig dus dat was al mooi. Ik heb me netjes voorgesteld en toen liepen we naar de auto. (m'n instructeur ging niet mee tijdens het examen, dat wou ik niet). De auto sloeg gelijk al af toen ik wegreed, de handrem stond er nog op
Nouja beetje Zwolle doorgereden.. Moest file parkeren en keren op de weg. Bij file parkeren stond ik echt scheef en een meter van de stoep. Draaien op de weg ging ook niet zo soepeltjes... Maar we gingen gewoon verder. Invoegen op de snelweg ging wel goed. Nouja, toen gingen we weer terug naar het CBR. Moest hem parkeren (ging ook goed) en toen stapten we weer uit en gingen we op weg naar binnen.. Binnen zei hij: ''Nou Marloes, gefeliciteerd, je bent geslaagd!!''. Ik was echt vet blij Hij heeft verder niks gezegd!! Niet van, dit is wel goed dit is niet goed dus ik was echt verbaasd!! Achteraf zei m'n instructeur dat die man heel soepel is wat bijzondere verrichtingen e.d. betreft, maar heel streng is met kijken, wat ik dus blijkbaar goed heb gedaan!! We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel
The more that I appear.
pi_46263215
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

allereerst de geslaagden gefeliciteerd.

en dan nu: welke instructeurs hebben ze? straks heb ik dezelfde instructeur als hun
Ik zal het eens vragen, zo ver ben ik er nou ook niet op ingegaan.

Net trouwens weer 2 oefenexamens gedaan, allebei gezakt met 7 fout. Nog flink oefenen voor volgende week donderdag dus.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:21:48 #224
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46264090
quote:
Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Die heb ik ook die kreeg ik bij mijn pakket. Ik heb van zowel boek als cd-rom geleerd. Een vriend van me had alleen van die cd-rom geleerd en had evenveel fout als ik. Dus blijkbaar is die cd-rom genoeg. Maar een theorieboek in m'n bezit vind ik toch wel prettig.
Kan ik ze ergens samen bestellen o.i.d.?
A.F.C. Ajax
pi_46264305
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Marloes het volgende:
Nou goed.

Ik moest dus vanochtend om 5 voor 9 afrijden. Om kwart voor 8 werd ik opgehaald zodat ik van te voren nog een uurtje rijles had. Dat ging niet zo goed, ik stopte te laat voor rechts, m'n bochtje achteruit ging niet goed etc.
Toen op naar het CBR, nog even in en buiten de auto gekeken naar wat ik moest weten.. En daarna naar binnen!!
Ik had tafel 4 en de meneer die daar achter zat leek me heel aardig dus dat was al mooi. Ik heb me netjes voorgesteld en toen liepen we naar de auto. (m'n instructeur ging niet mee tijdens het examen, dat wou ik niet). De auto sloeg gelijk al af toen ik wegreed, de handrem stond er nog op
Nouja beetje Zwolle doorgereden.. Moest file parkeren en keren op de weg. Bij file parkeren stond ik echt scheef en een meter van de stoep. Draaien op de weg ging ook niet zo soepeltjes... Maar we gingen gewoon verder. Invoegen op de snelweg ging wel goed. Nouja, toen gingen we weer terug naar het CBR. Moest hem parkeren (ging ook goed) en toen stapten we weer uit en gingen we op weg naar binnen.. Binnen zei hij: ''Nou Marloes, gefeliciteerd, je bent geslaagd!!''. Ik was echt vet blij Hij heeft verder niks gezegd!! Niet van, dit is wel goed dit is niet goed dus ik was echt verbaasd!! Achteraf zei m'n instructeur dat die man heel soepel is wat bijzondere verrichtingen e.d. betreft, maar heel streng is met kijken, wat ik dus blijkbaar goed heb gedaan!! We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel
Gefeliciteerd meis !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 17:44:32 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46264909
Kut.

Dat ging aan het einde van de les mis De helling proef ging niet meer zo leuk, en het laatste kruispunt werd verneukt. Boem afslaan, fuck, weer eens proberen... BOEM afslaan... Godverredomme, midden op het kruispunt. Nu maar alleen op de koppeling rijden, dan maar
Broem broem
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46265562
Na het niet rijden ivm sneeuw mag ik het nu op carnavals maandag proberen.
pi_46265855
me instructeur reed vandaag even naar de cbr parkeerplaats in den bosch enzo en liet zien wat ik moest doen als de instructeur de wagen controleerde enzo.. met de tussentijdse toets.. dus waarschijnlijk komt me tussentijdse toets er zo aan
pi_46272593
Vergat vandaag de koppeling weer in te drukken bij het filerijden, stotter stotter en net op tijd ingedrukt. Volgende week weer 2 uur
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:00:00 #230
57434 Marloes
Digital Love
pi_46273448
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik niet kan rijden
The more that I appear.
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 21:01:21 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46273524
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
Zure appel bijten
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:27:51 #232
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46274881
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power ...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 21:29:21 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46274952
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power ...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Jij loopt iig op mij voor Ik ben nu met mijn 6e les nog wat met zijn 1, het beginnen met kijken, rondje op de weg, en het terugschakelen en het bochten nemen. Vanalles dat in verband ligt met mekaar en steeds een stapje verder komt.
pi_46275048
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Marloes het volgende:
We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Ga alvast een lijst maken met gespreksonderwerpen voor tijdens mijn examen
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 21:33:26 #235
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46275146
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Oh, ik heb de onderwerpen al wel, nu nog afrijden
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:39:24 #236
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46275484
Mijn theorie is pas op 30 maart... Mn instructeur zei dat ik in de carnavals vakantie als reserve moest gaan.. Want hij zei dat ik nie veel lessen nodig had en dat het nog lang duurt tot 30 maart... Maar ik heb heletijd zon kut gevoel dat ik het niet haal. Ik doe toch hard mn best.....
pi_46279831
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Stoplichtsprintje tijdens je rijles?
Waarom had ik niet zo'n intructeur?

Voorderest: Geslaagden gefeli!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46280014
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Ik had een vrouwelijke exa, halve rit gepraat over X-Factor
En de andere helft over de bekende shit als studie en sport...
Ohja en ik heb interesse getoond in haar beroep en wat voor opleiding daarbij komt kijken, en dat het me leuk lijkt want elke rit is anders en met mensen etc etc... werkt ook wel goed!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46280135
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
dat ga je nu ook pas echt leren
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:01:23 #240
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46280217
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Stoplichtsprintje tijdens je rijles?
Waarom had ik niet zo'n intructeur?

Voorderest: Geslaagden gefeli!
Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjes
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:08:08 #241
101852 kokos
mividaloca
pi_46280544
Ik mag op 26 februari afrijden .
Viva los Vatos Locos
pi_46281179
Vrijdag eerste proefles
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 23:32:03 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46281691
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Turbo_Diesel het volgende:

[..]

Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjes
Gelukkig is mijn instructeur niet zo met zijn auto bezig
pi_46281787
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef kokos het volgende:
Ik mag op 26 februari afrijden .
Op mijn verjaardag, moet goedkomen! Succes gewenst alvast!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:42:24 #245
101852 kokos
mividaloca
pi_46282235
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Op mijn verjaardag, moet goedkomen! Succes gewenst alvast!
Bedankt! Ben al wat aan het lessen, heb veel uren achter elkaar. Theorie is al binnen, moet goed komen!
Alvast gefeliciteerd!
Viva los Vatos Locos
pi_46291800
Nog 2 uurtjes dan afrijden .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_46291944
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef MarcoD het volgende:
suc6
pi_46292161
quote:
Good Luck
pi_46296954
quote:
En en en en en ?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46297571
het duurt lang voor hij het resultaat door geeft dus ik verwacht dat hij in de rij bij het gemeentehuis staat
no reason to live but i like it that way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')