-probeer niet "extra netjes" te rijden maar rij gewoon zoals je geleerd is.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Marloes het volgende:
Iemand nog tips voor het praktijk examen??
Die heb ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef SoupNazi het volgende:
Kan ik theorie gewoon van zo'n dvd leren? Deze bijvoorbeeld: vhttp://www.theorieshop.nl/auto-cdrom-FE.php
Rustig rijden en overdreven goed kijken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Marloes het volgende:
Iemand nog tips voor het praktijk examen??
aai dat is flink verkloot man! al helemaal als je geen grote fouten opgemaakt waar je ze op laten zakken. Kvind het ook maar 1 pot nat, de examinator hoeft maar ze dag niet te hebben en ze laten je gewoon zakkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Johnns het volgende:
mensen, mensen. wat een ongelooflijke teringzooi zeg!
vanochtend mijn 2e examen gehad. voor het examen een perfecte rit gehad, was deze keer niet super nerveus alleen een beetje gezonde spanning.
mijn examenrit ging dan ook top. echter, had ik iemand achterin zitten die de examinator ging beoordelen. ik kom terug bij het CBR, in de volle overtuiging dat ik geslaagd ben. ben ik fucking gezaktecht wtf! het rijden ging super relaxt, krijg ik als commentaar dat ik niet goed kijk! terwijl kijken aldus mijn instructeur mijn ongelooflijk goed punt is, ik kijk altijd perfect.
tijdens de rit goed meegereden met het overige verkeer, goed geanticipeerd en de bijzondere verrichtingen gingen ook nog eens goed (moest fileparkeren EN keren op de weg). daarnaast controleer ik ALTIJD de fietspaden naast de weg en sla ik niet af zonder dat ik zeker weet dat ik niet iemand in de dode hoek heb zitten.
volgens mijn instructeur probeerde de examinator tijdens de beoordeling dan ook allemaal dingen op te zoeken, om te zorgen dat zijn eigen beoordeling niet in gevaar kwam.
hier breekt toch je klomp van, wat willen die mensen bij het CBR nouik kook van woede en mijn dag was om 10.00 al verpest
naast dat ik nu weer moet wachten met examen doen, gaat het me ook weer geld kosten(heb dan de mazzel dat m'n ouders nu lappen, maar toch)
gadverdamme zegik heb geen goed woord meer over voor het CBR
![]()
Om hier nog maar even op terug te komen, 3 vrienden van mij rijden op dit moment ook bij De Lier en zijn er gewoon tevreden over. Relaxte instructeurs en geen gezeik met te laat komen e.d.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
voor rotterdam is dat een gemiddeld slagingspercentage. want rotterdam noord geeft een overall percentage van 36 tot 40 % en rotterdam ijsselmonde ook
ik kan die persoon zelf de lier (www.delierverkeersopleidingen.nl) aanraden, ook een grotere in rotterdam (dus inkoop vantevoren) maar wel vaste rij instructeur en persoonlijk contact met de rij instructeur. en ook niet een van de duurdere. les er nu zelf en ben er tevreden over. maar dat kan ook komen door de instructeur zelf. want de slagingspercentages zijn niet de hoogste van de groep, maar het is bij het cbr meestal ook moeilijk te vergelijken. want ja mijn rijschool heeft een laag percentage maar doet meer dan 200 examens per keer. en een ander heeft een hoog percentage en die doet maar 15 examens per keer.
Kon je niet weigeren?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Johnns het volgende:
echter, had ik iemand achterin zitten die de examinator ging beoordelen. ik kom terug bij het CBR, in de volle overtuiging dat ik geslaagd ben. ben ik fucking gezaktecht wtf! het rijden ging super relaxt, krijg ik als commentaar dat ik niet goed kijk! terwijl kijken aldus mijn instructeur mijn ongelooflijk goed punt is, ik kijk altijd perfect.
hij heeft ook tegen ze gezed dat ik altijd goed kijk, maarja alsof het iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kon je niet weigeren?
En komt je instructeur niet voor je op als hij weet dat dat je goede punt is?
Mooi k#t wel
mja 42 euro per uur en lessen zijn 2 uur dus 84 per lesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:58 schreef Meki het volgende:
wat een prijzen allemaal
ik hoef maar 25 euro te betalen in Amsterdam
prijzen gaan hier soms in deze topic tot 50 euro per uur
Feliciteerd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het gehaald!!
Vanavond typ ik wel even m'n verhaaltje
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:18 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het gehaald!!
Vanavond typ ik wel even m'n verhaaltje
allereerst de geslaagden gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, 3 vrienden van mij rijden op dit moment ook bij De Lier en zijn er gewoon tevreden over. Relaxte instructeurs en geen gezeik met te laat komen e.d.Zelf rij ik bij De Hoog uit Vlaardingen (http://www.de-hoog.nl/) en die is ook gewoon prima, ik voel me er goed op m'n gemak iig en heb het gevoel dat het erg lekker gaat.
Ik zal het eens vragen, zo ver ben ik er nou ook niet op ingegaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
allereerst de geslaagden gefeliciteerd.
en dan nu: welke instructeurs hebben ze? straks heb ik dezelfde instructeur als hun
Kan ik ze ergens samen bestellen o.i.d.?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Die heb ik ookdie kreeg ik bij mijn pakket. Ik heb van zowel boek als cd-rom geleerd. Een vriend van me had alleen van die cd-rom geleerd en had evenveel fout als ik. Dus blijkbaar is die cd-rom genoeg. Maar een theorieboek in m'n bezit vind ik toch wel prettig.
Gefeliciteerd meis !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Marloes het volgende:
Nou goed.
Ik moest dus vanochtend om 5 voor 9 afrijden. Om kwart voor 8 werd ik opgehaald zodat ik van te voren nog een uurtje rijles had. Dat ging niet zo goed, ik stopte te laat voor rechts, m'n bochtje achteruit ging niet goed etc.
Toen op naar het CBR, nog even in en buiten de auto gekeken naar wat ik moest weten.. En daarna naar binnen!!
Ik had tafel 4 en de meneer die daar achter zat leek me heel aardig dus dat was al mooi. Ik heb me netjes voorgesteld en toen liepen we naar de auto. (m'n instructeur ging niet mee tijdens het examen, dat wou ik niet). De auto sloeg gelijk al af toen ik wegreed, de handrem stond er nog op
Nouja beetje Zwolle doorgereden.. Moest file parkeren en keren op de weg. Bij file parkeren stond ik echt scheef en een meter van de stoep. Draaien op de weg ging ook niet zo soepeltjes... Maar we gingen gewoon verder. Invoegen op de snelweg ging wel goed. Nouja, toen gingen we weer terug naar het CBR. Moest hem parkeren (ging ook goed) en toen stapten we weer uit en gingen we op weg naar binnen.. Binnen zei hij: ''Nou Marloes, gefeliciteerd, je bent geslaagd!!''. Ik was echt vet blijHij heeft verder niks gezegd!! Niet van, dit is wel goed dit is niet goed dus ik was echt verbaasd!! Achteraf zei m'n instructeur dat die man heel soepel is wat bijzondere verrichtingen e.d. betreft, maar heel streng is met kijken, wat ik dus blijkbaar goed heb gedaan!! We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel
![]()
Zure appel bijtenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik niet kan rijden
Jij loopt iig op mij voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Marloes het volgende:
We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel![]()
Oh, ik heb de onderwerpen al wel, nu nog afrijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Ga alvast een lijst maken met gespreksonderwerpen voor tijdens mijn examen![]()
Stoplichtsprintje tijdens je rijles?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Ik had een vrouwelijke exa, halve rit gepraat over X-Factorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Ga alvast een lijst maken met gespreksonderwerpen voor tijdens mijn examen![]()
dat ga je nu ook pas echt lerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik niet kan rijden
Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Stoplichtsprintje tijdens je rijles?
Waarom had ik niet zo'n intructeur?![]()
Voorderest: Geslaagden gefeli!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjes![]()
![]()
Bedankt! Ben al wat aan het lessen, heb veel uren achter elkaar. Theorie is al binnen, moet goed komen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, moet goedkomen!Succes gewenst alvast!
En en en en en ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |