Zure appel bijtenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik niet kan rijden
Jij loopt iig op mij voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Marloes het volgende:
We hebben ook heel veel gepraat tijdens de rit, eigenlijk alleen maar, dus dat helpt vast ook wel![]()
Oh, ik heb de onderwerpen al wel, nu nog afrijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Ga alvast een lijst maken met gespreksonderwerpen voor tijdens mijn examen![]()
Stoplichtsprintje tijdens je rijles?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:27 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik heb net mijn zesde les gehad. Hij had zijn auto afgelopen zaterdag gechip tuned tot 185 pk ( Audi a6 2.5 tdi).. Overdreven voor een les auto zou je zeggen maar hij gebruikt het ook gewoon als een alledaagse auto...De auto loopt een stuk soepeler en is daardoor makkelijk te besturen.. Bij een stoplichtsprintje mocht ik de auto ff flink in de toeren jagen.. Dat is wel kicke met zoveel power...Voor de rest gaat het heel goed. Bij rotondes ben ik nog een beetje te gespannen. Ik doe sommige dingen wat te onrustig en haastig..
Ik had een vrouwelijke exa, halve rit gepraat over X-Factorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad ook vaak goed te zijn. Doe is sowiso veel tijdens mijn rij-lessen, ik vind dat ik dan een stuk beter rij.
Ga alvast een lijst maken met gespreksonderwerpen voor tijdens mijn examen![]()
dat ga je nu ook pas echt lerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik niet kan rijden
Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Stoplichtsprintje tijdens je rijles?
Waarom had ik niet zo'n intructeur?![]()
Voorderest: Geslaagden gefeli!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Jaa hij had zijn auto gechiptuned.. Dat extra power wilde ik natuurlijk wel ff voelen.. Maar binnen de bebouwde kom heb je er nie veel aan.. Op de snelweg liet hij me ff volgas gaan maar dat duurde ook maar eventjes![]()
![]()
Bedankt! Ben al wat aan het lessen, heb veel uren achter elkaar. Theorie is al binnen, moet goed komen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, moet goedkomen!Succes gewenst alvast!
En en en en en ?quote:
Als iets duur is hoeft het ook niet meteen goed te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef Renesite het volgende:
goedkoop =duurkoop. Op iets als een rijbewijs wil ik niet besparen![]()
De RIJSCHOLEN CONCURRENT
Rotterdam tot 200 eerste examens 36 - 40 procent slagen er in de eerste keer 41 - 45 procent in de Her
En als iets goedkoop is hoeft het ook niet meteen slecht te zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef kokos het volgende:
Als iets duur is hoeft het ook niet meteen goed te zijn.
Zeker gelest in een diesel? Die zijn traag (zeggen ze, zelf heb ik natuurlijk geen ervaring met benzine-auto's..).quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef Marloes het volgende:
Jongens, allemaal je best doen want het is echt zoooo leuk
Wel even wennen hoor, in zo'n andere auto. Ik trek veel te hard op :p
Bij mij klapte de zekering van me lichten er midden op de snelweg uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Marloes het volgende:
Ja ik heb gelest in een diesel, met zwarte motor. Dus het is echt verschrikkelijk nu. Ik trek echt veel te snel op maar ja
Verder vergeet ik steeds m'n lichten aan te doen, levensgevaarlijk
quote:
Bedankt!quote:
Haha ik ben geslaagdquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:53 schreef Pino_666 het volgende:
En en en en en ?
Congratz!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
[..]
Haha ik ben geslaagd, duurde ff voordat ik hier wat kon plaatsen omdat ik erna meteen naar stage ben gegaan (tot 22:00)
Ben iig geslaagd op kijk gedrag, heb daarnaast paar foutjes gemaakt die ik bijna allemaal gewoon goed heb opgelost (afgeslagen etc.)
Morgenochtend rijbewijs aanvragenmet spoedaanvraag omdat ik volgende week totaal geen tijd heb om naar gemeentehuis te gaan en omdat ik ook geen zin heb om dan 1 1/2 week te wachten.
Beste valentijnsdag ooit denk ik zo.
Da's wisselend per CBR, op welke dagen ze theorieexamens afnemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:24 schreef Rosu het volgende:
Ik heb een vraagje: Ik heb voor 28-2 gereserveerd voor m'n theorie examen, maar ik zou het liever veel eerder doen, omdat ik het al ken. Kan iemand mij vertellen wanneer die examens zijn? Is dat elke dag om 9:00 en 13:30? Ik kan het nergens op internet vinden.
Idd! doe mij een lekker 2 liter tdi'tje, helemaal geen problemen mee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
Nou, ik wou dat m'n pa nog een diesel had.. lekker stabiel.
Zoek het lokale nummer van het cbr bij jou in de buurt of ga langs en vraag het. De data verschilt per vesting.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:24 schreef Rosu het volgende:
Ik heb een vraagje: Ik heb voor 28-2 gereserveerd voor m'n theorie examen, maar ik zou het liever veel eerder doen, omdat ik het al ken. Kan iemand mij vertellen wanneer die examens zijn? Is dat elke dag om 9:00 en 13:30? Ik kan het nergens op internet vinden.
een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald![]()
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!
Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
een deken is ook altijd handigquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)
gevarendriehoek natuurlijk. maar meestal heeft bv een halfords die dingen wel in 1 pakketje zitten, dan heb je het toch allemaal bij je
Telefoonoplader met aanstekerdingquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald![]()
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!
Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
Dankjewel! Liefquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef Mathijz het volgende:
En morgen gaat skaai, succes!
Vergeet je gordel nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel! Lief![]()
Ik begin nu wel wat zenuwen te krijgen, maar het is minder dan de 1e keer. Komt morgen wel
En ik heb mijn instructeur dinsdag nog nadrukkelijk verzocht om morgen toch nog even de knopjes in de auto en de dingen onder de motorkap met me te oefenen, maar voor de rest ben ik vrij neutraal
Dat lijkt me zo frustrerend! Ik kon hem meteen mee naar huis nemen, maar het lijkt me echt klote om dan nog (5 dagen?) te wachten..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben nog steeds aan `t wachten om m`n rijbewijs op te halen
Gelukkig maakt `t carnavalsweekend veel goed
Slotontdooier.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
Slotontdooier IN de auto is niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Slotontdooier.Wat te drinken + eten.
Moet het in een handtasje passen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, ik bedoelde ook gewoon om bij je te hebben wanneer je auto gaat rijden. Voor in het handtasje dus
Verbanddoos en reserve lampen! Het is niet verplicht maar o zo handig als je in the middle of nowhere staat te kloten omdat je lampen stuk zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet het in een handtasje passen?![]()
Ik heb zelf nu:
- krabber (mocht het gevroren hebben)
- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben![]()
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie
- extra ruitenwisvloeistof
Alles ligt overigens IN de auto, aangezien ik geen handtasje meesleur![]()
HandTAS dan, mag ook hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet het in een handtasje passen?![]()
Ik heb zelf nu:
- krabber (mocht het gevroren hebben)
- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben![]()
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie
- extra ruitenwisvloeistof
Alles ligt overigens IN de auto, aangezien ik geen handtasje meesleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |