een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald![]()
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!
Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
een deken is ook altijd handigquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)
gevarendriehoek natuurlijk. maar meestal heeft bv een halfords die dingen wel in 1 pakketje zitten, dan heb je het toch allemaal bij je
Telefoonoplader met aanstekerdingquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald![]()
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!
Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
Dankjewel! Liefquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef Mathijz het volgende:
En morgen gaat skaai, succes!
Vergeet je gordel nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel! Lief![]()
Ik begin nu wel wat zenuwen te krijgen, maar het is minder dan de 1e keer. Komt morgen wel
En ik heb mijn instructeur dinsdag nog nadrukkelijk verzocht om morgen toch nog even de knopjes in de auto en de dingen onder de motorkap met me te oefenen, maar voor de rest ben ik vrij neutraal
Dat lijkt me zo frustrerend! Ik kon hem meteen mee naar huis nemen, maar het lijkt me echt klote om dan nog (5 dagen?) te wachten..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben nog steeds aan `t wachten om m`n rijbewijs op te halen
Gelukkig maakt `t carnavalsweekend veel goed
Slotontdooier.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
Slotontdooier IN de auto is niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Slotontdooier.Wat te drinken + eten.
Moet het in een handtasje passen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, ik bedoelde ook gewoon om bij je te hebben wanneer je auto gaat rijden. Voor in het handtasje dus
Verbanddoos en reserve lampen! Het is niet verplicht maar o zo handig als je in the middle of nowhere staat te kloten omdat je lampen stuk zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet het in een handtasje passen?![]()
Ik heb zelf nu:
- krabber (mocht het gevroren hebben)
- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben![]()
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie
- extra ruitenwisvloeistof
Alles ligt overigens IN de auto, aangezien ik geen handtasje meesleur![]()
HandTAS dan, mag ook hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet het in een handtasje passen?![]()
Ik heb zelf nu:
- krabber (mocht het gevroren hebben)
- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben![]()
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie
- extra ruitenwisvloeistof
Alles ligt overigens IN de auto, aangezien ik geen handtasje meesleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |