abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46342012
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Marloes het volgende:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!

Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)
gevarendriehoek natuurlijk. maar meestal heeft bv een halfords die dingen wel in 1 pakketje zitten, dan heb je het toch allemaal bij je
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46342080
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

een gewone wisser. ruitenvloeistof, van die acculaaddingen, verbanddoosje. en mijn schoonmams heeft een goedje, wat je op je ramen doet als het bevroren is en dat smelt dan automatisch (hoef je niet meer, of minder te krabben)
gevarendriehoek natuurlijk. maar meestal heeft bv een halfords die dingen wel in 1 pakketje zitten, dan heb je het toch allemaal bij je
een deken is ook altijd handig
no reason to live but i like it that way
pi_46342188
quote:
In de provincie Overijssel mag je niet meer als reserve... Ik weet niet of dat ook in andere provincies geldt. Je moet nu namelijk betalen via internet (kan alleen maar via internet).. Als je bijv. ziek bent heb je dus ook pech, want je hebt al betaald
M'n instructeur zei altijd, je moet geen sponsor worden van het CBR, dus haal het in één keer!

Wat ik me trouwens nog afvroeg: wat voor dingen zijn handig om in de auto te heben? Ik heb al zo'n krabber voor als het gevroren heeft
Telefoonoplader met aanstekerding
Viva los Vatos Locos
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 20:50:54 #284
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46344682
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef Mathijz het volgende:
En morgen gaat skaai, succes!
Dankjewel! Lief
Ik begin nu wel wat zenuwen te krijgen, maar het is minder dan de 1e keer. Komt morgen wel
En ik heb mijn instructeur dinsdag nog nadrukkelijk verzocht om morgen toch nog even de knopjes in de auto en de dingen onder de motorkap met me te oefenen, maar voor de rest ben ik vrij neutraal
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_46344753
veel succes morgen Skaai
pi_46344787
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dankjewel! Lief
Ik begin nu wel wat zenuwen te krijgen, maar het is minder dan de 1e keer. Komt morgen wel
En ik heb mijn instructeur dinsdag nog nadrukkelijk verzocht om morgen toch nog even de knopjes in de auto en de dingen onder de motorkap met me te oefenen, maar voor de rest ben ik vrij neutraal
Vergeet je gordel niet
Sorry, flauw Succes
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 20:54:13 #287
43556 miss_dynastie
pi_46344795
Veel succes skaai!!!
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 20:56:43 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46344894
Skaai suc7!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46346136
Succes! En het allerbelangrijkste: vooral blijven kijken!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_46348416
Ik ben nog steeds aan `t wachten om m`n rijbewijs op te halen
Gelukkig maakt `t carnavalsweekend veel goed
pi_46350270
Succes Skaai. Moet lukken.

Morgenochtend weer lekker rijden, heb er alweer zin an.
pi_46350345
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben nog steeds aan `t wachten om m`n rijbewijs op te halen
Gelukkig maakt `t carnavalsweekend veel goed
Dat lijkt me zo frustrerend! Ik kon hem meteen mee naar huis nemen, maar het lijkt me echt klote om dan nog (5 dagen?) te wachten..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_46351327
Ik mag morgen na 10 uur me rijbewijs ophalen, kan ik lekker met de auto naar stage toe .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_46352230
quote:
Slotontdooier. Wat te drinken + eten.
pi_46352643
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Slotontdooier. Wat te drinken + eten.
Slotontdooier IN de auto is niet zo'n goed idee.
pi_46353018
Nee, ik bedoelde ook gewoon om bij je te hebben wanneer je auto gaat rijden. Voor in het handtasje dus
pi_46354276
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, ik bedoelde ook gewoon om bij je te hebben wanneer je auto gaat rijden. Voor in het handtasje dus
Moet het in een handtasje passen?

Ik heb zelf nu:

- krabber (mocht het gevroren hebben)
- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie
- extra ruitenwisvloeistof

Alles ligt overigens IN de auto, aangezien ik geen handtasje meesleur
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 09:06:40 #298
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46358190
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb zelf nu:

- zo'n metaalkleurig doek voor op je voorruit zodat je die NIET hoeft te krabben
- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie

Verbanddoos en reserve lampen! Het is niet verplicht maar o zo handig als je in the middle of nowhere staat te kloten omdat je lampen stuk zijn
En misschien wat extra koelvloeistof, stel dat het opeens bloedheet gaat worden hier in Nederland
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_46359151
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:03 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb zelf nu:

- gevarendriehoek
- fles met 1 liter olie

HandTAS dan, mag ook hoor!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:29:54 #300
57434 Marloes
Digital Love
pi_46361930
Heb mezelf ff in de OP gezet
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 11:56:31 #301
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46362757
IK BEN GESLAAAAAAGD!!!
Ik ben zo blij, ik dacht dat ik gezakt was omdat ik door rood reed en die vent in moest grijpen
Maar hij zij aan het einde van: Als je beloofd nooit meer door rood te rijden ben je wat mij betreft geslaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')