Ja zit aan de krachttrainingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef ocf81 het volgende:
hmm, twijfelgewicht zou ik zeggen. (tenzij je nu aan de krachttraining gaat)
Weet jij wat Finn Borms heeft getrapt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nog steeds geen échte man overboord, maar had wel harder willen trappen, dan had ik bovenaan de groep gestaan in plaats onderin (het midden).
Klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:12 schreef jw3 het volgende:
Gelet op de grote tijdens de Euro open en amstel ergohead van de juniorenvelden denk ik dat er bij de junioren ook zeker veel getest wordt. Waarschijnlijk met nog veel snellere progressie tussen de testen dan bij de gemmiddelde senior. Dacht zelfs dat vanuit de roeibond ook met enige regelmaat om testgegevens wordt gevraagd voor mensen die een uitzending willen hebben naar de junioren WK en of die andere wedstrijd
Sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Roeiclub? Vereniging heet zoiets!
Die terminologie van sommigen van jullie laat flink wat te wensen over!
Pff grumpy old manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Roeiclub? Vereniging heet zoiets!
Die terminologie van sommigen van jullie laat flink wat te wensen over!
maar roeispaan is het allerergst!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:44 schreef De_Brok het volgende:
Club is even erg als peddels...
Een kapotte rigger en een lichtgeblesseerde boegroeier, maar allemaal niet heel ernstig gelukkig.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:21 schreef jw3 het volgende:
Apoc, hoe is het afgelopen met julie eerstejaars zware acht, iedereen nog heel?
Een bocht, of dé bocht?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef Sjobber het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is aan het nemen van een bocht...
Maar oke voor we uit gaan dagen, ik ben te zwaar om een 8+ te sturen ^^
(al zou ik dat wel graag willen...)
Jij hebt geroeid in een combinatie met Dennis en Joris, of niet? Zo ja, dan heb ik je zien aanleggen bij skoll, ik meende je al te herkennen. Hoe ging het roeien?quote:
Volgens mij heb ik je gezien dan... toen wij aan het terug peddelen waren ging het bij 2 boten ineens een beetje mis met stuurtouwtjes enzo.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef Pluizel het volgende:
... Krijgt t stuurtje van die boot ineens van de kant toegeschreeuwd dat ze in moet sturen, stuurt ze dus ineens vol in, dus ik moest alsnog naar de overkant om de botsing te beperken, maar toen raakte het punte van die boot verstrikt in mijn roertouw, waardoor we dus een paar meter naar de overkant werden meegesleurd voor we weer loswaren. ...
Volgens mij had je stuur gelijk, eerste twee kilometer van ons waren niet heel sterk en jullie kwamen misschien een beetje dichterbij. Vidar liep in het eerste stuk ook redelijk snel weg bij ons, maar na de Rozenoord ging het iets beter lopen en kwamen we weer dichterbij. Ik weet niet wat voor raceplan Euros had, iets van gewoon roeien en dan als iemand je in wil halen helemaal losgaan ofzo. We moesten nog best ff heel hard doortrappen om de binnenbocht van de hoerenbocht te kunnen nemen. Maar wel super mooi als je over de finish komt, helemaal kapot bent & hoort dat je 9s sneller bent dan Vidar.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:11 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Jij hebt geroeid in een combinatie met Dennis en Joris, of niet? Zo ja, dan heb ik je zien aanleggen bij skoll, ik meende je al te herkennen. Hoe ging het roeien?
Wij zijn (alweer) 5e geworden. Gelukkig een goede eerste twee kilometer geroeid, waar we zelfs een beetje wisten in te lopen op Proteus (volgens onze stuur dan). Daarna was het te wisselvallig om de gehoopte top 3 te halen. Helaas, op naar het kortebaan seizoen!
Ja dan heb ik dat ook gezien, aangezien wij achter jullie aan uitroeiden. Was inderdaad een mooie spektakel om te zien!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gezien dan... toen wij aan het terug peddelen waren ging het bij 2 boten ineens een beetje mis met stuurtouwtjes enzo.
[..]
Ook op www.roeifotograaf.nl zijn veel foto's te vinden. Misschien iets voor de volgende OP om deze linkjes erbij te zetten.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef nogeenmaarten het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten, veel foto's van de head op www.jan-edwin.nl Er zijn vooral veel lelijke vertrokken bekken te bewonderen.
Onze uitslag was teleurstellend na een goede laak prognoserace, maar toch een prachtig roeiweekend gehad met lekkere skoll-burger toe. Nieuwe opzet is wat mij betreft ook een schot in de roos!
Welke clubacht (4* ?) zat jij dan maarten?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef nogeenmaarten het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten, veel foto's van de head op www.jan-edwin.nl Er zijn vooral veel lelijke vertrokken bekken te bewonderen.
Onze uitslag was teleurstellend na een goede laak prognoserace, maar toch een prachtig roeiweekend gehad met lekkere skoll-burger toe. Nieuwe opzet is wat mij betreft ook een schot in de roos!
Voor de OJD van Skoll is inderdaad weinig tegenstand. Het is bijna 'oneerlijk', maar goed: kennelijk roeien er een hoop goeie roeisters bij Skoll. Dat het vrij veel fossielen zijn is tot daar aan toequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef horney_dorney het volgende:
het was weer leuk op de Head! Heb lekker zitten kijken en foto's maken langs de kant. De 1ejrs van Skøll deden het prima (je oude cluppie blijft toch in de picture); jammer dat de EJD daar strafseconden kregen want ze hadden wel de snelste tijd...maar EJZ had in ieder geval gewonnen, en natuurlijk de 1e div. dames maar die hebben ondertussen een abonnement op die blauwe wimpel.
Verder vooral genoten, ook van spectaculair stuurwerk (sorry Pluizel!).
HV4* 17de plek is het geworden. 2005 waren we 5de en sindsdien verliezen we 6 plekken per jaar. hier zijn we al behoorlijk moe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef cryforhelp het volgende:
Welke clubacht (4* ?) zat jij dan maarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |