abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47246961
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef ocf81 het volgende:
hmm, twijfelgewicht zou ik zeggen. (tenzij je nu aan de krachttraining gaat )
Ja zit aan de krachttraining , nu 6x in de week en vind het leuk zat.
Ja volgens mij ga ik een lichte-zware worden. gewoon veel eten en veel trainen, komt het er vanzelf wel bij.
Ach nu heb ik dat nog niet, nog even van genieten dus, Oke ben wel een van de jongsten in het compititieveld. maar dat maakt niet uit.
Ongeveer 9 julie - 10 julie, is ongeveer de compititie afgelopen van het roeien en mag ik dan precies de 3 juli jarig zijn Dus val net buiten de boot ( niet letterlijk natuurlijk, ach je snapt me wel )

Heb er plezier in en daar gaat het om
pi_47253305
Zeker geen twijfel gewicht. Gewoon lekker doortrainen en kijken wat je lichaam doet. Een keuze voor licht of zwaar is pas te maken als je echt klaar bent met groeien. Als je daarvoor begint met afvallen zul je toch niet licht kunnen blijven, en wordt je ook nooit meer een sterke zware roeier.
pi_47254676
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nog steeds geen échte man overboord, maar had wel harder willen trappen, dan had ik bovenaan de groep gestaan in plaats onderin (het midden).
Weet jij wat Finn Borms heeft getrapt?
pi_47259076
Niet hard.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_47263205
06:34,7 staat allemaal op de knrb site
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_47283865
Pffff wat een klere dag .

Dag begint als gewoonlijk, 10 km fietsen ( naar school )
Op school met gym 20m Shullterun gedaan, ( piepjestest ), t/m trap 16 1/2.
Klaar daarmee, moet volgens naar leiden fietsen, moest een pakketje ophalen, dat is 20 heen, 30 terug ( naar huis ), en vervolgens vanavond weer eens lekker een 75min test moet roeien op de Ergometer.

Ben kapot ben slapen
Volgende week heb ik mijn 2km test
pi_47284917
Testen, bij een burgervereniging? Wordt daar dan geselecteerd

Ik weet op aich erg weinig van junioren af, dus enlighten me.
pi_47290219
Gelet op de grote tijdens de Euro open en amstel ergohead van de juniorenvelden denk ik dat er bij de junioren ook zeker veel getest wordt. Waarschijnlijk met nog veel snellere progressie tussen de testen dan bij de gemmiddelde senior. Dacht zelfs dat vanuit de roeibond ook met enige regelmaat om testgegevens wordt gevraagd voor mensen die een uitzending willen hebben naar de junioren WK en of die andere wedstrijd
pi_47320500
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:12 schreef jw3 het volgende:
Gelet op de grote tijdens de Euro open en amstel ergohead van de juniorenvelden denk ik dat er bij de junioren ook zeker veel getest wordt. Waarschijnlijk met nog veel snellere progressie tussen de testen dan bij de gemmiddelde senior. Dacht zelfs dat vanuit de roeibond ook met enige regelmaat om testgegevens wordt gevraagd voor mensen die een uitzending willen hebben naar de junioren WK en of die andere wedstrijd
Klopt.
Het zijn meet momenten. Dit wil de roeiclub hebben, om zo te kijken of je progressie maakt en mee kan roeien voor sommige wedstrijden. Ook kijkt de bond mee over de schouders en is het dus val belang dat je dus een goede tijd roeit om optevallen tussen de menigte
  vrijdag 16 maart 2007 @ 07:33:56 #260
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_47325627
Roeiclub? Vereniging heet zoiets!

Die terminologie van sommigen van jullie laat flink wat te wensen over!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:52:22 #261
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_47326257
Toen ik nog jeugdroeide bij Amycus heb ik ook, vooral in de winter, regelmatig ergometertestjes gedaan. We moesten voornamelijk 20 minuten testen doen, en die werden dan opgestuurd naar de mensen van de talentcentra, waar we eens in de zoveel weekenden naartoe gingen. We roeiden dan altijd een zondag bij Euros, in helaas meestal vrij brak materiaal (al moet ik wel toegeven dat ik ook niet echt goede dubbeltweetjes had verwacht, gezien het feit dat boordroeien veel populairder is bij studentenroeiverenigingen). Dat, samen met de uitslagen van de grote wedstrijden (zoals idd de ONEK en de ergohead) ging dan naar de bond en die had het dan voor het uitzoeken.
bij ons waren de testjes overigens geen voorwaarde om mee te mogen roeien met wedstrijden (dan had ik namelijk nooit iets mogen starten in die tijd, ik was niet zo snel). Het ging vooral om ervaring opdoen bij wedstrijden, zodat je weet waar je het voor doet!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_47337257
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

Sorry , zolang zit ik nog niet in het wereldje, 4-5 maanden ongeveer dus
  FOK!fossiel vrijdag 16 maart 2007 @ 15:28:13 #263
1455 Keroppi
kool kikker
pi_47338951
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

Pff grumpy old man

(Zolang het niet over 'peddels' gaat dan valt het toch nog reuze mee )
Chick on a mission
pi_47345595
Club is even erg als peddels...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:44:21 #265
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_47347806
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:44 schreef De_Brok het volgende:
Club is even erg als peddels...
maar roeispaan is het allerergst!
pi_47360088
Morgen als het goed is voor het eerst in de 4x+. Ben benieuwd, lijkt mij wel een heel erg vet knal nummer
Maar man... dat maakt een totaal van 11/12 trainingen in 2 weken tijd... en dat als toer-roeier

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjobber op 17-03-2007 15:10:30 ]
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_47420660
En hoe was jullie heineken, jongens?

Ik heb wat radio H4K mee zitten luisteren en het bleek nogal kutweer te zijn Geen Euros successen helaas, wel een paar mooie plekken, en een paar mindere
De clubacht was niet zo gewend aan korte stukken sprinten
pi_47424350
Super gaaf Die 4 afstanden is echt heel leuk om te doen. Doel was 4 goede races te varen, en we hebben ook 2.5 van de 4 races goed gevaren. De 5k was echt super gaaf, moeilijk weer maar toch wel heerlijk geroeid. En Nereus voor hun vlot pakken & breken is natuurlijk alijd super mooi.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:58:03 #269
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_47438183
Onze H4K was teleurstellend, na de winterwedstrijden weer een goede technische sprong gemaakt, maar dat kwam er niet uit op de wedstrijd. De Zaterdag was eigenlijk een grote ellende, de 2500 was gewoon slecht, en de 250 een groot waterballet. Op zondag de 750 meter verknald door een megasnoek waardoor we op die afstand laatste zijn geworden. De 5000 ging eigenlijk als enige afstand wel goed, hoewel de kracht in de ploeg een beetje weg was waardoor de klassering niet echt top was.

Ook snap ik de tijdwaarneming niet helemaal, want vanaf de rozenoordbrug hebben we aegir (we lagen toen enkele tienden voor) hard van ons afgetrapt, maar aan het einde van de race hadden we uiteindelijk minder dan een gepakt. Maargoed dat zijn randzaken waar je niets aan kan doen.

Helaas slechts een zesde plek in het algemeen klassement dus. Hopelijk beter op de Head.

-Banaan- gefeliciteerd met julile overwinning!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_47443687
Apoc, hoe is het afgelopen met julie eerstejaars zware acht, iedereen nog heel?
  maandag 19 maart 2007 @ 22:59:22 #271
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_47456051
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:21 schreef jw3 het volgende:
Apoc, hoe is het afgelopen met julie eerstejaars zware acht, iedereen nog heel?
Een kapotte rigger en een lichtgeblesseerde boegroeier, maar allemaal niet heel ernstig gelukkig.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_47487098
En jullie hadden zelf ook een geblesseerde toch (die Skollie)? Bij de Head weer helemaal compleet? En bij jullie 4+ combi met argo zat ook al iemand van Aegir in de boot, normaal toch ook 4 gyanen?
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:53:34 #273
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_47523065
Oke, en nu ben ik ineens lid van 3 verenigingen! Ik ben momenteel lid van Aegir, buitenlid bij Amycus, en tijdelijk lid bij Salland. Dat laatste omdat ik hun herenclubacht ga sturen op de head, en er minstens een roeier en een stuur van dezelfde vereniging in een boot moeten zitten, dus ben ik maar even lid gemaakt van Salland. Eens kijken of ik de hoerenbocht nog een beetje strak kan nemen!
pi_47530151
Ah pluizel dan kom ik je misschien nog tegen
Ik ga onze herenclubacht sturen.

Die idioot in die blauw-witte boot die recht op je afvaart omdat hij niet uit kan wijken, dat ben ik...
Mijn vin is te groot, maar niet te vervangen En hij mag er niet af

Maar wat voor combi boot is dat dan, van Salland?
Weet je trouwens al wat voor plek je ongeveer geloot gaat worden? Met dank aan de prestaties van vorig jaar, wij als 6e. Da's opzich wat hoog
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:34:36 #275
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_47538576
Het is geen combi boot, het is gewoon een boot met acht roeiers van salland, dus moet er ook een stuurtje van salland in. Dus ben ik even lid van Salland gemaakt.
Qua loting heb ik geen idee. Ik weet dat de mannen behoorlijk hard trappen, maar er is een leeftijdsspan van 18 tot ergens eind 40 ofzo. De boeg is zegmaar minstens dubbel zo oud als de slag, haha.
Mocht je mij willen herkennen: Ik geloof dat salland pakjes heeft met lichtblauw broekje, wit bovenstuk met op de rug iets met Salland. Onze boot is een bejaard houten item. En ik heb een vrij opvallende paarse jas, niet te missen .
Als ik je tegenkom in de chaos van het oproeien zal ik wel even zwaaien, euroïden hebben toch al de neiging om mij vreemd aan te kijken als ik weer eens aan kom huppelen, dus dat kan er ook nog wel bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')