Ja zit aan de krachttrainingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef ocf81 het volgende:
hmm, twijfelgewicht zou ik zeggen. (tenzij je nu aan de krachttraining gaat)
Weet jij wat Finn Borms heeft getrapt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nog steeds geen échte man overboord, maar had wel harder willen trappen, dan had ik bovenaan de groep gestaan in plaats onderin (het midden).
Klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:12 schreef jw3 het volgende:
Gelet op de grote tijdens de Euro open en amstel ergohead van de juniorenvelden denk ik dat er bij de junioren ook zeker veel getest wordt. Waarschijnlijk met nog veel snellere progressie tussen de testen dan bij de gemmiddelde senior. Dacht zelfs dat vanuit de roeibond ook met enige regelmaat om testgegevens wordt gevraagd voor mensen die een uitzending willen hebben naar de junioren WK en of die andere wedstrijd
Sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Roeiclub? Vereniging heet zoiets!
Die terminologie van sommigen van jullie laat flink wat te wensen over!
Pff grumpy old manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Roeiclub? Vereniging heet zoiets!
Die terminologie van sommigen van jullie laat flink wat te wensen over!
maar roeispaan is het allerergst!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:44 schreef De_Brok het volgende:
Club is even erg als peddels...
Een kapotte rigger en een lichtgeblesseerde boegroeier, maar allemaal niet heel ernstig gelukkig.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:21 schreef jw3 het volgende:
Apoc, hoe is het afgelopen met julie eerstejaars zware acht, iedereen nog heel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |