...en agressief (aan zijn stem te horen)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook al bezopen volgens mij.....
Het is echt ongelooflijk. Haal de broeders met witte jassenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg hier echt rillingen van... wat een griezelig type is dit. Psychopaat.![]()
Kwa ergernis inderdaad een goeie nr. 2quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Brian is er ook heilig van overtuigd dat Nena met Huub in het trappenhuis(?) heeft staan tongen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
Nep..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus wat een tieten!!
Ach ja, zoek een psychopaat die een obsessie heeft voor mooie vrouwen en denkt dat hij 'gods gift to earth' is en je hebt een cloon.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Ik heb haar nu al meer in der ondergoed/naakt gezien als alle dames bij elkaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef pullup het volgende:
En ondertussen wisselt Amanda voor de zoveelste keer van shirtje
iets met teveel procenten voor zijn kleine hersentjes......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
jaloeziequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
Inderdaad hij begint al in zichzelf te lullen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Stuur Nena nóg eens langs in dat huis, en Brian flipt definitief door.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Brian: Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla ....
Helemaal loco die gozer![]()
Ik dacht dat het "kut" betekende. Maar ja, ik ben niet zo thuis in deze taal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Cunjo betekent toch hoer? Hij denkt alles te mogen zeggen in het antilliaans, DGK_R, maak 'es een leuke move!
Beter! Kost 'm CP.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "kut" betekende. Maar ja, ik ben niet zo thuis in deze taal.
Ware woorden !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef Sonique het volgende:
Natasia denk echt dat ze NEna gebelt hebben...
De Ban-clan is echt helemaal para...
BRian is going down vanavond, en iedereen die mee gaat
Alles voor de exposure he ! Douchen, omkleden, douchen, omkleden, sauna, douchen ,omkleden etc etc...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda heeft in ieder geval èèn hobby, verkleden...![]()
Die tieten zijn zwaar nepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef snetje het volgende:
let op de knal gaat zo komen !!!hij staat zijn haar al te föhnen
![]()
Wat gebruik jij, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste fokkers,
Ik ga nu even verder met stappen en wil jullie vragen of er nauwgezet gedocumenteerd kan worden over alle gebeurtenissen in de villa zodat ik dit later terug kan lezen en eventueel archiveren. alvast vriendelijk dank ook voor de caps al dan niet gefrescood.
Wil je mijn avatar aub niet met die idioot vergelijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ziekjes...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
So interessaaaaaaaaaaant en ik moet nu met enkele dames de kroeg in, wat moet ik zeggen. Volstaaat soryy.
Nu weet je ook hoe jouw beste vriendin is!quote:
Dat zou wel het slimst zijn want dan blijft hij vrolijk buiten schot, wie er ook als winnaar uit de bus gaat komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken zodirect... En waar NL in dit spel komt kijken..
Want NL zal het woord moeten doen, want anders komt bRian nergens. En Natasia al helemaal niet...
Ik dnek dat NL niets gaat zeggen, alleen maar zal aangeven
Give him a second to breathe....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Wanneer gaat 'ie dit weer op Nena projecteren?
Nena schopje,filmpje op 01:51, is ingebrand op mijn netvlies. Is er een prijs voor viespeuk van de eeuw. Die jankert verdient deze prijsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Scrupules het volgende:
brian gaat als eerste ratten
Nee, die deed net voorkomen alsof ze dat wél zou doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef StunningCunt het volgende:
en Natasia doet het nu lijken dat zij Amanda er ook niet uit zou stemmen ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe jouw beste vriendin is!
Helaas moest het nu evenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je mijn avatar aub niet met die idioot vergelijken?
Ze heeft het wel toegegeven dat ze ook haar er uit zal stemmen. Maar dat doet ze niet omdat..... weet ik niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef StunningCunt het volgende:
en Natasia doet het nu lijken dat zij Amanda er ook niet uit zou stemmen ?
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik kan Nena hier bijna vóelen, ooow wat zal ze pissig zijn...
Idd, en als je ziet hoe NL aan het peilen is, weet je ook dat hij weet dat Huub als enige normale uitspraken doet, en de rest als een kip zonder kop para loopt te zijn...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel het slimst zijn want dan blijft hij vrolijk buiten schot, wie er ook als winnaar uit de bus gaat komen.
Erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef Flyduck het volgende:
dat wijf: huub speelt met zijn leven..
Ben je gek, Nena is lekker uit!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!![]()
Ik denk zomaar dat ze dat niet durft, jammer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!![]()
omdat bart brian gaat proberen tegen te houden !! die moet er straks echt tussenspringen zodat de boel niet helemaal escaleerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef StunningCunt het volgende:
ik denk dat Brian en Bart ook nog eens ruzie krijgen
Hij bedoelt brian toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
NL:"dat zegt ie honderd keer per dag" .Hoeveel meer bewijs hebben we nodig dat 'hij wiens naam ik niet meer uit mijn strot kan krijgen'ziekelijk gefrustreerd is met zijjn obsessie voor ONS NENAATJE.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef Miraaa het volgende:
Ik wist niet dat er mensen zijn die nog dommer dan Natasia blijken te zijn.
Als Amanda`s IQ in temperaturen gemeten wordt, dan komen in Friesland terplekke de Rayonhoofden bij elkaar.![]()
Ga met je mee hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Waarom zou Huub gelijk al open en eerlijk moeten zijn tegen dat wijf? Ze komt net binnen.
Ik wil haar slaan. Mag ik?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Huub maakt er gehakt van
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef farceman het volgende:
De drank gaat Huub uiteindelijk de das omdoet.
Dat gaat Sylvia een keer teveel worden
ik doe geheel kostenloos meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Waarom zou Huub gelijk al open en eerlijk moeten zijn tegen dat wijf? Ze komt net binnen.
Ik wil haar slaan. Mag ik?
Twee dezelfde karakters in huis, dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier erg simpel van.
Het lijkt wel Natasia 2.
Ah bedankt! Ik denk er ineens aan dat ik nog gehakt voor morgen uit de diepvries moet halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Huub maakt er gehakt van
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik weet van gekke geit niet meer welke stream ik moet volgen
nee ze is juist dom,. ze laat zich voor het karretje van natazie en consorten spannenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel goed dat ze meteen even zelf gaat informeren.
Kijk dan uit voor de stukjes siliconenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik denk er ineens aan dat ik nog gehakt voor morgen uit de diepvries moet halen.
ging jij niet weg ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
mensen dit is zo verslaaaaaaaaaaaaaaaaavennnnnnnnnnddddddddd
Verveel je jezelf ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog meer dan sigaretten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij is slecht maar ik moest toch lachenquote:
Natasia is Einstein vergeleken met haar. Kenjenagaan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat een dom mens zeg. Die kan zich meten met Natasia volgens mij
Jammer dat hij zo weinig zelfkennis heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat gek vanavond. Echt ! Hij is knettergek nu.....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is slecht maar ik moest toch lachen![]()
* KonnieKipke ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is slecht maar ik moest toch lachen![]()
Dt beloofd wat voor de toekomst.....pppppfffffffffffffffffquote:
Klopt, goed gezien !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo weinig zelfkennis heeft.
Hij is gekwetst in zijn ego omdat Nena kort met iemand anders gezoend heeft.
En hij projecteert dat op het conflict tussen Nena en Amanda.
Daarom pijnig ik mezelf en stel me voor hoe prachtig het is om mijn kompjoeter achter een kapotte vooruit in de voortuin te zien liggen. Maar zo gek ben ik nog net niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat vind ik zo knap van jou, hè? Ik MOET blijven luisteren in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze snapt het echt niet![]()
Ik zet de streams uit. Dit is om gestoord van te worden.
Ooohw verkleedact nr 60quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Amanda gaat naar huis?
geweldig hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Huub is echt geweldig bezig, nu plast hij even tussen neus en lippen door Nathanael even af
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als ik zo'n wijf uit de kroeg kan trekken vanavond ben ik tevreden
WTF is dat ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Villalux het volgende:
kunnen jully Merenberg!?
Je bent me voor...........dit is nog erger dan tegen een domme doos lullen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Scrupules het volgende:
HUUB bespaar je de moeite, het gaat er niet in bij die amoebe
Ze zijn met een spel bezig, dat probeert Huub haar uit te leggen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh?? ik ben zelf ook niet de slimste maar dit?? Woeiiiii valt het met mij nog mee
Hmmmm, weet niet zo goed waar Huub heen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |