ging jij niet weg ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
mensen dit is zo verslaaaaaaaaaaaaaaaaavennnnnnnnnnddddddddd
Verveel je jezelf ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog meer dan sigaretten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij is slecht maar ik moest toch lachenquote:
Natasia is Einstein vergeleken met haar. Kenjenagaan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat een dom mens zeg. Die kan zich meten met Natasia volgens mij
Jammer dat hij zo weinig zelfkennis heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat gek vanavond. Echt ! Hij is knettergek nu.....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is slecht maar ik moest toch lachen![]()
* KonnieKipke ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is slecht maar ik moest toch lachen![]()
Dt beloofd wat voor de toekomst.....pppppfffffffffffffffffquote:
Klopt, goed gezien !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo weinig zelfkennis heeft.
Hij is gekwetst in zijn ego omdat Nena kort met iemand anders gezoend heeft.
En hij projecteert dat op het conflict tussen Nena en Amanda.
Daarom pijnig ik mezelf en stel me voor hoe prachtig het is om mijn kompjoeter achter een kapotte vooruit in de voortuin te zien liggen. Maar zo gek ben ik nog net niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat vind ik zo knap van jou, hè? Ik MOET blijven luisteren in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze snapt het echt niet![]()
Ik zet de streams uit. Dit is om gestoord van te worden.
Ooohw verkleedact nr 60quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Amanda gaat naar huis?
geweldig hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Huub is echt geweldig bezig, nu plast hij even tussen neus en lippen door Nathanael even af
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als ik zo'n wijf uit de kroeg kan trekken vanavond ben ik tevreden
WTF is dat ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Villalux het volgende:
kunnen jully Merenberg!?
Je bent me voor...........dit is nog erger dan tegen een domme doos lullen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:41 schreef Scrupules het volgende:
HUUB bespaar je de moeite, het gaat er niet in bij die amoebe
Ze zijn met een spel bezig, dat probeert Huub haar uit te leggen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh?? ik ben zelf ook niet de slimste maar dit?? Woeiiiii valt het met mij nog mee
Hmmmm, weet niet zo goed waar Huub heen wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |