...en agressief (aan zijn stem te horen)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook al bezopen volgens mij.....
Het is echt ongelooflijk. Haal de broeders met witte jassenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg hier echt rillingen van... wat een griezelig type is dit. Psychopaat.![]()
Kwa ergernis inderdaad een goeie nr. 2quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Brian is er ook heilig van overtuigd dat Nena met Huub in het trappenhuis(?) heeft staan tongen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
Nep..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus wat een tieten!!
Ach ja, zoek een psychopaat die een obsessie heeft voor mooie vrouwen en denkt dat hij 'gods gift to earth' is en je hebt een cloon.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Ik heb haar nu al meer in der ondergoed/naakt gezien als alle dames bij elkaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef pullup het volgende:
En ondertussen wisselt Amanda voor de zoveelste keer van shirtje
iets met teveel procenten voor zijn kleine hersentjes......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
jaloeziequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |