...en agressief (aan zijn stem te horen)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook al bezopen volgens mij.....
Het is echt ongelooflijk. Haal de broeders met witte jassenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg hier echt rillingen van... wat een griezelig type is dit. Psychopaat.![]()
Kwa ergernis inderdaad een goeie nr. 2quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Brian is er ook heilig van overtuigd dat Nena met Huub in het trappenhuis(?) heeft staan tongen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
Nep..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus wat een tieten!!
Ach ja, zoek een psychopaat die een obsessie heeft voor mooie vrouwen en denkt dat hij 'gods gift to earth' is en je hebt een cloon.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Ik heb haar nu al meer in der ondergoed/naakt gezien als alle dames bij elkaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef pullup het volgende:
En ondertussen wisselt Amanda voor de zoveelste keer van shirtje
iets met teveel procenten voor zijn kleine hersentjes......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
jaloeziequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
Inderdaad hij begint al in zichzelf te lullen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Stuur Nena nóg eens langs in dat huis, en Brian flipt definitief door.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Brian: Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla ....
Helemaal loco die gozer![]()
Ik dacht dat het "kut" betekende. Maar ja, ik ben niet zo thuis in deze taal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Cunjo betekent toch hoer? Hij denkt alles te mogen zeggen in het antilliaans, DGK_R, maak 'es een leuke move!
Beter! Kost 'm CP.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "kut" betekende. Maar ja, ik ben niet zo thuis in deze taal.
Ware woorden !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef Sonique het volgende:
Natasia denk echt dat ze NEna gebelt hebben...
De Ban-clan is echt helemaal para...
BRian is going down vanavond, en iedereen die mee gaat
Alles voor de exposure he ! Douchen, omkleden, douchen, omkleden, sauna, douchen ,omkleden etc etc...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda heeft in ieder geval èèn hobby, verkleden...![]()
Die tieten zijn zwaar nepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef snetje het volgende:
let op de knal gaat zo komen !!!hij staat zijn haar al te föhnen
![]()
Wat gebruik jij, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste fokkers,
Ik ga nu even verder met stappen en wil jullie vragen of er nauwgezet gedocumenteerd kan worden over alle gebeurtenissen in de villa zodat ik dit later terug kan lezen en eventueel archiveren. alvast vriendelijk dank ook voor de caps al dan niet gefrescood.
Wil je mijn avatar aub niet met die idioot vergelijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ziekjes...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
So interessaaaaaaaaaaant en ik moet nu met enkele dames de kroeg in, wat moet ik zeggen. Volstaaat soryy.
Nu weet je ook hoe jouw beste vriendin is!quote:
Dat zou wel het slimst zijn want dan blijft hij vrolijk buiten schot, wie er ook als winnaar uit de bus gaat komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken zodirect... En waar NL in dit spel komt kijken..
Want NL zal het woord moeten doen, want anders komt bRian nergens. En Natasia al helemaal niet...
Ik dnek dat NL niets gaat zeggen, alleen maar zal aangeven
Give him a second to breathe....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Wanneer gaat 'ie dit weer op Nena projecteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |