Ja, hadden ze geen anorexia ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:56 schreef GiGra het volgende:
Ze hebben hun hersens veloren in de afvalstrijd...
nee, ik ook niet, maar ze hebben wel mooie tassenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, hadden ze geen anorexia ofzo?
2 jaar geleden waren ze zeer populair, ik heb ze overigens nooit wat gevonden (zoals de meeste Amerikaanse blondines als Jessica Simpson en Prutney.
toen wogen ze ook nog meer dan nuquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:56 schreef Tim_G het volgende:
en ze waren vroeger zo schattig he!
't was toch meer de merchandise wat ze geld hebben opgeleverdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
En eigenlijk hebben ze totaal geen acteertalent. 't is alleen dat iedereen ze o zo schattig vond in full house en daarom bleven ze als tweeling voor films gebruikt worden. En al die films komen op vrijwel hetzelfde neer.
Idd, niks mis met Ashleyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Annemiek78 het volgende:
Dit zijn alleen maar foto's van Mary-Kate......
Ashley is wel wat normaler hoor... Zeker qua kleding en verzorging..
Of gewoon een flits in je bek...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:00 schreef youdidit het volgende:
[..]
Die ogen, lijkt wel een heroïnegebruikster!!!!!!![]()
hahahah het ziet er verschrikkelijk uit!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze klompvoeten ofzo?
Nee, laat ze maar lekker dikke truien en zulks aan houden,.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:02 schreef Frappelsien het volgende:
Als ze eens een paar laagjes kleding zou lozen..
idd, niks mis mee met Ashley!quote:
En geelblond al helemaal niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Natalie het volgende:
Wanneer leren die meiden eens dat witblond níet mooi is...
Zijn ze aan de drugs?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:35 schreef Antal het volgende:
put down the drugs... m'kay ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef GiGra het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, maar ze hebben wel mooie tassen![]()
Dat is denk ik de rock-lookquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:16 schreef Ticootje het volgende:
ze had haar uitgroei ook wel even mogen bijwerken....
Je zou toch zeggen dat ze voldoende geld hebben voor een verzorgd uiterlijk...
Snap die hype niet. Half bekend hollywood verft haar haar überblond. Het staat van geen kant.. Vraag me serieus af waarom ze ermee doorgaan. Zijn ze nu gewoon zo dom of denken ze nog steeds dat het sexy is? *hoofd schudt*quote:
lijkt wel alsof ze nu al een browlift hebben laten doenquote:
Kijk die Pedofiele Pa Tanner met ze grote grijns z'n twee hoertjes pimpen....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:48 schreef pberends het volgende:
Een tijdje geleden had iedereen de mond vol over die Olson Twins, dat de tweelingzusjes uit Full House opeens van die mooie meiden waren geworden. Volgens Wikipedia zijn ze samen 100 miljoen dollar waard. Maar de laatste tijd zie je alleen maar gare foto's van hen opduiken waar ze een stuk minder knap op staan en al helemaal niet gelukkig. Wat is er toch met hen gebeurd? Zijn ze bekeerd tot een gothic-sekte of zijn hun ouders omgekomen in een crash?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |