Hij zegt dan ook:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Z'n stem lijkt echt téveel op die van Queen. Ik vind deze stukken minder leuk dan Scissor Sisters..
De rest van het album is inderdaad heel erg anders dan Grace Kelly. Je moet wel een beetje van nichterige muziek houden om de rest te waarderen inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:35 schreef bladibladibla het volgende:
Grace Kelly is leuk, maar andere nummers van het album vond ik echt helemaal niks...
Ik ben niet gek... wel spuit 11.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Leuk liedje ook en ik hoor Freddy Mercury er een beetje in. Of ben ik nou gek
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enige die er ook ontzettend veel George Micheal in hoort??
en terecht!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef SunChaser het volgende:
Brian May vind t ook erg leuk
Ja, er zijn een aantal gebruikers van wie ik zeker weet dat mijn last.fm compatibility 'Super' zal zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.(en jou dus kennelijk ook)
Trouwens hoopte ik er een beetje op dat Grace Kelly de megahit zou worden bij 3FM. Dat is dus niet gebeurd, volgende week weer een kans. Ik hoorde wel dat hij enorm veel aangevraagd wordt op dit moment.![]()
Rehab verbaasde me al helemaal. De keuze van degene die in de plaats van Ruby kwam (weet niet meer ff welke het was) kon, maar om dan Ruby inderdaad die week erna nog te doen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
Inderdaad: die was al ruim een maand uit voordat hij op MTV verscheen, en dan duurt het nog zeker twee weken voordat de radio stations hem oppikken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.
het verschilt vind ik... My Interpretation vind ik bijv. wel een leuk nummer, Billy Brown en Stuck In The Middle klinken ook lekker vrolijk. Maar een nummer als Relax vind ik dan echt weer to-tale baggerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:04 schreef OMG het volgende:
Ik vind de rest van het album ook best leuk.
Die albumcover is zo coolquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:46 schreef Pascalle het volgende:
Jaja.. lekker afgezaagd en standaard in dit topic..![]()
maar ik vind het album ook helemaal leuk![]()
lekkere kleurtjes ook op die cover haha..
Ik vergat ook nog Love en Happy Ending. Alleen jammer dat die gare bonussong aan Happy Ending vastzit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Lucid het volgende:
Pfff, heb Life in Cartoon Motion echt in een week iets te vaak gedraaid denk ikik vind het echt lekkere muziek...grace kelly, big girl en no happy ending als favorieten..
Denk het niet hoor. Deze nummers blijven láng hangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Over-drie-weken-weer-vergeten-nummer.
Klopt, maar daarom moet ik ze ook niet te vaak draaien. Denk dat als ik een week lang elke dag de cd aan heb ik hem redelijk snel zat ben.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Deze nummers blijven láng hangen
vanavond bij JENSEN!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef dveckeveld het volgende:
Heeft iemand enig idee of deze jongen ook naar Nederland komt voor optredens?
Jeejquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:29 schreef Sonja27 het volgende:
Net gezien bij Jensen, gelijk gaan struinen op internet en de CD besteld. Wat ontzettend lekkere muziek! En een ontzettend leuk nummer!![]()
dan ben je geen prince luisteraar dude.... hij zingt er veel tonen maar prince haalt hij never ever nooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind hem op de een of andere manier veel lijken op Prince.![]()
Ik bedoel ook niet per se qua stem. Hij heeft veel weg van Prince qua persoonlijkheid, uitstraling, uiterlijk etc. Dat hij daarbij ook behoorlijk hoge tonen kan halen en goed kan zingen bevestigt voor mij alleen maar dat hij wel lijkt op Prince.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Hbjr het volgende:
[..]
dan ben je geen prince luisteraar dude.... hij zingt er veel tonen maar prince haalt hij never ever nooit![]()
Dat had Prince ook wel een beetje toen hij begon (hij werd ook wel eens vergeleken met Stevie Wonderquote:Mika is meer van ik ben poeslief, whoa fuzzy cute thingie.
Whoa op dat eerste plaatje lijken ze ook best veel op elkaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat had Prince ook wel een beetje toen hij begon (hij werd ook wel eens vergeleken met Stevie Wonder):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, we zullen wel zien. Tot nu toe heeft Mika pas een hitje dus mag hij nog niet vergeleken worden met Prince imo.
So what? Zijn nummers blijven geweldig. Je wordt er helemaal blij van.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja maar is 'ie nou heumeau?
Dat was geen statement, dat was een vraag. En z'n muziek wordt daar echt niet minder kek van nee, Grace Kelly is best goed te pruimen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
So what? Zijn nummers blijven geweldig. Je wordt er helemaal blij van.
Absoluut, anders zou ie niet zo schaamteloos Freddy Mercury proberen te imiteren (niks mis mee overigens) Maar ook nummers als Billy Brown (over een man die verliefd wordt op een andere man) en Big Girl You Are Beautiful (met de strekking, alle vrouwen zijn mooi van binnen en dat soort gaygewauwel) en allerlei andere tracks waar de Scissor Sisters nog een puntje aan kunnen zuigen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja maar is 'ie nou heumeau?
Kan me niet voorstellen dat als je Grace Kelly leuk vind je Love Today, Relax, Big Girl niks aan vindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef LaaLaaLaa het volgende:probeer me te overtuigen mensen
Hmm dat vond ik dan weer als Arctic Monkeys fan een minder nummer, het lijkt allemaal zo op elkaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef flyguy het volgende:
Vind het eigenlijk niet echt zo speciaal nummertje.... hoe kan het ook als Brainstorm uit is?
tuurlijk wel...het is gewoon een totaal ander nummer dan Love Today, Relax en Big Girl: ik vind die 3 nummers ook stukken minder.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat als je Grace Kelly leuk vind je Love Today, Relax, Big Girl niks aan vind![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet per se qua stem. Hij heeft veel weg van Prince qua persoonlijkheid, uitstraling, uiterlijk etc. Dat hij daarbij ook behoorlijk hoge tonen kan halen en goed kan zingen bevestigt voor mij alleen maar dat hij wel lijkt op Prince.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Rnnz het volgende:
Ach, we zullen wel zien. Tot nu toe heeft Mika pas een hitje dus mag hij nog niet vergeleken worden met Prince imo.
Qua prestaties vriend.quote:
Ja, dat is ook mijn favoriet.quote:
Of hij hem bewust imiteert weet ik niet. Ja OK, in Grace Kelly wel, maar in andere nummers?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Absoluut, anders zou ie niet zo schaamteloos Freddy Mercury proberen te imiteren (niks mis mee overigens)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Lijkt af en toe qua zang ook op Robbie Williams. De remixen hiervan zijn ook erg ok.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:39 schreef Numbie het volgende:
Ze hebben allebei een hoog Elton John gehalte... Dat is dan ook de enige overeenkomst volgens mij.
Dat is best mogelijk. Perez Hilton is in elk geval helemaal weg van Mika en die zelf het summum van homoseksualiteit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef Jumbooh het volgende:
Heerlijk nummer! En ik ben het met alle vergelijkingen eens, van Freddie mercurie tot Robbie Williams! Ook is ie erg lekker maar volgens mij wel homo
En dat hij op Freddy Mercury lijkt behoeft geen verdere uitleg. Dat vindt schijnbaar vrijwel iedereen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
Ik heb de cd inmiddels een paar weken in huis. Ik vind het een geweldig album, zeker voor een debuut. Naast de nummers die je al noemt vind ik persoonlijk Love Today en Any Other World geweldig.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens zijn hele CD? [afbeelding]
Is dat wat?
Of zijn de toppers toch wel Grace Kelly, Happy Ending, Relax en Big Girls? Want dan hoef ik hem niet te hebben (...)
Helaas nog geen Paradiso of Melkweg...quote:Op zondag 11 maart 2007 10:47 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
...
Op Mika's myspace staan de tour data inmiddels. [afbeelding]
Er staat toch echt 12 januari hoor, dat is zowat een halve maand eerder dan dat dit topic werd geopend.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:47 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
nu.nl hobbelt ook achter de feiten aan[afbeelding]
Zij hebben Mika nu pas ontdekt
Ik wou net zeggen... of je speelt even helemaal niks in de buurt. Nog niet eens een optreden in Duitsland of Belgie dat eventueel een beetje bereikbaar is...quote:Op zondag 11 maart 2007 11:25 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Helaas nog geen Paradiso of Melkweg...
Oh, ja! Zomer muziek!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:39 schreef Biene het volgende:
Geweldige stem en een lekkere beat, goed voor een heerlijk zomergevoel. Mika gaat mee deze zomer!![]()
Gelukkig, dies wel coolquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef PimD het volgende:
Love Today wordt trouwens de nieuwe single, komt in april uit.
Noh, niet echt. Juist dan is zomermuziek zeeeeer welkom.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:06 schreef moelan0e het volgende:
Oh, ja! Zomer muziek!
We zijn hem dus weer snel vergeten wanneer het winter zal zijn.
Laat me raden? Ook CD-Wow? Ik kreeg nooit een bevestiging van mijn bestelling, maar nu wel ineens een mail dat-ie verzonden is.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb door een stommiteit van mezelf nu ineens 2x het album van Mika!
Nu vind ik 1x het album eigenlijk wel voldoende.... Iemand hier interesse?
Ik weet eigenlijk niet of ik hier wel mag handelen, maar tis een legale en originele cd!
PM me maar indien iemand interesse heeft! Uiteraard bied ik hem aan voor een schappelijke prijs!
OMG, ik luister hem nu en ben helemaalquote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef moelan0e het volgende:
Van Love Today krijg ik kriebels en wil ik alles om me heen liefkozen. Vooral mooie zomermannen.
Check www.jensentv.nl en dan bij 'Video' - 'Woensdag'.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef HuubTuub het volgende:
ow hij is al bij Jensen geweest? Dan hoef ik die verschrikkelijke ellende niet meer op te nemen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Check www.jensentv.nl en dan bij 'Video' - 'Woensdag'.
Ook bedankt. Hij is wel lievig. En zingt goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mika is toch ook homo? Die zanger iigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef Rechterbal het volgende:
Mika komt een beetje homo over, maar het liedje is wel leuk!![]()
Sterker nog, 2 extra nummers!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:30 schreef MadGuy het volgende:
Hier hetzelfde, alleen heb ik hem niet in de winkel gekocht. Op die van CD-Wow staat trouwens wel een extra nummer.
Is Mika een band?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:43 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Mika is toch ook homo? Die zanger iig?
Maar ik vind het nu wel ietsje leuker worden, maar Scissor Sisters blijft beter.![]()
Hij is schattig!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De enige zender die wij fatsoenlijk kunnen ontvangen op het werk is 538, maar daar heb ik hem nog niet gehoord!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef Biene het volgende:
Bah, Grace Kelly komt nu al de neus uit. Natuurlijk moet iedereen deze ontdekking uitmelken, waardoor je de radio niet meer kan aanzetten of Grace Kelly galmt eruit.
Erg jammer.
Voor Happy Ending staat nog een nummer dat Erase heet. Die hidden track achter Happy Ending vind ik het enige wat ik minder goed vind aan het album.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef MadGuy het volgende:
Oh? Cool. Welke dan nog meer naast Ring Ring? Of heb je het over dat bonusnummertje na Happy Ending? Die vind ik een beetje tegenvallen...
Weet je hoe lelijk die gast isquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef V-Unit het volgende:
vaag. Ik dacht dat die lead singer van The Darkness uit de band was gestapt en zich nu voordoet als Mika :/
Sucking too hard on your lollipop, or love's gonna get you down.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:39 schreef GotC het volgende:
Leuke muziek van Mika. Lollipop is grappig vooral!
Die Fransen heeft hij nu echt in zijn zakquote:Op zondag 18 maart 2007 15:44 schreef Takkembah het volgende:
Hij spreekt nog mooi Frans ook![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oN0uF1bZBZI
En ja hoor, ik ben het nummer alweer zatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
De meeste nummers die ik meteen goed vind, vervelen ook weer erg snel, dus dat zal mij deze ook wel zo gaan...![]()
Maar nu vind ik 'm nog leuk.![]()
Hij is niet, hij is schattig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel geinige muziek, maar wat een enge kerel.![]()
Wat een leuke videoquote:
Leuk liedje. En leuke clip.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:28 schreef Apfel het volgende:
De love today clip
http://www.youtube.com/watch?v=CkGp72d0Ny0
![]()
Relax was in sommige landen z'n eerste single, de remixen zijn ook erg gaaf.Had op Relax gehoopt ipv Love Today, want het is weer zo'n hysterisch ding als Grace Kelly..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef GotC het volgende:
Ik vind Relax niet zo'n nummer dat moet worden uitgebracht?
Ik vind het wel een leuk nummer voor de zomer, lekker up beat. Maarrr, ik hoop dat het nummer daarna wel een rustiger nummer word. Who knows!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Relax was in sommige landen z'n eerste single, de remixen zijn ook erg gaaf.Had op Relax gehoopt ipv Love Today, want het is weer zo'n hysterisch ding als Grace Kelly..
Overdrijven is ook een vak! Ik heb hem vandaag voor de 2e keer gehoord op 538. De vorige keer was in de top 40 op vrijdag. 538 draait hem juist bijna nooit. Ik begon al bang te worden dat ze Mika aan het boycotten zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef gomures het volgende:
wat een kutnummer is dit.... Ik durf geen radio meer te luisteren. 538 doet m 15 keer per dag geloof ik.
Je hoeft op zich niet benieuwd te blijven naar zijn volgende nummers, want er is gewoon een cd uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:09 schreef NrSiX het volgende:
Ben benieuwd naar zijn volgende nummers, vind het erg tof nummer! En idd een beetje Queen-achtige muziek
ik mis te veelquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je hoeft op zich niet benieuwd te blijven naar zijn volgende nummers, want er is gewoon een cd uit
idd, zitten ook wel wat zwaardere nummers bij, maar echt heerlijke muziek idd!quote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef Vava het volgende:
Het hele album is best tof! Muziek om vrolijk van te worden!
Mijn gevoel deed het niet zo goed denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Chillur het volgende:
Damn, die kerel kan hoog zingen!
Maarja, mijn gevoel zegt me dat het niet echt een hit gaat worden.
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef Repeat het volgende:
Heb sinds een tijdje het album en ik vind het echt waanzinnig goed. Apart, vrolijk catchy. Heerlijk![]()
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.![]()
Ik heb je er iig genoeg mee lastig gevallenquote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef fratsman het volgende:
Leuke vrolijke cd inderdaad, maar ik dacht in het begin dat de Scissor Sisters een nieuw album uit hadden...
wtfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.![]()
veel meer mensen, je hoort ook gewoon gelijkenissenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Zijn stem doet me vaag denken aan Freddie Mercury
Barbaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Eensch met Michiel72, en dat terwijl ik normaal dit soort muziek haat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef Michiel72 het volgende:
Ik vind zijn plaat erg goed. Heel orgineel.
Ben wel nieuwsgierig of het een nieuw fenomeen is of een hype.
Vooralsnog geniet ik van zijn plaat, het maakt me erg vrolijk!
Ik moet aan Robbie Williams denken in sommige stukjes. Geweldige stem trouwens Mika.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
De singel is wel representatief voor het album. Album is echter wel gevarieerd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch met Michiel72, en dat terwijl ik normaal dit soort muziek haat.
edit Oh, ik heb enkel de single Grace Kelly gehoord, die andere ken ik niet.
Tja, sommige mensen noemen iedereen met meer dan 10.000 luisteraars 'overrated'. Waar ligt de grens tussen kwaliteit en 'overrated'? Als je mensen met je plaat weet aan te spreken, dan is dat toch op zich al knap?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Bafnek het volgende:
Single is OK, maar zwaar overrated.
Evenals zijn album.
Even CD 'gekocht' en...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
De singel is wel representatief voor het album. Album is echter wel gevarieerd.
Kan je de CD wel aanraden als je de singel leuk vindt!
Even naar de winkel gaan is niet zo lastig toch?quote:Op zondag 29 april 2007 05:20 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Hopelijk zingt ie beter dan dat ie eruit ziet![]()
![]()
![]()
Jij wilt serieus beweren dat je anno 2007 nog naar de winkel gaat en betaalt voor muziek ?quote:Op zondag 29 april 2007 05:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even naar de winkel gaan is niet zo lastig toch?
1. downloadenquote:Op zondag 29 april 2007 05:30 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Jij wilt serieus beweren dat je anno 2007 nog naar de winkel gaat en betaalt voor muziek ?![]()
Ja maar je kunt ook gehyped worden net als deze gast.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen noemen iedereen met meer dan 10.000 luisteraars 'overrated'. Waar ligt de grens tussen kwaliteit en 'overrated'? Als je mensen met je plaat weet aan te spreken, dan is dat toch op zich al knap?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Z'n stem lijkt echt téveel op die van Queen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
En naast al deze dingen, doet het mij op één of andere manier steeds weer denken aan Got To Get You Into My Life van the Beatles. Kan er alleen mijn vinger niet precies op leggen wat het is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Welke?quote:Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef PDOA het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd? Sinds wanneer doet Fuk! aan censuur?
quote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef PDOA het volgende:
Weer zo'n overhypte kneus die tot redder van de popmuziek is gebombardeerd.
Same day I went to dress for weddingquote:Op maandag 30 april 2007 15:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet trouwens iemand waar dat verhaaltje in dat gebrekkige Engels van dat vrouwtje over gaat na Relax op de cd?
Ok, dat maakt het een stuk duidelijker...quote:Op maandag 30 april 2007 15:41 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
De vrouw heet Rafa en is een 'vriendin van de familie' van Mika. Ze zit ook in zijn clips.
Ze verteld over hoe ze haar man en oog kwijt is geraakt tijdens de oorlog in Libanon.
Laten we expres op een ander stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef stefan25 het volgende:
(...Stemspam...)
Dat heb ik ook ja. Niet dat ik het heel veel luister, maar vervelen doet het nog niet. En begint me ook steeds meer op te vallen dat eigenlijk het hele album wel goed is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben Mika's liedjes nog steeds niet moe.Blijven leuk, had ik niet verwacht. Vind het meer liedjes waar je je na een tijdje eigenlijk kapot aan ergert.
Alsof de Amerikanen dit leuk gaan vinden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef MadGuy het volgende:
Is het niet zo dat meneer voorrang geeft aan zijn Amerikaanse doorbraak...?
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef MadGuy het volgende:
Is het niet zo dat meneer voorrang geeft aan zijn Amerikaanse doorbraak...?
Tegen Dustin Hoffman toen hij vroeg of hij nog een cd had liggen voor hem: "You're rich enough, you can buy it!"quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef bladibladibla het volgende:
Mika was vorige week donderdag te gast bij de Graham Norton Show, waar hij Love Today zong.
Klonk echt heel goed
En Dustin met z'n koptelefoon op tijdens het stukje dat na de show was opgenomen. "Say looove say loooove or love's gonna get you doowwn!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Tegen Dustin Hoffman toen hij vroeg of hij nog een cd had liggen voor hem: "You're rich enough, you can buy it!"
BRILJANT.Mika
Haha dat was ook geweldig inderdaad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:10 schreef Cee het volgende:
En Dustin met z'n koptelefoon op tijdens het stukje dat na de show was opgenomen. "Say looove say loooove or love's gonna get you doowwn!"![]()
Ik wil dat ie naar Nederland komt voor 'n concert, NU.
Mika bedoel ik, niet Dustin Hoffman.![]()
Big girlsquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef kv26 het volgende:
Op deze site staat een live concert van Mika. Erg gaaf!
http://video.uk.msn.com/v/en-gb/v.htm?g=c9d00160-561a-416c-bf29-f675388e638e&t=s75&f=&fg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |