Hij zegt dan ook:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Z'n stem lijkt echt téveel op die van Queen. Ik vind deze stukken minder leuk dan Scissor Sisters..
De rest van het album is inderdaad heel erg anders dan Grace Kelly. Je moet wel een beetje van nichterige muziek houden om de rest te waarderen inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:35 schreef bladibladibla het volgende:
Grace Kelly is leuk, maar andere nummers van het album vond ik echt helemaal niks...
Ik ben niet gek... wel spuit 11.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Leuk liedje ook en ik hoor Freddy Mercury er een beetje in. Of ben ik nou gek
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enige die er ook ontzettend veel George Micheal in hoort??
en terecht!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef SunChaser het volgende:
Brian May vind t ook erg leuk
Ja, er zijn een aantal gebruikers van wie ik zeker weet dat mijn last.fm compatibility 'Super' zal zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.(en jou dus kennelijk ook)
Trouwens hoopte ik er een beetje op dat Grace Kelly de megahit zou worden bij 3FM. Dat is dus niet gebeurd, volgende week weer een kans. Ik hoorde wel dat hij enorm veel aangevraagd wordt op dit moment.![]()
Rehab verbaasde me al helemaal. De keuze van degene die in de plaats van Ruby kwam (weet niet meer ff welke het was) kon, maar om dan Ruby inderdaad die week erna nog te doen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
Inderdaad: die was al ruim een maand uit voordat hij op MTV verscheen, en dan duurt het nog zeker twee weken voordat de radio stations hem oppikken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.
het verschilt vind ik... My Interpretation vind ik bijv. wel een leuk nummer, Billy Brown en Stuck In The Middle klinken ook lekker vrolijk. Maar een nummer als Relax vind ik dan echt weer to-tale baggerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:04 schreef OMG het volgende:
Ik vind de rest van het album ook best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |