ik mis te veelquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je hoeft op zich niet benieuwd te blijven naar zijn volgende nummers, want er is gewoon een cd uit
idd, zitten ook wel wat zwaardere nummers bij, maar echt heerlijke muziek idd!quote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef Vava het volgende:
Het hele album is best tof! Muziek om vrolijk van te worden!
Mijn gevoel deed het niet zo goed denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Chillur het volgende:
Damn, die kerel kan hoog zingen!
Maarja, mijn gevoel zegt me dat het niet echt een hit gaat worden.
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef Repeat het volgende:
Heb sinds een tijdje het album en ik vind het echt waanzinnig goed. Apart, vrolijk catchy. Heerlijk![]()
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.![]()
Ik heb je er iig genoeg mee lastig gevallenquote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef fratsman het volgende:
Leuke vrolijke cd inderdaad, maar ik dacht in het begin dat de Scissor Sisters een nieuw album uit hadden...
wtfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem net op staan en jouw av gaat precies op de maat van Love Today. Heel apart.![]()
veel meer mensen, je hoort ook gewoon gelijkenissenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Zijn stem doet me vaag denken aan Freddie Mercury
Barbaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Eensch met Michiel72, en dat terwijl ik normaal dit soort muziek haat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef Michiel72 het volgende:
Ik vind zijn plaat erg goed. Heel orgineel.
Ben wel nieuwsgierig of het een nieuw fenomeen is of een hype.
Vooralsnog geniet ik van zijn plaat, het maakt me erg vrolijk!
Ik moet aan Robbie Williams denken in sommige stukjes. Geweldige stem trouwens Mika.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
De singel is wel representatief voor het album. Album is echter wel gevarieerd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch met Michiel72, en dat terwijl ik normaal dit soort muziek haat.
edit Oh, ik heb enkel de single Grace Kelly gehoord, die andere ken ik niet.
Tja, sommige mensen noemen iedereen met meer dan 10.000 luisteraars 'overrated'. Waar ligt de grens tussen kwaliteit en 'overrated'? Als je mensen met je plaat weet aan te spreken, dan is dat toch op zich al knap?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Bafnek het volgende:
Single is OK, maar zwaar overrated.
Evenals zijn album.
Even CD 'gekocht' en...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
De singel is wel representatief voor het album. Album is echter wel gevarieerd.
Kan je de CD wel aanraden als je de singel leuk vindt!
Even naar de winkel gaan is niet zo lastig toch?quote:Op zondag 29 april 2007 05:20 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Hopelijk zingt ie beter dan dat ie eruit ziet![]()
![]()
![]()
Jij wilt serieus beweren dat je anno 2007 nog naar de winkel gaat en betaalt voor muziek ?quote:Op zondag 29 april 2007 05:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even naar de winkel gaan is niet zo lastig toch?
1. downloadenquote:Op zondag 29 april 2007 05:30 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Jij wilt serieus beweren dat je anno 2007 nog naar de winkel gaat en betaalt voor muziek ?![]()
Ja maar je kunt ook gehyped worden net als deze gast.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen noemen iedereen met meer dan 10.000 luisteraars 'overrated'. Waar ligt de grens tussen kwaliteit en 'overrated'? Als je mensen met je plaat weet aan te spreken, dan is dat toch op zich al knap?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Z'n stem lijkt echt téveel op die van Queen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enige die er ook ontzettend veel George Micheal in hoort??
En naast al deze dingen, doet het mij op één of andere manier steeds weer denken aan Got To Get You Into My Life van the Beatles. Kan er alleen mijn vinger niet precies op leggen wat het is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind hem op de een of andere manier veel lijken op Prince.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |