Hij zegt dan ook:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:46 schreef Coastertommm het volgende:
Z'n stem lijkt echt téveel op die van Queen. Ik vind deze stukken minder leuk dan Scissor Sisters..
De rest van het album is inderdaad heel erg anders dan Grace Kelly. Je moet wel een beetje van nichterige muziek houden om de rest te waarderen inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:35 schreef bladibladibla het volgende:
Grace Kelly is leuk, maar andere nummers van het album vond ik echt helemaal niks...
Ik ben niet gek... wel spuit 11.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Leuk liedje ook en ik hoor Freddy Mercury er een beetje in. Of ben ik nou gek
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Numbie het volgende:
Ben ik de enige die er ook ontzettend veel George Micheal in hoort??
en terecht!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef SunChaser het volgende:
Brian May vind t ook erg leuk
Ja, er zijn een aantal gebruikers van wie ik zeker weet dat mijn last.fm compatibility 'Super' zal zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens een beetje eng worden. Straks kom ik je tegen in elk MUZ topic van een artiest/band wat me aanstaat.(en jou dus kennelijk ook)
Trouwens hoopte ik er een beetje op dat Grace Kelly de megahit zou worden bij 3FM. Dat is dus niet gebeurd, volgende week weer een kans. Ik hoorde wel dat hij enorm veel aangevraagd wordt op dit moment.![]()
Rehab verbaasde me al helemaal. De keuze van degene die in de plaats van Ruby kwam (weet niet meer ff welke het was) kon, maar om dan Ruby inderdaad die week erna nog te doen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Numbie het volgende:
Verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het geen mega-hit is geworden. Ze lijken een beetje achter de feiten aan te lopen de laatste tijd. Ruby werd naar mijn mening een week te laat de mega-hit net als Rehab drie weken of zo...
Inderdaad: die was al ruim een maand uit voordat hij op MTV verscheen, en dan duurt het nog zeker twee weken voordat de radio stations hem oppikken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
I Feel Like Dancing was ook pas heel laat megahit volgens mij.
het verschilt vind ik... My Interpretation vind ik bijv. wel een leuk nummer, Billy Brown en Stuck In The Middle klinken ook lekker vrolijk. Maar een nummer als Relax vind ik dan echt weer to-tale baggerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:04 schreef OMG het volgende:
Ik vind de rest van het album ook best leuk.
Die albumcover is zo coolquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:46 schreef Pascalle het volgende:
Jaja.. lekker afgezaagd en standaard in dit topic..![]()
maar ik vind het album ook helemaal leuk![]()
lekkere kleurtjes ook op die cover haha..
Ik vergat ook nog Love en Happy Ending. Alleen jammer dat die gare bonussong aan Happy Ending vastzit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Lucid het volgende:
Pfff, heb Life in Cartoon Motion echt in een week iets te vaak gedraaid denk ikik vind het echt lekkere muziek...grace kelly, big girl en no happy ending als favorieten..
Denk het niet hoor. Deze nummers blijven láng hangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Over-drie-weken-weer-vergeten-nummer.
Klopt, maar daarom moet ik ze ook niet te vaak draaien. Denk dat als ik een week lang elke dag de cd aan heb ik hem redelijk snel zat ben.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Deze nummers blijven láng hangen
vanavond bij JENSEN!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef dveckeveld het volgende:
Heeft iemand enig idee of deze jongen ook naar Nederland komt voor optredens?
Jeejquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:29 schreef Sonja27 het volgende:
Net gezien bij Jensen, gelijk gaan struinen op internet en de CD besteld. Wat ontzettend lekkere muziek! En een ontzettend leuk nummer!![]()
dan ben je geen prince luisteraar dude.... hij zingt er veel tonen maar prince haalt hij never ever nooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind hem op de een of andere manier veel lijken op Prince.![]()
Ik bedoel ook niet per se qua stem. Hij heeft veel weg van Prince qua persoonlijkheid, uitstraling, uiterlijk etc. Dat hij daarbij ook behoorlijk hoge tonen kan halen en goed kan zingen bevestigt voor mij alleen maar dat hij wel lijkt op Prince.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Hbjr het volgende:
[..]
dan ben je geen prince luisteraar dude.... hij zingt er veel tonen maar prince haalt hij never ever nooit![]()
Dat had Prince ook wel een beetje toen hij begon (hij werd ook wel eens vergeleken met Stevie Wonderquote:Mika is meer van ik ben poeslief, whoa fuzzy cute thingie.
Whoa op dat eerste plaatje lijken ze ook best veel op elkaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat had Prince ook wel een beetje toen hij begon (hij werd ook wel eens vergeleken met Stevie Wonder):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, we zullen wel zien. Tot nu toe heeft Mika pas een hitje dus mag hij nog niet vergeleken worden met Prince imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |