Je kan ook met Transavia naar Toulon vliegen als je naar Zuid Frankrijk wil. Is soms wel iets goedkoper dan Nice. Vluchttijden van Ryanair van/naar Marseille zijn wel handig als je een weekend gaat, 's avonds laat heen en zondagmiddag terugquote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Voor een retourtje Nice is Transavia de enige "goedkope" budgetairline vanaf Nederlandse bodem. Ryanair naar Marseille is geen optie gezien de tijden + transfertijd. Dan maar KLM.![]()
Vliegen met Transavia, een zooi artikelen bij de AH...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mn salaris gaat amper omhoog, en wat gaat er goedkoper worden dan?
Het mijne ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mn salaris gaat amper omhoog, en wat gaat er goedkoper worden dan?
Daarom vind ik dat ook niet praktisch. Nadeel van Toulon vind ik dat je dan weer een eindje moet treinen...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan ook met Transavia naar Toulon vliegen als je naar Zuid Frankrijk wil. Is soms wel iets goedkoper dan Nice. Vluchttijden van Ryanair van/naar Marseille zijn wel handig als je een weekend gaat, 's avonds laat heen en zondagmiddag terug
Tenzij je geen vervoer hebt vanaf de luchthaven van Marseille, want dan moet je daar in een hotel verblijven omdat er geen bussen meer rijden en wordt je reis alsnog een stukje duurder....
Ja, nu weer welquote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef Douwe het volgende:
Op de site van Sterling is Kopenhagen nog te boeken, zelfs tot diep in oktober, grotendeels zelfs twee keer per dag
Wat een nepperij was dat trouwens... heel veel free publicity in de kranten over het voortzetten van de prijzenoorlog terwijl ze hier bij de AH bijna alle andere artikelen meer dan 10% duurder hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
een zooi artikelen bij de AH...
Goed, conclusie?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel![]()
Vorige keer dat ik keek kon je alleen nog maar naar Oslo. Wel jammer dat ze de doorverbindingen niet meer aanbieden richting Stockholm.
Wat wilde je kopen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat een nepperij was dat trouwens... heel veel free publicity in de kranten over het voortzetten van de prijzenoorlog terwijl ze hier bij de AH bijna alle andere artikelen meer dan 10% duurder hebben gemaakt.
Ryanair vliegt naar Rome vanaf Eindhoven.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Goed, conclusie?
Amsterdam mist low cost vluchten naar Stockholm en Rome. Misschien kunnen we Fok! Air oprichten, en deze bestemmingen maar eens aan gaan doen?
Jaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ryanair vliegt naar Rome vanaf Eindhoven.Ik kwam laatst op 25 euro voor een retourtje.
![]()
Das niet echt avontuurlijk. (heel hard remmen om nog net voor het einde van de baan op Lübeck-Hamburg airport stil te staan bijvoorbeeld).quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Fogel het volgende:
Vlieg gewoon met een maatschappij die je naar je bestemming brengt ipv ergens in een of ander weiland veeeeeeeeeer van de bewoonde wereld af, scheelt gezeur met transport van en naar dat vliegveld...
Ach man, ik woon praktisch naast Schiphol, en dan kom jij met Eindhoven als altenatief? Rotterdam is dichterbij, en dan kan ik met Transaviaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ryanair vliegt naar Rome vanaf Eindhoven.Ik kwam laatst op 25 euro voor een retourtje.
![]()
Halfje brood is 9-11 cent duurder, liter melk is 12 cent duurder en ongetwijfeld nog meer, maar daar weet ik de prijs niet van. Stond ook iets over in de krant vandaag.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
Wat wilde je kopen dan?
Alles voor de arme student.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ach man, ik woon praktisch naast Schiphol, en dan kom jij met Eindhoven als altenatief? Rotterdam is dichterbij, en dan kan ik met Transavia
9-11 cent duurder. Dat wordt dan maar overstappen naar de Aldi?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Halfje brood is 9-11 cent duurder, liter melk is 12 cent duurder en ongetwijfeld nog meer, maar daar weet ik de prijs niet van. Stond ook iets over in de krant vandaag.
En ik kom net terug van een retourtje Pisa van 20 euro (+5 euro betaalkosten). Er wordt dus best wel wat goedkoperquote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Vava het volgende:
Jaik ben vorig jaar voor 35 euro naar Rome geweest vanaf Charleroi, ook retour!
Aldi zit niet echt in deze buurt. Andere keuzes zijn de banketbakker of de Franse delicatessenwinkelquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
9-11 cent duurder. Dat wordt dan maar overstappen naar de Aldi? [afbeelding]
Voor mij is Eindhoven een prima alternatief, net als Brussel, Charleroi, Weeze en Rotterdam. Allemaal dichterbij dan Schiphol en dat er dan low-cost airlines vandaan vertrekken is mooi meegenomen!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ach man, ik woon praktisch naast Schiphol, en dan kom jij met Eindhoven als altenatief? Rotterdam is dichterbij, en dan kan ik met Transavia
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef jeoren het volgende:
Weet iemand of ze in Moskou ook DVD's van K3 verkopen trouwens?
Vanaf Stockholm Arlanda is ook 20 euro retour, maar de rit is wel 3x zo snel voorbijquote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor mij is Eindhoven een prima alternatief, net als Brussel, Charleroi, Weeze en Rotterdam. Allemaal dichterbij dan Schiphol en dat er dan low-cost airlines vandaan vertrekken is mooi meegenomen!
Van Stockholm Skavsta naar het centrum van Stockholm is 20 euro voor een retourtje met de bus. Valt ook wel mee![]()
Zo, dat is echt goedkoopquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En ik kom net terug van een retourtje Pisa van 20 euro (+5 euro betaalkosten). Er wordt dus best wel wat goedkoper
Hmm... ik vond die busrit van een uur niet eens zo heel ergquote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vanaf Stockholm Arlanda is ook 20 euro retour, maar de rit is wel 3x zo snel voorbij
Met de trein is 20 euro enkele reis... in 20 minuten ben je er dan...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Douwe het volgende:
Vanaf Stockholm Arlanda is ook 20 euro retour, maar de rit is wel 3x zo snel voorbij
Eindhoven. Was in december een speciale aanbieding. Ook voor dezelfde prijs naar >>Marseille<< geweest. Daar zijn nu nog steeds tickets naar toe te boeken voor 10 euro incl. tax.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Vava het volgende:
Zo, dat is echt goedkoopVanaf waar vertrok je?
Bij ons wordt het juist goedkoper.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aldi zit niet echt in deze buurt. Andere keuzes zijn de banketbakker of de Franse delicatessenwinkel
Het gaat niet om het absolute prijsverschil, maar om het relatieve waarmee alles duurder is geworden. Als NS morgen besluit om de treinkaartjes 10% duurder te maken begint ook iedereen te protesteren.
Áls er al awards uitgereikt gaan worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
De award voor 'vraag van het jaar' kan bij deze vroegtijdig uitgereikt worden:
[..]
Overdreven/onnuttig tijdsverbuik is niet avontuurlijk. Keine vliegvelden, of plekken die graag op een vliegveld willen lijken, wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das niet echt avontuurlijk. (heel hard remmen om nog net voor het einde van de baan op Lübeck-Hamburg airport stil te staan bijvoorbeeld).
Bovendien brengen sommige van die luchthavens je juist wel op de plek waar je zijn wil (zoals in Marseille) en bieden low-cost airlines verbindingen die anderen niet hebben (bijvoorbeeld Stockholm - Riga). En soms kom je ook op plekken waar je helemaal eigenlijk niet wil zijn (bijvoorbeeld Palma de Mallorca Airport)
Ik kwam K3 tegen in de bakken van de FRS in Oslo!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
De award voor 'vraag van het jaar' kan bij deze vroegtijdig uitgereikt worden:
[..]
Tof!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eindhoven. Was in december een speciale aanbieding. Ook voor dezelfde prijs naar >>Marseille<< geweest. Daar zijn nu nog steeds tickets naar toe te boeken voor 10 euro incl. tax.
Beide steden zijn zeer OK, Stockholm staat nog steeds op nr. 1 van favoriete steden!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof!Leuk verslag ook!
Ik moet even kijken, ik ben van plan om eerst naar Istanbul te gaan en dan misschien nog naar Stockholm.
Ik las gewoon fout... Istanbul/Budapest... In Istanbul is veel meer te zien dan in Stockholm en Budapest bij elkaar... Heb in september een dagje rondgesjouwd in Istanbul (zie ook het topic daarover voor een paar fotos) en wil nog wel een keer terug. Erg veel te zien daarquote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Vava het volgende:
Vorig jaar ben ik 3 dagen in Stockholm geweest, ik vond het er erg leuk! Erg mooie stad! Istanbul ben ik nooit geweest dus daar ben ik erg benieuwd naar, dat gaat ook zo goed als zeker door![]()
Budapest ben ik jaaaren geleden (in 1992 en 1993) geweest. Ook erg mooi en daar zou ik ook zeker nog een keer heen willenIk kan me nog wel herinneren dat de metro daar erg goed was en dat we zo op veel plekken wel konden komen, verder vind ik het niet erg om een flink stuk te lopen
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is er in Stockholm te zien behalve het ABBA altaar?
Die heb je ook op de kinderboerderij.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las gewoon fout... Istanbul/Budapest... In Istanbul is veel meer te zien dan in Stockholm en Budapest bij elkaar... Heb in september een dagje rondgesjouwd in Istanbul (zie ook het topic daarover voor een paar fotos) en wil nog wel een keer terug. Erg veel te zien daar
Ik dus ook geweest maar reisverslagjes schrijven en foto's inplakken zijn mijn uitstelklusjesquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Stockholm - geweest
Budapest - ook geweest
Istanbul nog niet geweest. Wil ik nog wel eens naar toe...
Jij bent ook al overal geweest!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Stockholm - geweest
Budapest - ook geweest
Istanbul nog niet geweest. Wil ik nog wel eens naar toe...
Inderdaad een tikkie warmer dan hier... -10/-12 ongeveerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef DutchTrain het volgende:
Nu.nl besteed ook aandacht aan global warming:
[afbeelding]
Hij is niet in Istanbul geweest zegt hij toch!?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent ook al overal geweest!
Behalve Istanbul dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is niet in Istanbul geweest zegt hij toch!?
Dankje! Hotel is nog niet geboekt, ik zal eens kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Als je nog geen hotel geboekt hebt: in Istanbul kan ik het Radisson SAS Bosphorus Hotel aanraden. (bijna overdreven) goede service, ruime kamer, en -waarschijnlijk als gimmic bedoeld- een raam van de badkamer de kamer in, zodat je vanaf daar weer verder naar buiten kan kijken
't is al weer zo'n 18 miljoen graden afgekoeld hierquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Fogel het volgende:
Inderdaad een tikkie warmer dan hier... -10/-12 ongeveer
quote:Weer van 23:00: 140432568°C
Is het ABBA-altaar niet al voldoende???quote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is er in Stockholm te zien behalve het ABBA altaar?
Als het ook daadwerkelijk aan milieu wordt gespendeerd: zeker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind die voorgenomen milieubelasting op vliegtickets eigenlijk best een goede maatregel.
Net even berekend, voor 4 man kwam het uit op bijna 22 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
Als het ook daadwerkelijk aan milieu wordt gespendeerd: zeker!![]()
Iemand dit wel eens gedaan eigenlijk? http://www.greenseat.nl/
Ja precies, daar vertrouwen we dan maar opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een pure belastingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind die voorgenomen milieubelasting op vliegtickets eigenlijk best een goede maatregel.
Ik betaal al genoeg voor m'n ticket.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik vlieg ook liever gratis maarjaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik betaal al genoeg voor m'n ticket.
Sommige personen in de NS organisatie zullen best af en toe moeten vliegen voor hun werk.quote:
In de zin van: waarom nog meer betalen aan dat greenseat gebeuren dan je al aan taxen betaalt?quote:
Dat doet die telefoongigant toch weer goed!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Vava het volgende:
Hmm.... mijn functie is niet zo bijzonder dat mijn baas vliegtickets voor me gaat betalenhij betaalt wel mijn treinabonnement
![]()
Nouja, ik zou liever betalen voor dat greenseat dan een extra belasting (als ik mocht kiezen hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zin van: waarom nog meer betalen aan dat greenseat gebeuren dan je al aan taxen betaalt?
Hij is zo goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat doet die telefoongigant toch weer goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |