Behalve Istanbul dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is niet in Istanbul geweest zegt hij toch!?
Dankje! Hotel is nog niet geboekt, ik zal eens kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef Fogel het volgende:
Als je nog geen hotel geboekt hebt: in Istanbul kan ik het Radisson SAS Bosphorus Hotel aanraden. (bijna overdreven) goede service, ruime kamer, en -waarschijnlijk als gimmic bedoeld- een raam van de badkamer de kamer in, zodat je vanaf daar weer verder naar buiten kan kijken
't is al weer zo'n 18 miljoen graden afgekoeld hierquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Fogel het volgende:
Inderdaad een tikkie warmer dan hier... -10/-12 ongeveer
quote:Weer van 23:00: 140432568°C
Is het ABBA-altaar niet al voldoende???quote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is er in Stockholm te zien behalve het ABBA altaar?
Als het ook daadwerkelijk aan milieu wordt gespendeerd: zeker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind die voorgenomen milieubelasting op vliegtickets eigenlijk best een goede maatregel.
Net even berekend, voor 4 man kwam het uit op bijna 22 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
Als het ook daadwerkelijk aan milieu wordt gespendeerd: zeker!![]()
Iemand dit wel eens gedaan eigenlijk? http://www.greenseat.nl/
Ja precies, daar vertrouwen we dan maar opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een pure belastingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind die voorgenomen milieubelasting op vliegtickets eigenlijk best een goede maatregel.
Ik betaal al genoeg voor m'n ticket.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik vlieg ook liever gratis maarjaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik betaal al genoeg voor m'n ticket.
Sommige personen in de NS organisatie zullen best af en toe moeten vliegen voor hun werk.quote:
In de zin van: waarom nog meer betalen aan dat greenseat gebeuren dan je al aan taxen betaalt?quote:
Dat doet die telefoongigant toch weer goed!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Vava het volgende:
Hmm.... mijn functie is niet zo bijzonder dat mijn baas vliegtickets voor me gaat betalenhij betaalt wel mijn treinabonnement
![]()
Nouja, ik zou liever betalen voor dat greenseat dan een extra belasting (als ik mocht kiezen hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zin van: waarom nog meer betalen aan dat greenseat gebeuren dan je al aan taxen betaalt?
Hij is zo goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat doet die telefoongigant toch weer goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |