Wat een schitterende stad is Haarlem toch ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
Typisch Haarlemse straatbeeld:
[[url=http://img152.imagevenue.com/loc202/th_20592_P1020279_122_202lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img161.imagevenue.com/loc74/th_20598_P1020280_122_74lo.JPG]afbeelding][/URL]
Fijne auto's! Alleen jammer van die lelijke uitbouw aan de achterkantquote:
Een container en een Poolse auto?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
Typisch Haarlemse straatbeeld:
[[url=http://img152.imagevenue.com/loc202/th_20592_P1020279_122_202lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img161.imagevenue.com/loc74/th_20598_P1020280_122_74lo.JPG]afbeelding][/URL]
Hoe lang gaan ze daar nog mee door? Ik kom ze de hele week al tegen.Van de 10 treinritten die ik gemaakt heb deze week ben ik 9 keer geteldquote:Op zondag 4 februari 2007 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
Werk. Meten van de bezetting van de treinen op diverse trajecten.
Als het goed is was het vandaag de laatste dag.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe lang gaan ze daar nog mee door? Ik kom ze de hele week al tegen.Van de 10 treinritten die ik gemaakt heb deze week ben ik 9 keer geteld![]()
Hoeveel mensen heb je ongeveer geteld? Of is dat een beroepsgeheim?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het goed is was het vandaag de laatste dag.
Je telt niet, je maakt een inschatting van de drukte en daaraan is een bepaalde kleurcode gekoppeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je ongeveer geteld? Of is dat een beroepsgeheim?
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 4 februari 2007 10:35 schreef Fogel het volgende:
PS Marcb, ik dacht net even dat jij in OUD zat: [afbeelding] (maar het bleek user Sanni te zijn)
En vind je dat jammer of zou je het zo nog een keer doen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het goed is was het vandaag de laatste dag.
Ik zou het zo nog een keer doen, het is vrij simpel werk en makkelijk verdienen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:16 schreef Vava het volgende:
[..]
En vind je dat jammer of zou je het zo nog een keer doen?
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zou het zo nog een keer doen, het is vrij simpel werk en makkelijk verdienen.
Uiteindelijk is zo'n film ook wel te downloaden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef k_man het volgende:
Ze hadden zondag moeten tellen in de treinen naar Rotterdam. Je zou toch denken dat de NS na al die jaren wel doorheeft dat er duizenden mensen op de Volkskrantdag van het IFFR afkomen. Maar nee, het is ieder jaar weer een drama. Mensen moesten in Utrecht en Gouda achterblijven op het perron, omdat er werkelijk niemand meer bij kon. Mis je dus meteen je eerste film.
Zou nog wel eens heel erg kunnen tegenvallen met die arthouse films.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteindelijk is zo'n film ook wel te downloaden.![]()
Jammer genoeg is ie hier alleen niet te krijgen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Vava het volgende:
Hotel Rwanda moet ik nog steeds kijken, daar komt steeds niet vanDie film waar Jag het over heeft ben ik ook wel benieuwd naar!
Voor 8 euro weet je alles:quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Fogel het volgende:
ben ik echt zo'n cultuurbarbaar dat ik nog nooit van die titels gehoord heb?
Niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer genoeg is ie hier alleen niet te krijgen.![]()
Niet alles mag hier besproken worden hequote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer genoeg is ie hier alleen niet te krijgen.![]()
uit: Concept-regeerakkoord kabinet uitgelektquote:Een extra belasting op vliegtickets moet 350 miljoen euro opleveren
Transavia komt al met een oplossingquote:
bron: luchtvaartnieuwsquote:Transavia.com introduceert nieuw beleid brandstoftoeslagen
SCHIPHOL - Luchtvaartmaatschappij transavia.com heeft aangekondigd de brandstoftoeslag met ingang van 6 februari met gemiddeld 3,50 euro te verlagen. Tegelijkertijd introduceert de prijsvechter een nieuw brandstoftoeslagbeleid dat gebaseerd is op gedifferentieerde toeslagen voor verschillende afstanden.
Volgens transavia.com komt de brandstoftoeslag daarmee dichter bij de werkelijke meerkosten voor een bepaalde afstand en worden de kosten voor de passagier eerlijker verdeeld.
Het nieuwe brandstoftoeslagbeleid gaat uit van drie zones. De hoogte van de brandstoftoeslag per vlucht is afhankelijk van de afstand; voor een verre bestemming betaalt de passagier meer dan voor een bestemming dichtbij. Gemiddeld gaat de brandstoftoeslag met 3,50 euro omlaag per persoon per enkele reis.
Deze brandstoftoeslagen zijn van toepassing op alle lijndienstvluchten geboekt via de website of het callcenter. Op pakketreizen waarbij de vlucht onderdeel uitmaakt van het touroperatorpakket is de brandstoftoeslag niet van toepassing.
In Engeland is een soortgelijk tax net ingevoerd, daar moeten sommigen nu cash nabetalen aan de incheckbalie...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:13 schreef Douwe het volgende:
Ik vraag me af hoe dat in de praktijk gaat uitpakken. Als ze het alleen in Nederland doen lijkt het me geen positieve uitwerking hebben op Schiphol... dus zouden ze het Europees moeten aanpakken, maar voor ze door al díe bureaucratie heen zijn, zijn we alsnog weer 10 jaar verder
Ze zijn aardig geslaagd in het wegpesten van AirBerlin en Sterling en het weghouden van Wizz en andere low cost airlines en nu ze het rijk weer alleen hebben op Schiphol en Rotterdam, kunnen de prijzen weer omhoog.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef Jaguarized het volgende:
Transavia.Das ook niet echt een budgetairline meer tegenwoordig.
Zoals het nu gaat kan echt niet lang goed gaan iddquote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef Douwe het volgende:
Aaaaaargh, je wordt er gek van. Ooit komt er een dag dat de democratie zich ten onder werkt aan regeltjes.
En Sterling niet meer naar Kopenhagen. Beide interessante bestemmingen waarop Transavia direct is gaan concurreren vanaf Amsterdam, ten koste van de vluchten vanaf Rotterdam naar die bestemmingen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Douwe het volgende:
Kán aan mij liggen, maar Sterling is er toch nog? En Air Berlin toch ook? Alleen laatstgenoemde niet meer naar Berlijn, maar ja, Spanje is toch toffer
Omdat je ook meer gaat verdienen of andere zaken goedkoper worden?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef Douwe het volgende:
Hoe kan de overheid nou blijven volhouden dat we niet meer gaan betalen? Ja, als je de hele dag geen flikker uitvoert en op de bank hangt, dan misschien
Voor een retourtje Nice is Transavia de enige "goedkope" budgetairline vanaf Nederlandse bodem. Ryanair naar Marseille is geen optie gezien de tijden + transfertijd. Dan maar KLM.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn aardig geslaagd in het wegpesten van AirBerlin en Sterling en het weghouden van Wizz en andere low cost airlines en nu ze het rijk weer alleen hebben op Schiphol en Rotterdam, kunnen de prijzen weer omhoog.![]()
Maar toch vind ik het wel makkelijk dat ze van hier vlakbij vliegen
Op de site van Sterling is Kopenhagen nog te boeken, zelfs tot diep in oktober, grotendeels zelfs twee keer per dagquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En Sterling niet meer naar Kopenhagen. Beide interessante bestemmingen waarop Transavia direct is gaan concurreren vanaf Amsterdam, ten koste van de vluchten vanaf Rotterdam naar die bestemmingen.
En dan ben ik VirginExpress nog vergeten, die ook zo maar verdwenen is, nadat er concurrentie kwam richting Milaan en Rome...
Mn salaris gaat amper omhoog, en wat gaat er goedkoper worden dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat je ook meer gaat verdienen of andere zaken goedkoper worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |