Dat is een hele andere motivatie natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees het topic even door: de laptop is gewonnen. TS heeft er alleen een felicitatiebrief bij gekregen. Als TS nu dan toch met een BTW-bon op de proppen kan komen, dan is er in elk geval iets niet in orde.
Nee hoor. Als je een btw-bon kunt leveren, lever je zakelijk / commercieel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:20 schreef Rekkie het volgende:
Dat is een hele andere motivatie natuurlijk!
donequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen buzzer ik zag dat je kickjes aan het ruimen waszou je [TK] Aantal CDs en [TK] DVDs ook een beetje willen schonen voor me?
Thanks
Ik kan ook een BTW bon leveren die ik bij aankoop heb ontvangen, zonder tenaamstelling!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je een btw-bon kunt leveren, lever je zakelijk / commercieel.
En ik snap natuurlijk ook wel dat het een fake-bon wordt, want ik geloof niet heel erg dat TS (of degene die hij een btw-bon laat maken) bereid is met de BD af te rekenen. Maar indien het geheel volgens de regels van de fiscus gaat, wordt het gewoon een levering door een rechtspersoon en dus zakelijk / commercieel volgens de regels van V&A.
Dudeeeequote:
Open er een FB-topic overquote:
Donequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:17 schreef JapyDooge het volgende:
[TK] Brother HL-1050 Z/W Laserprinter Wil iemand [TK] in de TT zetten?Bedankt
![]()
ik weet er in ieder geval die heel ernstig in slaap is gevallen op de bankquote:
donequote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:07 schreef GalaxyMan het volgende:
deze mag wel een beetje worden opgeruimd zijn wat gefrustreerde mensen
[TK] Diverse items
mijn dank is groot
en deze mag dicht
[TK] Canyon CN-BR1 Broadband Router with printerserver [TK]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |