Lijkt mij wel. Ze heeft zich toch ook gewoon opgegeven. Dus als je er dan in komt, dan moet je die 'borg' betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Zou zij ook 10K hebben moeten dokken?
Lijkt me toch niet...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh ... eind van deze maand moet ze er weer uit van Natasia en Nathanael
woot, is dat nu al besproken? toe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goh waarom verrast me dat nou niets.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwah... 300 te hoog + dezelfde TT als al bestaat.quote:
Ilona stond er volgens mij niet afwijzend tegenover.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:54 schreef Dogga het volgende:
nah der uit stemmen gaat neit lukken man
Sil..huub en illona doen dus egt niet mee
Volgens mij had Nena het ook over haar toen ze het had over een vriendin die zo door haar vriend in elkaar was geslagen dat ze in een revalidatie-centrum belandde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee zij was toch zo'n kansarme jongere...zo deed Nena haar tenminste ooit afschilderen voordat ze op visite kon komen
Inderdaad, want dit is natuurlijk erg interessant voor het programma. Een vriendin van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is dus gevraagd door de eindredacteur. Dan is idd maar de vraag of ze die 10.000 moest betalen.
Ze lijkt me directer dan Nena en meer bitch!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
Ze lijkt me wel mondiger dan Nena.
Dat is toch eigenlijk helemaal niet interessant. Ja, een dag of een paar dagen. Daarna toch helemaal niet meer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad, want dit is natuurlijk erg interessant voor het programma. Een vriendin van Nena.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
'je hebt haar in dat blad zien staan, die heeft dezelfde motieven als jij' zegt Bart tegen Huub. Bart heeft zijn oordeel al weer kant en klaar.
En doortastender ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze lijkt me directer dan Nena en meer bitch!
Het Nena -> Amanda -> Brian element. 2 Vriendinnen, 1 gozer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dat is toch eigenlijk helemaal niet interessant. Ja, een dag of een paar dagen. Daarna toch helemaal niet meer?
Ik dacht dat ze bij Ilona in bed gingquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia poeslief "Amanda, ga je bij mij slapen?"
Geheid dat die een poging gaat wagen om er op te mogen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Leuk voor Brian.. Heeft hij tenminste weer iets om zich op af te rukken.
Dat verbaast me niets van Huubquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik ben wel blij. Ik had wel slechtere persoonlijkheden kunnen bedenken"
Nu begrijp ik die vriendelijkheid beter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia neemt haar op...![]()
![]()
![]()
Ow getver...Brian heeft instructies gegeven om Amanda in hun groepje op te nemen
IK voel een kaartenactie voor Amanda aankomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Amanda er over 3 weken uit stemmen.
zou mooi zijn als de stemronde tegen nena zich gaat herhalen over drie weken. allemaal meegaan maar op t moment supreme moet huub gewoon weer keihard tegen stemmen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goede zet van de redaktie het is ook wel erg handig dat de nieuwkomer niet al bekend is binnen DGK
al die screenings zijn dus ook nogal nutteloos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is dus gevraagd door de eindredacteur. Dan is idd maar de vraag of ze die 10.000 moest betalen.
Ik moet het nog zien hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef itsme het volgende:
Vind dit wel weer een leuke stunt.
Veel meer kans met haar dat ze voor de Huub groep kiest.
yes .. dat is deze vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Is dit die vriendin die door Nena vaak in bescherming tegen zichzelf wordt genomen?
Volgens mij was de term "heeft veel shit meegemaakt" of zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Is dit die vriendin die door Nena vaak in bescherming tegen zichzelf wordt genomen?
ik had het al lang geweten, Bert laat op een eigen, overigens goede manier weten, dat hij het helemaal niet zo'n probleem zou vinden als hijzelf (desnoods) het huis moet verlaten - dan wordt Bert de volgenden, zijn tijd is voorbijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi gesprekje tussen Huub en Bart
lijkt het wel op, net als (de misleiding) van het zogenaamd nieuwe personeelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
[..]
al die screenings zijn dus ook nogal nutteloos.
Meer kans dat als je "per ongeluk" de eindredacteur tegen komt
O nee he.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Dat zijn niet zijn woorden...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft ff Nenastyle op hem botgevierd?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
[..]
al die screenings zijn dus ook nogal nutteloos.
Meer kans dat als je "per ongeluk" de eindredacteur tegen komt
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
Lijkt wel een slechte maffia film
[afbeelding]
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:08 schreef Day het volgende:
Amanda vraagt gewoon straight aan Brian: houd je van d'r?
LOL ... zoooooo Brianquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef jacqjacq het volgende:
brian probeert weer indruk te maken met wederom filosofische bullshit
over nena: ik sta op die berg in de weiland en dan soms filosoferen we en dan botsen, weet je
Heb gehoord dat ze een ouderwetse stylist hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
Appeltje iemand ?
Is dat een nieuwe sponsor ofzo ??![]()
Blabla...in sommige gevallen kon ik het best met haar vinden....en nog veel meer blaquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
Appeltje iemand ?
Is dat een nieuwe sponsor ofzo ??![]()
Brian zei eerder ook dat het in het huis heel anders dan wat het lijkt als je er niet inzit.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is niet zo als op tv, jajaj...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.. Vista is uit, DGK neemt Apple als sponsor
Ze zit al een behoorlijke tijd te snackenquote:
Yups...de vele "toevalligheden" volgen elkaar wel erg snel op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda verpraat zich: "Ik zag je broertje net...."
En toen iets over een hotel van in het begin .....
Hoezo dat dit geen heel gecast en gescript programma is?
Het werk van Huub afmaken, Nena palenquote:
Ze zei dat ze vanavond nog nix gegeten had.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
Ze zit al een behoorlijke tijd te snacken![]()
Ze had nog niet gegetenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zit al een behoorlijke tijd te snacken![]()
Huub gaat meteen bellen nu.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda verpraat zich: "Ik zag je broertje net...."
En toen iets over een hotel van in het begin .....
Hoezo dat dit geen heel gecast en gescript programma is?
Ok het verbaasde me alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zei dat ze vanavond nog nix gegeten had.
Zei ze dat letterlijk?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:15 schreef Gigageil het volgende:Ze zei net dat ze Brian te grazen ging nemen, tegen het zusje van Nena.....![]()
Lijkt me eerder een rugbyspeelsterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef agter het volgende:
Ja, het is een hockeymeisje...
Vandaarquote:
Hij geeft het meteen toe, het was om een shot te draaien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Ah Huub is aan het bellen, ben benieuwd.
Je hebt alweer een nieuw slachtoffer?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:20 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoor het al.....beetje intressant doen over "Me vriend" dit en Me vriend dat, maar zelf nog geen moer bereikt in der leven. Wat ik al zei: Golddiggertje .
Met een verschrikkelijk rokers-stemmetje......ik schat een jaartje of 28![]()
Ja, volgens mij is er toch wel iets gebeurt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Huub over het in bed liggen met Nena; "en toen een paar dingen" "dus euh.. vette shit"
Ja, het zusje van Nena zei "Pak die Brian aan he, toen lachte ze terug "Tuurlijk!! zeker !!! "quote:
Gaby mag komen als hij jeuk aan zijn ballen heeftquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaby mag komen als hij jeuk aan zijn ballen heeft
Neergezet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Word ik een beetje neergezet als iemand die veel zuipt.
Ja Huub.
Ja dat weet ik , maar ze ziet eruit en klinkt alsof ze stukken ouder is ....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt alweer een nieuw slachtoffer?
Ze is 19!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Zit Huub dit nou te acteren?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
het lijkt me redelijk echt
Ja van die 2 dagen dat Hupert ooit in DGK heeft gezeten tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef RTM1988 het volgende:
hoorde ik nou dat huub en eveline elkaar al kenden ofzo?
Welnee, het zijn alemaal amateursquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Tuurlijk is het echt, zoniet zou het een goede acteur zijn. En dan kan je wel een betere acteer-job krijgen dan dgk
Soms denkt een man met z'n hersens.... soms met z'n lulquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Day het volgende:
Ik snap 1 ding van Huub niet. Hij is duidelijk nog heel erg gek op Hedda, waarom dan die hoeren-acties? Kickt die jongen nog echt zo op aandacht dat hij de vrouw van zijn leven, waar hij kindern mee wil (zijn woorden) daarvoor opoffert?
Dat contact met Nena was pas sinds 1 dag ofzeau hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef raggende_annie het volgende:
normaal gesproken zou hij nu bij nena zitten waarschijnlijk
ja hallo, begin jij ook nog even. spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms denk een man met z'n hersens.... soms met z'n lul
NL kan huilen op commando, dus dat zegt niks.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Tuurlijk is het echt, zoniet zou het een goede acteur zijn. En dan kan je wel een betere acteer-job krijgen dan dgk
Doe ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hallo, begin jij ook nog even. spreek voor jezelf![]()
En intussen achter haar rug om al exitplannetjes maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Wat zit Natasia weer verschrikkelijk in haar neppe, gastvrije "we hebben visite" modus.![]()
Dan hebben Brian en NL een verrrassing voor d'r. Die willen haar houden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En intussen achter haar rug om al exitplannetjes maken.
Caps?quote:
SCANMAN!!! TIETUH!!!quote:
ja met normaal gesproken bedoelde ik dus als nena er nog was nu. dacht al dat ik t niet goed verwoord had maar ging er ook van uit dat t niet belangrijk genoeg was om op te reagerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat contact met Nena was pas sinds 1 dag ofzeau hoor
Was de eerste naaistreek al van Amanda.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef Gigageil het volgende:
Ilona flipt dat ze naast Natasia gaat liggen.....![]()
Hoort allemaal bij de 'we willen haar in onze groep'-tactiek.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:34 schreef My_ het volgende:
Ik mis even de reden waar Natasia dat bed naast Ilona opeist?
Ilona had Amanda toch al uitgenodigd naast haar?!
Er stond toch ook "soms"?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
ja hallo, begin jij ook nog even. spreek voor jezelf![]()
(verander anders 'een man', even in Huub)
Misschien wil Huub niets meer met Hedda, maar houdt hij nog wel van haar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Day het volgende:
Ik snap 1 ding van Huub niet. Hij is duidelijk nog heel erg gek op Hedda, waarom dan die hoeren-acties? Kickt die jongen nog echt zo op aandacht dat hij de vrouw van zijn leven, waar hij kindern mee wil (zijn woorden) daarvoor opoffert?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond toch ook "soms"?!
Of overkomt het jou helemaal nooit???
Nena was ook echt niet blij dat ze dat huis in ging.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is een copycat
Die vriendschap staat straks op een heel laag pitje
Nena vond het ook al helemaal waardeloos dat ze topless in de Panorama ging
Het schijnt dat ze nogal onbezonnen is...ze tuint overal met open ogen in als ik de verhalen goed heb begrepen...
Wie is Hedda?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Day het volgende:
De ex van Huub.quote:
Nou, hij hunkert gewoon aar een bericht van haar. Heeft vanmiddag zelfs met de psych over haar zitten praten, zei laatst tegen Syl dat zij de vrouw was waarmee hij wou trouwen en kinderen krijgen. Klinkt toch niet echt als iemand die klaar is met een relatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wil Huub niets meer met Hedda, maar houdt hij nog wel van haar.
Of misschien is Hedda wel heel openminded. En het is "maar" sex, tenslotte. Een relatie met iemand die Huub echt léuk vindt, dat zou een stuk harder te verteren zijn, mocht Hedda nog steeds gevoelens voor hem hebben.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:39 schreef Yvet_te het volgende:
en de mannen smeden alweer plannetjes...![]()
plus dat hij niet geslapen heeft plus dat hij toch wel baalt dat Nena weg isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
NL kan huilen op commando, dus dat zegt niks.
Maar dit kwam echt over, hij is duidelijk stapel op zijn broer en volgens mij deed het nieuws dat Hedda ook geen contact had met zijn familie ook wel iets.
Waarom zit iedereen hier dan moeilijk te doen over die hoeren van Huub?quote:
Huilt ie al?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef agter het volgende:
Ach, Brian mist Nena...
hij zit in DGK...hij kan het altijd nog weg laten laserenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje wat een ding. Dat past toch niet bij em.
Nou idd met haar lichaamquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Natas probeert haar best Amanda haar lichaam te bedekken...ze wil geen concurrentie
Hmm... klinkt ook als kort geleden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij hunkert gewoon aar een bericht van haar. Heeft vanmiddag zelfs met de psych over haar zitten praten, zei laatst tegen Syl dat zij de vrouw was waarmee hij wou trouwen en kinderen krijgen. Klinkt toch niet echt als iemand die klaar is met een relatie.
keep your friends close, but your enemies closer, zoiets? is toch veel te vroeg om al echt acties te gaan ondernemenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was de eerste naaistreek al van Amanda.
ben bang dat ze juist naar de mensen trekt die Nena afvielen.
Tja, "i love mommie" was meer op zijn plaats geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit eerder iemand gezien waarbij een tattoo zo misplaatst was als bij Huub.
Yep....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
Heeft Amanda nu een tatoe net boven d'r kont?
O, 't lijkt me wel een type inderdaad, voor zo'n ordi reetgewei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
heerlijk, hoe ordinairder, hoe beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O, 't lijkt me wel een type inderdaad, voor zo'n ordi reetgewei.
(ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hebben al die meiden tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef agter het volgende:
Moet een beetje denken aan Tatjana Simic in Flodderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
keep your friends close, but your enemies closer, zoiets? is toch veel te vroeg om al echt acties te gaan ondernemen
Ze heeft sowieso wel iets.... Alleen de rest van haar hoofd en stem vallen beetje tegenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
Ze heeft wel leuke kuiltjes in haar wangen.
Ik begin te twijfelen...Heel goed mogelijk dat haar IQ -nog- lager is dan die van Nena...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
"Als er wat i-hiiiis, dan moet je me wakker maken hèèè! Welterustààààh."
Dit ligt er toch wel zo dik bovenop dat ook Amanda dit doorheeft..... toch?
Dan heb je wat om naar te kijken, tijdens het neuken op z'n hondjes.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat hebben al die meiden tegenwoordig![]()
Laten we dat maar hopen dan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia gaat Amanda meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
Maar Amanda trapte toch overal met open ogen in?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Jeeeeezus. Natasia gaat Amanda meteen al omhelzen en zoenen omdat ze gaat slapen.
Echt niet, tatjana was daar gewoon geil...... Bij dit meisje roep ik dat niet gelijk.. Haar hoofd is niet echt opwindend (vind ik)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan Tatjana Simic denken in Flodder
Je weet niet veel he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of ik haar mooi vindt...
... en anderenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
eenvoudig antwoorden Brian, aljeblieft - hou het gemakkelijk voor jezelf
idd, gemak is voor de dommen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
Ik ook nog niet. Het is sowieso veel meer een girl next door dan Nena natuurlijk. Maar.. als ze een leuk karakter blijkt te hebben en in het goede groepje komt te zitten, kan ik haar weleens echt mooi gaan vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of ik haar mooi vindt...
Brian moest mee van die slabek.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
ja, of ze speelt het heel goed, of ze heeft gewoon nooit tot zeer weinig gekeken.. en dan al helemaal geen streams.. Weet niet hoe dik ze met Nena is, maar je zou toch zeggen dat je het programma dan enigsinds volgt?.. Tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat stelt ze allemaal domme vragen![]()
(wie is dat? Lesley!)
Altijd leuk die avonden met Huub en haar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |