Je hebt alweer een nieuw slachtoffer?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:20 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoor het al.....beetje intressant doen over "Me vriend" dit en Me vriend dat, maar zelf nog geen moer bereikt in der leven. Wat ik al zei: Golddiggertje .
Met een verschrikkelijk rokers-stemmetje......ik schat een jaartje of 28![]()
Ja, volgens mij is er toch wel iets gebeurt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Huub over het in bed liggen met Nena; "en toen een paar dingen" "dus euh.. vette shit"
Ja, het zusje van Nena zei "Pak die Brian aan he, toen lachte ze terug "Tuurlijk!! zeker !!! "quote:
Gaby mag komen als hij jeuk aan zijn ballen heeftquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaby mag komen als hij jeuk aan zijn ballen heeft
Neergezet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Word ik een beetje neergezet als iemand die veel zuipt.
Ja Huub.
Ja dat weet ik , maar ze ziet eruit en klinkt alsof ze stukken ouder is ....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt alweer een nieuw slachtoffer?
Ze is 19!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Zit Huub dit nou te acteren?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
het lijkt me redelijk echt
Ja van die 2 dagen dat Hupert ooit in DGK heeft gezeten tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef RTM1988 het volgende:
hoorde ik nou dat huub en eveline elkaar al kenden ofzo?
Welnee, het zijn alemaal amateursquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Mika25 het volgende:
Tuurlijk is het echt, zoniet zou het een goede acteur zijn. En dan kan je wel een betere acteer-job krijgen dan dgk
Soms denkt een man met z'n hersens.... soms met z'n lulquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef Day het volgende:
Ik snap 1 ding van Huub niet. Hij is duidelijk nog heel erg gek op Hedda, waarom dan die hoeren-acties? Kickt die jongen nog echt zo op aandacht dat hij de vrouw van zijn leven, waar hij kindern mee wil (zijn woorden) daarvoor opoffert?
Dat contact met Nena was pas sinds 1 dag ofzeau hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef raggende_annie het volgende:
normaal gesproken zou hij nu bij nena zitten waarschijnlijk
ja hallo, begin jij ook nog even. spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms denk een man met z'n hersens.... soms met z'n lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |