IK voel een kaartenactie voor Amanda aankomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Amanda er over 3 weken uit stemmen.
zou mooi zijn als de stemronde tegen nena zich gaat herhalen over drie weken. allemaal meegaan maar op t moment supreme moet huub gewoon weer keihard tegen stemmen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Amanda er over 3 weken uit stemmen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Goede zet van de redaktie het is ook wel erg handig dat de nieuwkomer niet al bekend is binnen DGK
al die screenings zijn dus ook nogal nutteloos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is dus gevraagd door de eindredacteur. Dan is idd maar de vraag of ze die 10.000 moest betalen.
Ik moet het nog zien hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef itsme het volgende:
Vind dit wel weer een leuke stunt.
Veel meer kans met haar dat ze voor de Huub groep kiest.
yes .. dat is deze vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Is dit die vriendin die door Nena vaak in bescherming tegen zichzelf wordt genomen?
Volgens mij was de term "heeft veel shit meegemaakt" of zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Is dit die vriendin die door Nena vaak in bescherming tegen zichzelf wordt genomen?
ik had het al lang geweten, Bert laat op een eigen, overigens goede manier weten, dat hij het helemaal niet zo'n probleem zou vinden als hijzelf (desnoods) het huis moet verlaten - dan wordt Bert de volgenden, zijn tijd is voorbijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi gesprekje tussen Huub en Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |