Thanks!quote:
* Checkt postgeschiedenis.quote:
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.quote:
De wattes?quote:
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
Check MED.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.
Er zitten een paar leuke tussen. Ik zal dit topic eens in de bookmarks gooien. Dat kijk ik er over een paar weken wel weer een keerquote:
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:07 schreef PeRi het volgende:
Checking.
Bagger geslapen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?
Ik ook. Sliep pas om 4 uurquote:
Ik zie Brighteyes volgende week alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi!
Bright Eyes staat 31 maart in de Melkweg!
Wiehoe!
Ik kom denk ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie Brighteyes volgende week al!
Goeiequote:
ik breng je wel naar mijn huisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:20 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, tot hoe laat duurt het eigenlijk? Want ik moet het weten ivm vervoer
Ik maak ook graag gebruik van die optie.quote:
quote:
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik maak ook graag gebruik van die optie.
Lijkt wel zomer hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag!.
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boekquote:
Ik vond de user beter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |