Ikke... moeilijk??? Nee hoor... maar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
ik ook hoor. tazz, niet zo moeilijk doen.
en ik weet nog niet of ik 7 april kan.
aarrghh. wat doe ik hier toch telkens tussen al die hormonen...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:17 schreef dutchie het volgende:
Sjak! Je staat er zelf nog niet op!
/radiostem:
Je moet er wel snel bij zijn, want de kaarten vliegen weg!
Bix, wat leuk dat je iig gaat proberen om naar Zwolle te komen.
Lishe, anders gaat X gewoon bij de deur staan als doorbitch. "Staat u op de lijst? *blader, blader*
Tazz zei je? Ik heb hier wel een Taz staan, maar geen Tazz. Weet u zeker dat u gereserveerd heeft?"
Hey.. mijn account misbruiken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:55 schreef Tazz het volgende:
als je niet ophoudt reserveer je een schop onder je kont...![]()
(dis is leentje trouwens....)
* Tazz reserveert even voor taz, tazz, Taz, Tazz etc....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:17 schreef dutchie het volgende:
Lishe, anders gaat X gewoon bij de deur staan als doorbitch. "Staat u op de lijst? *blader, blader*
Tazz zei je? Ik heb hier wel een Taz staan, maar geen Tazz. Weet u zeker dat u gereserveerd heeft?"
De 15e is goed, dan kan ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:55 schreef chacama het volgende:
Ok Yppy, datum ook?
Sorry....quote:
VInd ik ook prima!! Peaceman gaat trouwens ook mee....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef dutchie het volgende:
Lishe, als het teveel wordt verzinnen we wel een andere locatie toch?
ik hoop van welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef m@x het volgende:
En de DH en omgeving meeting bij Maneki? Gaat die er nog komen?
Je bent mij vergeten er bij te zettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:06 schreef m@x het volgende:
Joehoe Maneki, we komen bij je meeten
Wanneer: ?
Waar: In Maneki's gigantische tuin![]()
- Maneki
- Yoni
- Owlet
- m@x
- Anitra
- Igraine
- Stiekemurd
- Martineke
- Vicky
Ik ben selectief blindquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef m@x het volgende:
En Maneki laat zich hier wijselijk niet zien
Drie uur en een half volgens de nmbs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef chacama het volgende:
PM we zouden toch voor een meet in Eindhoven gaan kijken. Gent-Eindhoven is dat te doen B-M?
Nee toch?!? West Vlaanderen is toch maar 1,5 uur rijden vanuit Eindhoven.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Drie uur en een half volgens de nmbs.![]()
Is misschien toch wel een goed idee....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet toch gewoon handiger als er voor elke meet een eigen topic is? Zo loopt de boel wel heel erg door elkaar en is het sowieso minder duidelijk voor mensen die dit topic niet nauwgezet volgen of er wel of niet een (leuke) meet in de buurt is.
Of ben ik nu een vreselijke spuit11 en was dit al helemaal overdacht en was er alsnog besloten tot 1 meet-topic?
Oké dame. Open maar een Eindhoven meeting topic!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:26 schreef chacama het volgende:
[..]
Is misschien toch wel een goed idee....
en een peuter die echt overal aan zitquote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Moonah het volgende:
Weet je vader al dat je van plan bent 10 dames met babies uit te nodigen in zijn huiskamer?![]()
Ah! Sorry, ik ken jou niet zo goed.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef lily het volgende:
[..]
en een peuter die echt overal aan zit![]()
Ik kom hier wel al lang maar veel te weinig....(weinig tijd)quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! Sorry, ik ken jou niet zo goed.
Maar dan moet ik straks tig topics lezen om te weten waar de meets zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
TT change op verzoek van Tazz.
Misschien kan Lois of BE een verzameling bijhouden in De historie en handige linkjes.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:14 schreef sjak het volgende:
[..]
Maar dan moet ik straks tig topics lezen om te weten waar de meets zijn![]()
Jij hebt er zin in he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Even een kickje... stond helemaal onderaan....
Met een beetje hulp moet dat goedkomen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Lishe het volgende:
Vast wel, en meestal zijn er wat afhakers. Dut(s)ch het zal vast goedkomen.![]()
Dames! Hier nog een keer het lijstje. Ik ga er nu maar vanuit dat het doorgaat. Willen jullie aub even laten weten of je nog komt? Dutch, Githa, Randa en Tex kunnen ook nog steeds neem ik aan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef dutchie het volgende:
Zwollemeet 7 april 2007
Wie?
Lishe
Dutchie: vanaf een uur of 10 tot begin van de middag
Kozakken, die Aussies konden echt niet een ander weekend?
Diaan
Ingrid
Texelonia
Tazz en leentje
Randa_V
Ladybos
Githa
Neuk (niet leuk)
Bixister
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef dutchie het volgende:
Ja foei hoe durf je over Utrecht te beginnen?![]()
Lijkt me wel weer gezellig met zijn allen naar het Juliana-park ergens in augustus/september.
Euh, dames.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef bixister het volgende:
ik kan 't allicht proberen.zal ik 'm ook meenemen dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Neemt iemand ook nog wat te snoepen mee voor de kinderen?
Kauwgom was een geintjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
kauwgom? dat mogen die van mij nog niet. maar wellicht twan wel. en smarties vind ik ook best klein en verslikgevaarlijk voor die kleintjes. maar rozijntjes en evt. wat simpele koekjes zijn altijd goed wat mij betreft. oja en die banaantjes lusten ze ook graag.
Ja, dat klopt aardig (behalve het gebak dan). Nog wel steeds waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef bixister het volgende:
tazz kwam toch zonder leentje maar met mahre? en met gebak.
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef D-dre het volgende:
Das nou leuk.. meetings..hoe oud is iedereen hier eigenlijk.. en zijn er hier ook mensen uit friesland??
![]()
Het is dat ik al een paar mensen ken en al eens ontmoet heb.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
ik heb een geocache route te plannen anders was ik mss wel meegegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
Hey, jij staat niet op het lijstjequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef Lishe het volgende:
Dutch zou rond een uur of 10 hier zijn, en die gaat rond de middag weer. Het is wel leuk als iedereen elkaar in ieder geval even treft, maar wat mij betreft mag het de hele dag duren.
Nou, reken hier maar niet op, deze jongen gaat gewoon naar huis rijden hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:01 schreef Lishe het volgende:
Githa en Spook! Fijn van jullie te horen! Vanwege de rit mogen jullie blijven slapen he. Kijk maar.
Huh, een gescheiden meet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:14 schreef Lishe het volgende:
ehm.... papa.... Ik zet de xbox boven en dan hebben jij en papa van Luuk geen last van de rotzakken. en, belangrijker.. Zij niet van jullie.![]()
![]()
Wij mogen er niet bij nee, ze kunnen niet zonder, en niet met ons.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
Huh, een gescheiden meet?![]()
Papa's boven??
Volgende keer weer in Utrecht?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:42 schreef sjak het volgende:
Nou allemaal, het ziet eruit alsof het heel mooi weer gaat worden morgen het komt dus wel goed met de meet. Erg, erg jammer dat ik er niet bij kan zijn maar dit keer lijkt de operatie toch door te gaan (ik heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ie op dit moment onder het mes ligt) en dat is toch ook wel prettig. Volgende keer wil ik er wel weer bij zijn hoor!
Lief Lishe! maar we blijvenniet slapen, we zitten nog met de hond en dan natuurlijk pasen nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:01 schreef Lishe het volgende:
Mwana, je bent ook van harte welkom hoor! Pm me even voor het adres, als je wilt komen!
Ik vind de boodschappenlijstjes prima. Er is hier een winkelcentrum in de buurt, mochten we iets missen.
Githa en Spook! Fijn van jullie te horen! Vanwege de rit mogen jullie blijven slapen he. Kijk maar.
DeLiedje heeft een house-warming.(Wel leuk voor die mensen met nieuw huis natuurlijk.) Ik hoop dat ze in de ochtend nog even kan maar zover ik weet dus niet. Helaasch.
En nu ben ik helemaal in de stress. Is alles wel schoon genoeg? en wat moet ik nog allemaal doen? Iehhhhh. En wordt niet iedereen boos als ik niet genoeg stoelen heb...![]()
Op elke meet blijft altijd wel iets over toch! Beter wat teveel dan te weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef texelonia het volgende:
bix jammer hoormaar ja volgende meet beter!
dutchie jammer dat Léon ziek is, had hem ook wel eens in het echt willen zien.
Ik moet morgenochtend nog even boodschappen doen, nog gen tijd voor gehad. Maar vraag me af of er wel fruit gegeten wordt als er zoveel lekkers is... Misschien kan ik beter iets anders meenemen?
Ja tuurlijk, en er komt zoveel dat het sowieso niet allemaal op kan volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Spooky4u het volgende:
Op elke meet blijft altijd wel iets over toch! Beter wat teveel dan te weinig
Nee, suf hequote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Had je geen beschuit in huis, Caronline? Altijd handig.
Ik welquote:
Nou, uitgeteld... was iets te voorbarig.. Is inmiddels weer beneden haar box aan het verbouwen. Zo maar een flesje en een nieuwe poging om het dametje in bed te krijgen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:39 schreef Lishe het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar foto´s!
En Mahre heeft zich zo vermaakt! Zo knap hoe ze zo kan spelen! Dus geen wonder als ze uitgeteld is!
de vele indrukken van de dag zullen nog wel wat ouders vannacht slaap gaan kosten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nou, uitgeteld... was iets te voorbarig.. Is inmiddels weer beneden haar box aan het verbouwen. Zo maar een flesje en een nieuwe poging om het dametje in bed te krijgen...
Geen probleem..quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, ik ben ook weer thuis, ff een tussenstop gemaakt bij mijn schoonzus..
drie uur in de auto en slechts 30 minuten gegamed.... de vrouwen waren zoals gewoonlijk weer veel te lui om iets te doen, waardoor alle zorg voor de kinderen op de mannen kwamen te vallen. Tazz en Xtracer, bedankt voor de hulp he!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef DeLiedje het volgende:
@Githa, is helemaal niet erg hoor! Het is ook nog zo pril....![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef dutchie het volgende:
Gelukkig maar. Hoe was de kwarktaart eigenlijk?
O, die met Jordy, dat je aan het stoeien bent..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Lishe het volgende:
Githa en Spook, ook nog heel erg bedankt voor de kadootjes! Luuke is dolgelukkig met haar efteling fotoboek. Ze heeft ´m al trots aan opa en oma laten zien.
En wij hebben bijna geen foto´s. Ik ben zo nieuwsgierig. (Ik vind het niet erg als ik er per ongeluk opsta, mits in elegante pose.)
Da's mooi, kan ik die hieronder even spammen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef dutchie het volgende:
Tazz, Cas mag wel hoor. Zijn moeder is alleen een beetje cameraschuw.
Ja, hallo...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef dutchie het volgende:
Tazz, het duurt op een of andere manier eeuwen om jouw zipje te openen.
Morgen ga ik met onze foto's boven op de pc aan de gang. Ik heb op de laptop niet de goede soep voor mijn raw-bestanden.
Ik wil hem anders ook wel mailen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef dutchie het volgende:
Nou ik was al gestopt hoor.Duurde me veuls te lang.
Haha grappig, ik zat later te denken dat ik het misschien maar eens moest laten groeien,quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:12 schreef Lishe het volgende:
Ik ben die andere inderdaad. DIe met de uitgroei.(En blauw shirt...
)
Ik vond je haar juist zo stoer Caronline. En die meiden van je...![]()
Er staan er ook een paar half op de foto.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef lcicle het volgende:
Leuk! Gezellig!Volgens mij heeft iedereen heerlijk kunnen spelen bij jullie thuis Lishe!
Waar ik nu benieuwd naar ben.. De kindjes herken ik wel, maar wie zijn de mamma's op de foto's?Lishe en CarOnline?
Ja, die wilde ze ook aan Mahre geven... (Maar die houd daar nog niet van..)quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wat deelt Luuke toch mooi een krentenbolletje met Jordy![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het geen probleem om online te staan hoorMits het een niet al te oncharmante foto is
Zitten leuke foto's bij trouwens. Iedereen oom prinses Jordy gezien?Prinses Noah staat er hier alleen niet tussen. Wel met de roze kinderwagen
Ik vind het zo grappig als jongens van die meisjesdingen doen
Tot grote ergernis van de papa's meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |