quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef Lishe het volgende:
Dutch zou rond een uur of 10 hier zijn, en die gaat rond de middag weer. Het is wel leuk als iedereen elkaar in ieder geval even treft, maar wat mij betreft mag het de hele dag duren.
Nou, reken hier maar niet op, deze jongen gaat gewoon naar huis rijden hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:01 schreef Lishe het volgende:
Githa en Spook! Fijn van jullie te horen! Vanwege de rit mogen jullie blijven slapen he. Kijk maar.
Huh, een gescheiden meet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:14 schreef Lishe het volgende:
ehm.... papa.... Ik zet de xbox boven en dan hebben jij en papa van Luuk geen last van de rotzakken. en, belangrijker.. Zij niet van jullie.![]()
![]()
Wij mogen er niet bij nee, ze kunnen niet zonder, en niet met ons.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
Huh, een gescheiden meet?![]()
Papa's boven??
Volgende keer weer in Utrecht?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:42 schreef sjak het volgende:
Nou allemaal, het ziet eruit alsof het heel mooi weer gaat worden morgen het komt dus wel goed met de meet. Erg, erg jammer dat ik er niet bij kan zijn maar dit keer lijkt de operatie toch door te gaan (ik heb nog niets gehoord dus ga ervan uit dat ie op dit moment onder het mes ligt) en dat is toch ook wel prettig. Volgende keer wil ik er wel weer bij zijn hoor!
Lief Lishe! maar we blijvenniet slapen, we zitten nog met de hond en dan natuurlijk pasen nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:01 schreef Lishe het volgende:
Mwana, je bent ook van harte welkom hoor! Pm me even voor het adres, als je wilt komen!
Ik vind de boodschappenlijstjes prima. Er is hier een winkelcentrum in de buurt, mochten we iets missen.
Githa en Spook! Fijn van jullie te horen! Vanwege de rit mogen jullie blijven slapen he. Kijk maar.
DeLiedje heeft een house-warming.(Wel leuk voor die mensen met nieuw huis natuurlijk.) Ik hoop dat ze in de ochtend nog even kan maar zover ik weet dus niet. Helaasch.
En nu ben ik helemaal in de stress. Is alles wel schoon genoeg? en wat moet ik nog allemaal doen? Iehhhhh. En wordt niet iedereen boos als ik niet genoeg stoelen heb...![]()
Op elke meet blijft altijd wel iets over toch! Beter wat teveel dan te weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef texelonia het volgende:
bix jammer hoormaar ja volgende meet beter!
dutchie jammer dat Léon ziek is, had hem ook wel eens in het echt willen zien.
Ik moet morgenochtend nog even boodschappen doen, nog gen tijd voor gehad. Maar vraag me af of er wel fruit gegeten wordt als er zoveel lekkers is... Misschien kan ik beter iets anders meenemen?
Ja tuurlijk, en er komt zoveel dat het sowieso niet allemaal op kan volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Spooky4u het volgende:
Op elke meet blijft altijd wel iets over toch! Beter wat teveel dan te weinig
Nee, suf hequote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Had je geen beschuit in huis, Caronline? Altijd handig.
Ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |