quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef bixister het volgende:
ik kan 't allicht proberen.zal ik 'm ook meenemen dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Neemt iemand ook nog wat te snoepen mee voor de kinderen?
Kauwgom was een geintjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
kauwgom? dat mogen die van mij nog niet. maar wellicht twan wel. en smarties vind ik ook best klein en verslikgevaarlijk voor die kleintjes. maar rozijntjes en evt. wat simpele koekjes zijn altijd goed wat mij betreft. oja en die banaantjes lusten ze ook graag.
Ja, dat klopt aardig (behalve het gebak dan). Nog wel steeds waarschijnlijk...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef bixister het volgende:
tazz kwam toch zonder leentje maar met mahre? en met gebak.
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef D-dre het volgende:
Das nou leuk.. meetings..hoe oud is iedereen hier eigenlijk.. en zijn er hier ook mensen uit friesland??
![]()
Het is dat ik al een paar mensen ken en al eens ontmoet heb.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
ik heb een geocache route te plannen anders was ik mss wel meegegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh hou je van kinderen? Hou je van luidruchtige kinderen? Hou je van kakelende moeders? Die kakelen óver die luidruchtige kinderen? Ik vind Tazz nl. al een heel erg stoer dat ie het aandurft.(zijn er verder nou eigenlijk nog kerels?)
Hey, jij staat niet op het lijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |