Nou, uitgeteld... was iets te voorbarig.. Is inmiddels weer beneden haar box aan het verbouwen. Zo maar een flesje en een nieuwe poging om het dametje in bed te krijgen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:39 schreef Lishe het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar foto´s!
En Mahre heeft zich zo vermaakt! Zo knap hoe ze zo kan spelen! Dus geen wonder als ze uitgeteld is!
de vele indrukken van de dag zullen nog wel wat ouders vannacht slaap gaan kosten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nou, uitgeteld... was iets te voorbarig.. Is inmiddels weer beneden haar box aan het verbouwen. Zo maar een flesje en een nieuwe poging om het dametje in bed te krijgen...
Geen probleem..quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, ik ben ook weer thuis, ff een tussenstop gemaakt bij mijn schoonzus..
drie uur in de auto en slechts 30 minuten gegamed.... de vrouwen waren zoals gewoonlijk weer veel te lui om iets te doen, waardoor alle zorg voor de kinderen op de mannen kwamen te vallen. Tazz en Xtracer, bedankt voor de hulp he!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef DeLiedje het volgende:
@Githa, is helemaal niet erg hoor! Het is ook nog zo pril....![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef dutchie het volgende:
Gelukkig maar. Hoe was de kwarktaart eigenlijk?
O, die met Jordy, dat je aan het stoeien bent..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Lishe het volgende:
Githa en Spook, ook nog heel erg bedankt voor de kadootjes! Luuke is dolgelukkig met haar efteling fotoboek. Ze heeft ´m al trots aan opa en oma laten zien.
En wij hebben bijna geen foto´s. Ik ben zo nieuwsgierig. (Ik vind het niet erg als ik er per ongeluk opsta, mits in elegante pose.)
Da's mooi, kan ik die hieronder even spammen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef dutchie het volgende:
Tazz, Cas mag wel hoor. Zijn moeder is alleen een beetje cameraschuw.
Ja, hallo...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef dutchie het volgende:
Tazz, het duurt op een of andere manier eeuwen om jouw zipje te openen.
Morgen ga ik met onze foto's boven op de pc aan de gang. Ik heb op de laptop niet de goede soep voor mijn raw-bestanden.
Ik wil hem anders ook wel mailen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef dutchie het volgende:
Nou ik was al gestopt hoor.Duurde me veuls te lang.
Haha grappig, ik zat later te denken dat ik het misschien maar eens moest laten groeien,quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:12 schreef Lishe het volgende:
Ik ben die andere inderdaad. DIe met de uitgroei.(En blauw shirt...
)
Ik vond je haar juist zo stoer Caronline. En die meiden van je...![]()
Er staan er ook een paar half op de foto.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:03 schreef lcicle het volgende:
Leuk! Gezellig!Volgens mij heeft iedereen heerlijk kunnen spelen bij jullie thuis Lishe!
Waar ik nu benieuwd naar ben.. De kindjes herken ik wel, maar wie zijn de mamma's op de foto's?Lishe en CarOnline?
Ja, die wilde ze ook aan Mahre geven... (Maar die houd daar nog niet van..)quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
Wat deelt Luuke toch mooi een krentenbolletje met Jordy![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het geen probleem om online te staan hoorMits het een niet al te oncharmante foto is
Zitten leuke foto's bij trouwens. Iedereen oom prinses Jordy gezien?Prinses Noah staat er hier alleen niet tussen. Wel met de roze kinderwagen
Ik vind het zo grappig als jongens van die meisjesdingen doen
Tot grote ergernis van de papa's meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |