Ook een favoriet van mij, maar helaas niet van lief.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef snoopy het volgende:
Jet?
Alle?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Lishe het volgende:
Ik ga voor een jongensbaby eerst eens op zoek naar friese namen. Daar moet vast iets van mijn gading tussen zitten. Denk ik. Voel ik.
Sidquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef m@x het volgende:
En wat vinden jullie bij Kai passen? Nee, niks aan de hand, ben gewoon nieuwsgierig
huh?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Sugar het volgende:
Olivia vind ik ook heel leuk, maar is wel een beetje te *hip Amsterdam*.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef Sugar het volgende:
Kai en Texel
jij ook altijd met je rimmen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Riemer doet mij aan iets heel anders denken bix
Echt niet? Huh, ik dacht echt dat die vrouw in GTST (heeeeeeeeeel lang geleden) zó Texel heette en niet als Tessel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef texelonia het volgende:
[..]dat bestaat niet eens
ja als eiland dan
Ik denk het jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Sugar het volgende:
[..]
Echt niet? Huh, ik dacht echt dat die vrouw in GTST (heeeeeeeeeel lang geleden) zó Texel heette en niet als Tessel.Maar dat heb ik vast en zeker zelf verzonnen dan.
![]()
Charliequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Lishe het volgende:
Jikke![]()
Ik hou dus van:
-Jongensnamen voor een meisje,
-Namen met een -e op het eind.
Maar dat hebben we dus al.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Sugar het volgende:
Ciske, dat is ook echt heel lief en leuk. Doen!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Linkje staat erbij Tex!
Hoe heet je? Kees, net als m'n broer.quote:
ja, Ari voor een meisje is ook erg leuk! (net als de dochter van jules deelder. en hij heeft zo'n prachtig gedichtje voor haar gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef Lishe het volgende:
Ari, Bobbie, Doris, Kris.... Ik ben dol op jongensnamen voor een meisje.
Wikke lijkt teveel op Wicca. Of op wikken en wegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef m@x het volgende:
Wieteke vind ik niet zo. Moet ik teveel van aan oude Indische dames denken. Wikke is wel leuk.
Had ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef snoopy het volgende:
Jikke
Doet mij op één of andere manier aan 'erwtje' denken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Dieuwertje?
Wij omdat ik toch al vrij snel associaties met maden kreegquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef sjak het volgende:
Wij hebben madelief laten afvallen omdat wij dachten dat dat niet zo enorm mooi is als je dochter volwassen is.
Jet is ook leuk, Jetske nog leukerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:49 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik blijf Jet mooi vinden, mn lief te zien overtuigen tegen dan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |