Nog geen tegengekomen die echt leuk is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Smoezie het volgende:
En van de meisjesnamen, BM, tot nu toe?
Dan weten we je smaak een beetje
quote:
ik vind Lies heel leuk bij Fonsquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Lies is wel mooi, maar kwam teveel voor in mijn generatie.
Ja, maar nu vind ik die niet meer zo...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:59 schreef texelonia het volgende:
Hadden jullie geen meisjesnaam voor Fons dan Bass-Miss? Of wisten jullie al voordat jullie uit de namen waren dat het een jongen werd?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, maar nu vind ik die niet meer zo...
Mina (van Wilhelmina)quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:29 schreef texelonia het volgende:
En wat was jullie meisjesnaam dan?
Josefien vind ik mooi en lief.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Sugar het volgende:
Hugo, Bass-Miss!![]()
![]()
![]()
En voor een meisje... Josefien of Madelief.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Sugar het volgende:
Dat wist ik. Ik vond dat leuk.![]()
Je had hem ook geraden ooit, weet je nog? Ik jokte!
Oh ja! Dat was het!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef snoopy het volgende:
[..]nee dat weet ik niet
Echt?
Ik ben wel een vergiet op het moment hoor, dat zal het wel zijn.
Ik dacht dat ik Storm geraden had en dat jij jokte
Jokkebrok![]()
Jan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
En Bix, ik ben benieuwd wat Anna geworden zou zijn moest het een broerke geweest zijn.
Is Fok representatief voor hoe vaak een naam voorkomt dan? Anders kun je die ene site nog even checken, die eerder werd genoemdquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Lishe het volgende:
Da's juist fijn Tex. Dan heeft niet iedereen dezelfde namen. (Emma vind ik mooier dan Emmy)
Ik wil zo graag weer een naam die weinig voorkomt, maar ik heb onze optionele meidennaam hier al vaker voorbij zien komen.
Moeilijk vind ik het, nog moeilijker dan bij een eerste.
Sug, ik vind het nog steeds een andere naam dan ik verwachtte bij jullie, Stella. Al wen ik langzaam wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |