Hoe spreek je dat dan uit?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef Oxymoron het volgende:
Josse vind ik een leuke naam!
Je spreekt het uit als gewoon Jos-se. (Net als Jos, een jongensnaam, zo heet mijn ''baas'' van de boerderij ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef Igraine het volgende:
Hoe spreek je dat dan uit?
Vast in het kader van 'meisjesnamen voor jongens en jongensnamen voor meisjes'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Jelief het volgende:
Ow en gisteren op het kdv waar ik werkte was een jongen Engel en zijn zus Elvis![]()
Engel is een typische jongensnaam. Komt veel voor in de vissersplaats waar ik op de lagere school zat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vast in het kader van 'meisjesnamen voor jongens en jongensnamen voor meisjes'
Kaja vind ik wel heel mooi
Echt? Dan ken ik weer een paar vrouwen met een jongensnaamquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Engel is een typische jongensnaam. Komt veel voor in de vissersplaats waar ik op de lagere school zat.
Ik vind Kaja wel meer een jongensnaam, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vast in het kader van 'meisjesnamen voor jongens en jongensnamen voor meisjes'
Kaja vind ik wel heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |