Oh dat wil ik wel doen, mag ik mag ik mag ik?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Deze lijst word ook door niemand bijgehouden... Het is ooit 1 keer door iemand gemaakt maar de OUD modjes hebben al genoeg lijstjes om bij te houden.
Als iemand zich verveelt is die persoon meer dan welkom om alle lijstjes van de baby, dreumes, peuter, kleuter en pubertopics weer eens bij elkaar te zetten en dan de jongetjes en de meisjes van elkaar te scheiden.
Als je dan even een mod aan schiet kan een van ons hem wel in de OP zetten.
Hahahaa ik ook!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef Belana het volgende:
Gezien vanuit de auto op weg naar het station:
Hoera
Een zoon geboren!
Otis!
(als in de lift ja)![]()
OMG ik moet altijd meteen denken "otis die dood is"
Ja maar jij post zelden in oud en ik nauwelijks buiten oud dus zo'n ramp zal het niet worden. Er zullen ook wel veel linda, linda1, linda2 etc bestaan. Usernames zijn zelden uniek (hoewel ik er hier op het forum leuke voorbij zie schuiven)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Reese het volgende:
Over namen gesproken.....
* Reese vindt de nick van bovenstaande user heel verwarrend
Nou, dát valt wel mee hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar jij post zelden in oud
quote:en ik nauwelijks buiten oud dus zo'n ramp zal het niet worden.
Om het nog maar enigszins ontopic te houden, hoe ben jij op je username gekomen? En waarom dat .com erachter, of ben jij degene die IT diensten biedt aan het MKB?quote:Er zullen ook wel veel linda, linda1, linda2 etc bestaan. Usernames zijn zelden uniek (hoewel ik er hier op het forum leuke voorbij zie schuiven)
Nuh dat ben ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Reese het volgende:
Om het nog maar enigszins ontopic te houden, hoe ben jij op je username gekomen? En waarom dat .com erachter, of ben jij degene die IT diensten biedt aan het MKB?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |