De namen-lijst is een lijst van alle kindjes in het OUD forum.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:33 schreef BobRooney het volgende:
Mag Riley er ook bij? Is een meisjesnaam...als het goed is.
Zo heet me dochter . Ik post misschien niet zo veel, maar lurk wel regelmatig mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
De namen-lijst is een lijst van alle kindjes in het OUD forum.
Niet 'zomaar' een lijst met leuke namen![]()
of bedoelde je Riley als naam bij Fleur......vind ik zelf niet zo mooi....wel apart. Maar mijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:33 schreef BobRooney het volgende:
Mag Riley er ook bij? Is een meisjesnaam...als het goed is.
Vind ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat ook hoor Sjeen
Wel grappig want Isabel vinden wij ook weer heel goed daarbij kunnen. Bij Jolie dus.
En Keltische namen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:43 schreef chacama het volgende:
[..]
of bedoelde je Riley als naam bij Fleur......vind ik zelf niet zo mooi....wel apart. Maar mijnis tegen Engelse namen...vraag me niet waarom...
Alleen het meisje toch zeker?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:25 schreef Troel het volgende:
Nou, bij jou is het toch ook al wel bekend BE
Die van mij ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:36 schreef joeltje het volgende:
Wel leuk, mijn dochter nu staat er nog niet in: Annabelle
Der naam staat in deze topic...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Dat jullie namen er niet in staan komt omdat jullie die (nog) niet gepost hebben in OUD. We kunnen moeilijk raden hoe jullie kinderen heten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |